Strona 4 z 5
Napisane:
5 kwi 2009, 15:27
przez adas
Jaksa, co chciałeś przez to powiedzieć ?
Pytam o to jak ciągnie poniżej 1800 obr. bo miałem okazję pojeździć Mondeo też ze 136 km silnikiem, poprzedni model i on ładnie ciągnie od samego dołu już, pięknie się nim jeździło. I nie mam za bardzo porównania z mazdą, bo mam IC pęknięty.
Pozdrawiam
Napisane:
5 kwi 2009, 19:02
przez googieman
Jaksa napisał(a):Ciekawe kiedy zaczna motory zasysac ten olej do cylindrów ktory juz nie wycieka na zewnątrz hm......
Oby nigdy. Aż tak dużo oleju by się tam gromadziło?? Może jakieś zalecenia
?
U mnie poniżej 1800 też jest mułowata, ale potem jak dostanie cuga to ładnie wciska w fotel
W tych silnikach z tego co czytałem to jest dość znaczna turbo dziura.
Napisane:
9 kwi 2009, 20:23
przez krzysztof161
Ja też mam pęknięty IC. Byłem w serwisie. Porobili zdjęcia i za dwa dni była decyzja,że IC do wymiany.Oczywiście muszę czekać od lutego przynajmiej parę miesięcy.Niestety olej cieknie i po postoju mojej Mazdy zostają plamy . Próbowałem pękniięcie zakleić różnymi klejami ( poxilina , poxipol ) i nic to nie daje. Olej dalej cieknie. Może ktoś mi podpowie czym to paskudne aluminium można skutecznie skleić. Czekam na poradę!!!
Napisane:
9 kwi 2009, 22:39
przez Jaksa
adas napisał(a):Jaksa, co chciałeś przez to powiedzieć
Moim zdaniem ( no moze nie tylko moim ) pekniecie coolera to tylko skutek , przyczyna lezy w turbinie . Rozumiem ze sladowe ilosci oleju mogą sie pokazywac w układzie dolotowym gdy silniki mają juz ponad setke przelotu ale " zalewanie " olejem coolera to chyba lekka przesada . Nie wiem czym kieruje się producent samochodu w tej chwili hm.... w mojej 6 ktorą sprzedałem nie miałem pekniecia coolera a po odkreceniu weza było cucho – nie rozumiem tej procedury. Koledzy z branzy zawsze odwracają kota ogonem gdy rozmawiamy o akcji serwisowej czyli wszyscy wszystko wiedza a w zasadzie nikt nic nie wie.....
Napisane:
10 kwi 2009, 00:05
przez Krisek
Aluminium ... sprzedaja niskotemperaturuowe palki aluminiowe cos jak cyna ... to ci zalepi ...
Napisane:
17 kwi 2009, 16:10
przez cwieta
Gwoli odświeżenia tematu. właśnie wczoraj oglądałem dogłębniej z mechanikiem M6 która zdecydowałem sie kupić. Zauważył zapocony IC , snuliśmy domysły co to może być, pęknięty jakiś przewód itp?Nie dawało mi to spokoju, teraz już wiem w czym rzecz. Mazda jest z sierpnia 2004 roku. Rozumiem,że ASO nie robi łachy z wymiana IC? Patrzyłem na aukcjach to używki IC do 400pln, ale pewnie to są te cieknące.
Napisane:
17 kwi 2009, 22:23
przez Jaksa
cwieta napisał(a):Rozumiem,że ASO nie robi łachy z wymiana IC
Łachy nie robią , nie od nich to zalezy . Jest cała procedura kwalifikacyjna ktorą opracowano w MMP ale walczyc warto.
Napisane:
6 maja 2009, 18:00
przez Krzytka
Dzisiaj wymieniłem IC w serwisie w Długołęce. Czekałem od września 2008, jednak kiedy się dowiedziałem, że po raz kolejny przesuwają mi termin wymiany na czerwic 09 powiedziałem im, że zostawiam u nich auto i oczekuję zastępczego bo z cieknącym nie da się jeździć. IC znalazł sie w ciągi 5 dni. Ślicznie wymieniony i po problemie. Może to jest sposób na przekładanie terminów wymiany!
Napisane:
9 maja 2009, 18:41
przez krzysztof161
W poniedziałek wymiana IC w serwisie Łysomice pod Toruniem. Na nowy czekałem od 15 lutego. To chyba nie tak długo patrrząc na wypowiedzi przedmówców. O terminie wymiany zostałem powiadomiony bez potrzeby przypominania. To już druga wizyta w tym serwisie. Podczas pierwszej akcją serwisową został objęty komputer w mojej Mazdzie. Mam nadzieję,że z wymiany IC będę tak samo zadowolony.
Napisane:
10 maja 2009, 10:51
przez Sebaaaaaaa7
Ja czekałem na wymiane w AZauto na Puławskiej równy miesiąc, sami mnie poinformowali że podlegam akcji serwisowej na wymiane interculera, kiedy wymieniałem u nich filtr paliwa.Więc niekiedy warto jechać do ASO.
Napisane:
12 maja 2009, 13:58
przez Aron
Witam Serdecznie
Do dnia dzisiejszego śledziłem tylko forum i z przyjemnością korzystałem z rad zawartych tutaj. Ale dzisiejsza wizyta w ASO w Lublinie (Impex) zmusiła mnie do zabrania głosu i poproszenia o Waszą pomoc.
Jestem posiadaczem Mazdy 6 z 2003r. i kilka dni temu zauważyłem wyciek z IC. Będąc mądrzejszy o posiadaną stąd wiedzę udałem się do ASO i... zostałem odprawiony z kwitkiem. Po wstukaniu w komputer dowiedziałem się że nr vin mojej Madzi nie jest objęty akcją serwisową. Jeżeli sobie życzę to wymiana kosztuje ok 4200 pln
Napisane:
12 maja 2009, 14:13
przez Jaksa
Jak auto jest wprowadzone od nowosci do bazy to jest pewna procedura ktorą powinien dany Dealer przeprowadzic ..... chyba ze nie ma / nikt nie wprowadził auta nowego do systemu to
blada .
Napisane:
12 maja 2009, 14:30
przez googieman
Aron napisał(a):Witam Serdecznie
Do dnia dzisiejszego śledziłem tylko forum i z przyjemnością korzystałem z rad zawartych tutaj. Ale dzisiejsza wizyta w ASO w Lublinie (Impex) zmusiła mnie do zabrania głosu i poproszenia o Waszą pomoc.
Jestem posiadaczem Mazdy 6 z 2003r. i kilka dni temu zauważyłem wyciek z IC. Będąc mądrzejszy o posiadaną stąd wiedzę udałem się do ASO i... zostałem odprawiony z kwitkiem. Po wstukaniu w komputer dowiedziałem się że nr vin mojej Madzi nie jest objęty akcją serwisową. Jeżeli sobie życzę to wymiana kosztuje ok 4200 pln
Ja sobie to sam zakleiłem poxiliną bo wtedy jeszcze nie wiedziałem że jest na to akcja serwisowa, a teraz się już raczej nie załapię. Jeżdżę z tym już ponad 1,5 roku i jest wszystko ok. IC jest suchy a auto zachowuje się normalnie. Także jak wyczerpiesz wszystkie możliwości w serwisie to możesz pomyśleć o zaklejeniu tego sam.
Napisane:
30 cze 2009, 21:30
przez m6boy
Dzis wymienialem w swojej madzi elektrozawor otwierajacy turbine i wypadla mi nakretka!Odkrecilem dolne oslony i zauwazylem ze mam wyciek oleju z IC!Na dole jest niewielkie pekniecie i nie wiem co mam zrobic!Kupic nowy czy moze da sie ten jakos naprawic?Rowniez rura idaca od IC do turbiny mi sie poci!Mam zamiar jechac tym autem do Polski(mieszkam w UK)i nie wiem czy dojade!Samochod ma moc ale boje sie ze prze ten wyciek cos sie stanie!Olej mialem wymieniany okolo miesiac temu i jak narazie nie ubywa!Pomocy
Napisane:
30 cze 2009, 21:44
przez Globy
Nic się nie stanie. Zgłoś swój VIN do dowolnego dealera i zapytaj, czy łapiesz się na akcję. Ewentualnie możesz sam uszczelnić.
Napisane:
30 cze 2009, 21:58
przez m6boy
Wiec moge spokojnier jechac do Polski i zrobic to po urlopie?Bo przez te dwa tygodnie w kraju zrobie okolo 5tkm
Napisane:
30 cze 2009, 22:00
przez melass
Pojedz do najbliższego ASO mazdy i zapytaj sie czy twoje auto nadaje sie na "recall" jesli tak to prawdopodobnie wymienią ci też rurke od wspomagania bo też jest felerna.
Napisane:
30 cze 2009, 22:03
przez m6boy
wiec nie radzisz jechac tym autem do Polski?
Napisane:
30 cze 2009, 22:08
przez melass
No wiesz zalezy jak ci ciknie. Ja pojechałem z pęknietym intercoolerem do polski i niebylo tragedii, tylko wez sobie troche oliwy na droge na dolewki. Sprobuj pojechac najpierw do aso to moze ci go zakleja na czas wymiany
Napisane:
30 cze 2009, 22:10
przez m6boy
pod autem oleju po nocy nie zostawia ale jak go ogladalem to jest w oleju troche na gorze i na dole