Witam, z racji tego, że to dział
polecane serwisy zatem kilka słów na temat serwisu Mazda Boroń na trasie do Katowic (Katowicka 2, Dąbrowa Górnicza). Trafiłem tam ponieważ byłem zmuszony sytuacją jaka spotkała moją Madzię. Wcześniej byłem u Dygi w Katowicach. Od wizyty u Dygi zaczęły się moje problemy. Zatem kilka słów o Mazda Boroń:
Obsługa telefoniczna – nienaganna. Pełna kultura i profesjonalizm. Informacje zawsze na temat i konkretne.
Po wejściu na serwis Panowie poprosili o kluczyki i podpisanie zlecenia. Oglądneliśmy samochód czy nie ma uszkodzeń. Nienaganny wygląd Panów (Panie również ale z Paniami akurat nie miałem do czynienia), pełna kultura, bardzo sympatyczni. Samochód wjechał na serwis i miało to trwać powiedzmy pół godziny. Po 45 minutach przychodzi jeden z Panów i mówi, że przepraszają ale diagnostyka się wydłuża z powodu kilku błędów i problemów z komunikacją ale, że próbują je zlokalizować. Generalnie cały czas wiedziałem co się z wozem dzieje. Każdy problem konsultowany ze mną i omawiane wyjścia. I jedna z ważniejszych rzeczy: jak zajedziecie Państwo do zwykłego mechanika lub ASO do d..py to zazwyczaj co mówią? "Panie kochany tutaj wszystko jest do kitu, wszystko zepsute, nic nie działa a naprawa może kosztować, że ło ho ho!!!" a tutaj? "Proszę się na razie nie martwić, na pewno wszystko będzie ok. Zdiagnozujemy i zobaczymy. Diagnoza trwa dłużej ponieważ... Jest problem, ale..." Wbrew pozorom ceny Panowie mają lepsze niż np. u Dygi – tak w końcowym rozrachunku. Zawsze, ale to zawsze dostajemy konkretną propozycję i kilka wyjść z sytuacji. Fachowe doradztwo Pana Łukasza! Zdecydowanie miła rozmowa, konkretne rady co do eksploatacji wozu. Najważniejsze jednak jest to, że Panowie bezbłędnie lokalizują usterki i naprawiają je! Ja miałem problem z czujnikiem temperatury spalin i sondą lambda. Za każdym razem mogłem zerknąć na komputer i zobaczyć co i jak. Wlazłem pod samochód itd. Nie było problemu. Ciągła informacja o wozie i jego stanie. U dygi nie dolali mi oleju tyle ile potrzeba. Zgubili spinkę od filtra powietrza i uświnili tapicerkę samochodu. Wogóle zwalili czujnik. Szkoda gadać. Filtr paliwa nie oryginalny mazdy tylko zamiennik. Wycieraczka mimo promocji zimowej 39PLN za dwie – dostałem wycieraczkę od RX8 (tak było na fvat) za ponad 40PLNza sztukę... Nie skomentuję. Płyn dolany po 16PLN za litr – nie prosiłem. W Mazda Boroń otrzymałem samochód odmyty z zewnątrz i że tak powiem podmyty wewnątrz. U Dygi Panowie ćmią fajki przy kliencie – no kurna rozwaliło mnie to. U Boronia jest to raczej nie do pomyślenia. Każdy jest "do dyspozycji" i udziela informacji. Pozdrawiam Pana Łukasza – kierownika serwisu, Pana który przyjmował zlecenie (bardzo mi przykro, ale nie pamiętam imienia). Obydwu Panom gratuluję podejścia do klienta i do firmy – chciałbym kiedyś mieć takich pracowników. Pan Boroń powinien im dać podwyżki
Pan elektryk, który działał przy moim wozie również wie o co chodzi. Choć sprawiał wrażenie negatywnie nastawionego do marki
z dieslem.
Dużo ze względu na zdarzenie miałem też z Panami od blach
Pan Przemek – kierownik działu konkretny człowiek. Potrafi doradzić i odpowiednio pokierować. Bardzo profesjonalna pomoc przy usuwaniu szkody z PZU, odpowiednio pokierował i rzetelnie poinformował mnie co i jak. Profesjonalne podejście do klienta – dziękuję. Panów pracujących na serwisie nie poznałem z imienia ale widziałem pracę. Wiedzą co robią i jak do czego się zabrać. Pozdrawiam Panów.
Generalnie jak widzicie ostatnio byłem w Mazda Boroń kilka razy – życie...
ale za każdym razem byłem tak samo miło przyjęty i tak samo zadowolony upuszczałem serwis. Fakt, trzeba było zapłacić. Ale płaciłem nie za czcze gadanie i obietnice bez pokrycia, ani nie za ściemniactwo i mydło w oczach lecz za konkretną usługę i rozwiązanie problemu. Za to warto zapłacić bo na dłuższą metę gwarantuję kłopoty i dużo większe wydatki! Polecam! Reasumując:
– profesjonalna obsługa,
– profesjonalne podejście do klienta,
– profesjonalne podejście do samochodu i problemu,
– fachowe doradztwo,
– dobre ceny (jak na ASO oczywiście
)
– bardzo ładny i duży lokal – można obejrzeć kilka samochodów,
– z góry podane ceny za diagnostykę, przeglądu i innych podstawowych spraw,
Szkoda, że za Mazda Boroń ciągnie się jakaś zła fama po starych czasach. Ekipa ogólnie się zmieniła od tamtego czasu i to widać już na wejściu do salonu. Zdecydowanie polecam Mazda Boroń – Panowie rozwiązali moje problemy z Magdą i pomogli ponadprogramowo
)) choć do łatwych klientów nie należę. Pozdrawiam ekipę.