Strona 4 z 5

PostNapisane: 5 kwi 2009, 15:27
przez adas
Jaksa, co chciałeś przez to powiedzieć ?
Pytam o to jak ciągnie poniżej 1800 obr. bo miałem okazję pojeździć Mondeo też ze 136 km silnikiem, poprzedni model i on ładnie ciągnie od samego dołu już, pięknie się nim jeździło. I nie mam za bardzo porównania z mazdą, bo mam IC pęknięty.
Pozdrawiam

PostNapisane: 5 kwi 2009, 19:02
przez googieman
Jaksa napisał(a):Ciekawe kiedy zaczna motory zasysac ten olej do cylindrów ktory juz nie wycieka na zewnątrz hm......


Oby nigdy. Aż tak dużo oleju by się tam gromadziło?? Może jakieś zalecenia :)?

U mnie poniżej 1800 też jest mułowata, ale potem jak dostanie cuga to ładnie wciska w fotel :) W tych silnikach z tego co czytałem to jest dość znaczna turbo dziura.

PostNapisane: 9 kwi 2009, 20:23
przez krzysztof161
Ja też mam pęknięty IC. Byłem w serwisie. Porobili zdjęcia i za dwa dni była decyzja,że IC do wymiany.Oczywiście muszę czekać od lutego przynajmiej parę miesięcy.Niestety olej cieknie i po postoju mojej Mazdy zostają plamy . Próbowałem pękniięcie zakleić różnymi klejami ( poxilina , poxipol ) i nic to nie daje. Olej dalej cieknie. Może ktoś mi podpowie czym to paskudne aluminium można skutecznie skleić. Czekam na poradę!!!

PostNapisane: 9 kwi 2009, 22:39
przez Jaksa
adas napisał(a):Jaksa, co chciałeś przez to powiedzieć
Moim zdaniem ( no moze nie tylko moim ) pekniecie coolera to tylko skutek , przyczyna lezy w turbinie . Rozumiem ze sladowe ilosci oleju mogą sie pokazywac w układzie dolotowym gdy silniki mają juz ponad setke przelotu ale " zalewanie " olejem coolera to chyba lekka przesada . Nie wiem czym kieruje się producent samochodu w tej chwili hm.... w mojej 6 ktorą sprzedałem nie miałem pekniecia coolera a po odkreceniu weza było cucho – nie rozumiem tej procedury. Koledzy z branzy zawsze odwracają kota ogonem gdy rozmawiamy o akcji serwisowej czyli wszyscy wszystko wiedza a w zasadzie nikt nic nie wie.....

PostNapisane: 10 kwi 2009, 00:05
przez Krisek
Aluminium ... sprzedaja niskotemperaturuowe palki aluminiowe cos jak cyna ... to ci zalepi ...

PostNapisane: 17 kwi 2009, 16:10
przez cwieta
Gwoli odświeżenia tematu. właśnie wczoraj oglądałem dogłębniej z mechanikiem M6 która zdecydowałem sie kupić. Zauważył zapocony IC , snuliśmy domysły co to może być, pęknięty jakiś przewód itp?Nie dawało mi to spokoju, teraz już wiem w czym rzecz. Mazda jest z sierpnia 2004 roku. Rozumiem,że ASO nie robi łachy z wymiana IC? Patrzyłem na aukcjach to używki IC do 400pln, ale pewnie to są te cieknące.

PostNapisane: 17 kwi 2009, 22:23
przez Jaksa
cwieta napisał(a):Rozumiem,że ASO nie robi łachy z wymiana IC
Łachy nie robią , nie od nich to zalezy . Jest cała procedura kwalifikacyjna ktorą opracowano w MMP ale walczyc warto.

PostNapisane: 6 maja 2009, 18:00
przez Krzytka
Dzisiaj wymieniłem IC w serwisie w Długołęce. Czekałem od września 2008, jednak kiedy się dowiedziałem, że po raz kolejny przesuwają mi termin wymiany na czerwic 09 powiedziałem im, że zostawiam u nich auto i oczekuję zastępczego bo z cieknącym nie da się jeździć. IC znalazł sie w ciągi 5 dni. Ślicznie wymieniony i po problemie. Może to jest sposób na przekładanie terminów wymiany!

PostNapisane: 9 maja 2009, 18:41
przez krzysztof161
W poniedziałek wymiana IC w serwisie Łysomice pod Toruniem. Na nowy czekałem od 15 lutego. To chyba nie tak długo patrrząc na wypowiedzi przedmówców. O terminie wymiany zostałem powiadomiony bez potrzeby przypominania. To już druga wizyta w tym serwisie. Podczas pierwszej akcją serwisową został objęty komputer w mojej Mazdzie. Mam nadzieję,że z wymiany IC będę tak samo zadowolony.

PostNapisane: 10 maja 2009, 10:51
przez Sebaaaaaaa7
Ja czekałem na wymiane w AZauto na Puławskiej równy miesiąc, sami mnie poinformowali że podlegam akcji serwisowej na wymiane interculera, kiedy wymieniałem u nich filtr paliwa.Więc niekiedy warto jechać do ASO.

PostNapisane: 12 maja 2009, 13:58
przez Aron
Witam Serdecznie
Do dnia dzisiejszego śledziłem tylko forum i z przyjemnością korzystałem z rad zawartych tutaj. Ale dzisiejsza wizyta w ASO w Lublinie (Impex) zmusiła mnie do zabrania głosu i poproszenia o Waszą pomoc.
Jestem posiadaczem Mazdy 6 z 2003r. i kilka dni temu zauważyłem wyciek z IC. Będąc mądrzejszy o posiadaną stąd wiedzę udałem się do ASO i... zostałem odprawiony z kwitkiem. Po wstukaniu w komputer dowiedziałem się że nr vin mojej Madzi nie jest objęty akcją serwisową. Jeżeli sobie życzę to wymiana kosztuje ok 4200 pln :|

PostNapisane: 12 maja 2009, 14:13
przez Jaksa
Jak auto jest wprowadzone od nowosci do bazy to jest pewna procedura ktorą powinien dany Dealer przeprowadzic ..... chyba ze nie ma / nikt nie wprowadził auta nowego do systemu to <dupa> blada .

PostNapisane: 12 maja 2009, 14:30
przez googieman
Aron napisał(a):Witam Serdecznie
Do dnia dzisiejszego śledziłem tylko forum i z przyjemnością korzystałem z rad zawartych tutaj. Ale dzisiejsza wizyta w ASO w Lublinie (Impex) zmusiła mnie do zabrania głosu i poproszenia o Waszą pomoc.
Jestem posiadaczem Mazdy 6 z 2003r. i kilka dni temu zauważyłem wyciek z IC. Będąc mądrzejszy o posiadaną stąd wiedzę udałem się do ASO i... zostałem odprawiony z kwitkiem. Po wstukaniu w komputer dowiedziałem się że nr vin mojej Madzi nie jest objęty akcją serwisową. Jeżeli sobie życzę to wymiana kosztuje ok 4200 pln :|


Ja sobie to sam zakleiłem poxiliną bo wtedy jeszcze nie wiedziałem że jest na to akcja serwisowa, a teraz się już raczej nie załapię. Jeżdżę z tym już ponad 1,5 roku i jest wszystko ok. IC jest suchy a auto zachowuje się normalnie. Także jak wyczerpiesz wszystkie możliwości w serwisie to możesz pomyśleć o zaklejeniu tego sam.

PostNapisane: 30 cze 2009, 21:30
przez m6boy
Dzis wymienialem w swojej madzi elektrozawor otwierajacy turbine i wypadla mi nakretka!Odkrecilem dolne oslony i zauwazylem ze mam wyciek oleju z IC!Na dole jest niewielkie pekniecie i nie wiem co mam zrobic!Kupic nowy czy moze da sie ten jakos naprawic?Rowniez rura idaca od IC do turbiny mi sie poci!Mam zamiar jechac tym autem do Polski(mieszkam w UK)i nie wiem czy dojade!Samochod ma moc ale boje sie ze prze ten wyciek cos sie stanie!Olej mialem wymieniany okolo miesiac temu i jak narazie nie ubywa!Pomocy

PostNapisane: 30 cze 2009, 21:44
przez Globy
Nic się nie stanie. Zgłoś swój VIN do dowolnego dealera i zapytaj, czy łapiesz się na akcję. Ewentualnie możesz sam uszczelnić.

PostNapisane: 30 cze 2009, 21:58
przez m6boy
Wiec moge spokojnier jechac do Polski i zrobic to po urlopie?Bo przez te dwa tygodnie w kraju zrobie okolo 5tkm

PostNapisane: 30 cze 2009, 22:00
przez melass
Pojedz do najbliższego ASO mazdy i zapytaj sie czy twoje auto nadaje sie na "recall" jesli tak to prawdopodobnie wymienią ci też rurke od wspomagania bo też jest felerna.

PostNapisane: 30 cze 2009, 22:03
przez m6boy
wiec nie radzisz jechac tym autem do Polski?

PostNapisane: 30 cze 2009, 22:08
przez melass
No wiesz zalezy jak ci ciknie. Ja pojechałem z pęknietym intercoolerem do polski i niebylo tragedii, tylko wez sobie troche oliwy na droge na dolewki. Sprobuj pojechac najpierw do aso to moze ci go zakleja na czas wymiany

PostNapisane: 30 cze 2009, 22:10
przez m6boy
pod autem oleju po nocy nie zostawia ale jak go ogladalem to jest w oleju troche na gorze i na dole