Kills on Road & Street
yiabol zamillknij
kamilgt napisał(a):skończcie już tymi killami super szybkimi dostawczakami
ten temat się skończył już dawno temu, więc niech sobie piszą
ustawka z fordem escortem po swapie na 2.0 dohc chyba 150km , 1 dla mnie , 2 dla mnie 3 biegi widze ze ford mnie dochodzi ale nie dal rady i ogólnie moja wygrana o niecałą długość auta
-
Pyton162
nic nie robiłem poza założeniem seryjnego kolektora i założeniu nowego kompa z nowymi mapami , z tym escortem juz kiedys miałem przyjemność jechać w Szprotawie na lotnisku i wtedy tez z nim wygrałem, od tamtego momentu nie mialem przyjemnosci do dnia dzisiejszego sie z nim przejechać i znowu wygrana
, jeszcze w niedziele jak bedzie pogoda to sie przejadę z yarka kf lub mx6 kl i zobaczymy co bedzie
konin niedługo ale mam nadzieje ze fiat wytrzyma do tego czasu
, jeszcze w niedziele jak bedzie pogoda to sie przejadę z yarka kf lub mx6 kl i zobaczymy co bedzie
konin niedługo ale mam nadzieje ze fiat wytrzyma do tego czasu
Ostatnio edytowano 5 mar 2009, 23:17 przez Pyton162, łącznie edytowano 1 raz
-
Pyton162
w końcu... długo było mi czekać ale... dziś przez pół Wawy jazda z Avensisem 2.0 po lifcie w sedanie, wg. właściciela 130KM ale po lifcie z VVT-i miały 150KM... nie wiem, rocznik 2001r i przyjmuje ze to byla starsza wersja silnika o mocy 130kuniów
najpierw rolka od 40km/h na 2b.. dostał do 100km/h później się zrównał i do 140km/h tak jechaliśmy po czym zaczął delikatnie wyprzedzać i hamowanie na czerwonym. Spod świateł do 110km/h zostaje 1,5długości potem dochodzi i sytuacja podobna. Raz skończyło się na 165km/h i mnie wyprzedził o ok. 2 długości ale... seryjny dolot przy tym doładowaniu nie wyrabia i od zera czułem że auto nie jedzie jak za 1,2,3 razem... później krótka rozmowa i się rozjechaliśmy.
Muszę w końcu zrobić dolot.....a po regeneracji pompy taki Avensis będzie "the piece of cake"
P.S
Zaznaczam że prędkości uznaję za realne (wg. navi przy 160km/h przekłamanie to niecałe 5km/h)
P.S 2
Starty równe i fair.
najpierw rolka od 40km/h na 2b.. dostał do 100km/h później się zrównał i do 140km/h tak jechaliśmy po czym zaczął delikatnie wyprzedzać i hamowanie na czerwonym. Spod świateł do 110km/h zostaje 1,5długości potem dochodzi i sytuacja podobna. Raz skończyło się na 165km/h i mnie wyprzedził o ok. 2 długości ale... seryjny dolot przy tym doładowaniu nie wyrabia i od zera czułem że auto nie jedzie jak za 1,2,3 razem... później krótka rozmowa i się rozjechaliśmy.
Muszę w końcu zrobić dolot.....a po regeneracji pompy taki Avensis będzie "the piece of cake"
P.S
Zaznaczam że prędkości uznaję za realne (wg. navi przy 160km/h przekłamanie to niecałe 5km/h)
P.S 2
Starty równe i fair.
mój silnik miał wcześniej kolega marcin1mazda w swojej 323F BG teraz ma 138km BP DOHC GT dzisiaj się z nim próbowałem i szczerze mówiąc to do 130 odszedł mnie o niecałą długość auta, wiem że przy prędkości powyżej 160km/h byłbym bez szans. teraz muszę załatwić sobie jakieś wypasione oponki bo na zimówkach cały czas nie mam trakcji. poprzedni właściciel tego silnika wykosił Bravo HGT, BMW 530 tds (czy jakoś tak ale grunt że diesel) i może to potwierdzić sporo osób. Fakt, silnik jest bardzo zdrowy!!
co do odcinki, sprawdziłem to na lodzie w rzeczywistości na A4 miałem troszkę ponad 200 a później był zakręt i musiałem odpuścic, jestem przekonany że dam radę dojść do 210km/h
co do odcinki, sprawdziłem to na lodzie w rzeczywistości na A4 miałem troszkę ponad 200 a później był zakręt i musiałem odpuścic, jestem przekonany że dam radę dojść do 210km/h
Life starts at 4000 rpm
sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP
Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach
sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP
Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach
- Od: 5 sie 2008, 08:42
- Posty: 279
- Skąd: Kraków/Lublin
- Auto: BYŁA mazda 323BG 1.6 16v 88KM+
lewicki01 napisał(a):mój silnik miał wcześniej kolega marcin1mazda w swojej 323F BG teraz ma 138km BP DOHC GT
Z tego co gadałem z marcin1mazda na GG to jego GT wogóle nie jedzie. Tak odrazu "na dzień dobry" doszliśmy, że nie działa mu VICS oraz, że ma wałki rozrządu z wersji 128KM. Także odwalona tam jest jakaś niezła rzeźba
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
a ja mam wrażenie że mi któryś zacisk trzyma bo jak tocze się na luzie i autko samo z siebie ma stanąć to zatrzymuje się tak jakbym trzymał nogę lekko na hamulcu wiem że ten silnik ma jeszcze spory potencjał, który trzeba "odetkać" np.: dobry dolot, poprawić wydech na przelot, lżejsze koło zamachowe i powinien się znacznie lepiej wkręcać, teraz jest taki jakby zamulony
Life starts at 4000 rpm
sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP
Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach
sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP
Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach
- Od: 5 sie 2008, 08:42
- Posty: 279
- Skąd: Kraków/Lublin
- Auto: BYŁA mazda 323BG 1.6 16v 88KM+
ja tam nie wiem co jest z tym silnikiem Marcina ale odcinke ma faktycznie bardzo doleko wczoraj doszliśmy do wniosku że ma kiepską pope paliwa i że musi założyć od GT bo na razie to ma od BP SOHC
Life starts at 4000 rpm
sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP
Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach
sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP
Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach
- Od: 5 sie 2008, 08:42
- Posty: 279
- Skąd: Kraków/Lublin
- Auto: BYŁA mazda 323BG 1.6 16v 88KM+
Jacek176 napisał(a):Jak ja lubię czytać takie pierdoły
Moze i pierdoly moze i nie. Proponuje Tobie szanowny kolego przejechac sie seryjnym BG GT, nie po swapie i zobaczysz ze to szalu nie robi. Ty nie masz seryjnej skrzyni biegow pewnie lekki zamach i twoje DOHC moze jeździ. Ale seria nie jedzie i taka jest prawda. Przynajmniej ja nie spotkalem jeszcze takiego GT ktore zrobiloby na mnie wrazenie. Moze będę w Koninie i tam moze ktos mi pokaze naprawde szybkie GT bo jak narazie wszyscy są szybcy ale w pisaniu postow. Co do silnika 1.8 SOHC to w serii nie jedzie wogole ale zrobienie dolotu i wydechu dalo bardzo duzo w przypadku jednej znanej mi mazdy. Efekt byl naprawde szokujący i nigdy nie powiedzialbym ze tak znacznie moga zmienic sie osiagi auta po wywaleniu paru pierdół.
Zeby nie bylo OT to pare dni temu kill na Galancie 2.0 V6 dostal dosc znacznie. Aha i nie jechalem dostawczakiem
-
Lukasz_zdw
kolego zmartwie cie ale mitsu nie mialo 2.0 v6 to raz 2 galnt to ciekza krowa i 2.0 tam ma tyle co twoje k8 lub 110 zalezy ktora wersja... a wazy jakies 400 kilo wiecej...
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
- Od: 15 cze 2007, 20:43
- Posty: 184
- Skąd: Nowy Sacz
- Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje