Kills on Road & Street

Postprzez yiabol » 5 mar 2009, 22:06

renault twingo & daewoo tico killed by iveco ;]
nie powiem ten drugi waleczny byl ;d dopiero pod koniec 2 biegu go dogonilem
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez check » 5 mar 2009, 22:14

skończcie już tymi killami super szybkimi dostawczakami :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Bartek1986 » 5 mar 2009, 22:16

yiabol zamillknij :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Adaś » 5 mar 2009, 22:23

kamilgt napisał(a):skończcie już tymi killami super szybkimi dostawczakami

ten temat się skończył już dawno temu, więc niech sobie piszą :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pyton162 » 5 mar 2009, 22:26

ustawka z fordem escortem po swapie na 2.0 dohc chyba 150km , 1 dla mnie , 2 dla mnie 3 biegi widze ze ford mnie dochodzi ale nie dal rady i ogólnie moja wygrana o niecałą długość auta
Pyton162
 

Postprzez radekkm » 5 mar 2009, 22:57

Pyton162 napisał(a):escortem po swapie na 2.0 dohc chyba 150km

<wow> taki escort latwo radzi sobie z mx-3 k8,znow robiles cos przy aucie??
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Pyton162 » 5 mar 2009, 23:14

nic nie robiłem poza założeniem seryjnego kolektora i założeniu nowego kompa z nowymi mapami , z tym escortem juz kiedys miałem przyjemność jechać w Szprotawie na lotnisku i wtedy tez z nim wygrałem, od tamtego momentu nie mialem przyjemnosci do dnia dzisiejszego sie z nim przejechać i znowu wygrana
, jeszcze w niedziele jak bedzie pogoda to sie przejadę z yarka kf lub mx6 kl i zobaczymy co bedzie
konin niedługo ale mam nadzieje ze fiat wytrzyma do tego czasu :D
Ostatnio edytowano 5 mar 2009, 23:17 przez Pyton162, łącznie edytowano 1 raz
Pyton162
 

Postprzez Gib » 5 mar 2009, 23:15

po swapie, nie wiadomo ile ma koni. Czy przełożona wiązka ile zdechło koni jaka skrzynia. Cieżko to równać z serią.
yiabol Sierka działa jak coś to pisz PW.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8944 (142/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Riki » 5 mar 2009, 23:35

w końcu... długo było mi czekać ale... dziś przez pół Wawy jazda z Avensisem 2.0 po lifcie w sedanie, wg. właściciela 130KM ale po lifcie z VVT-i miały 150KM... nie wiem, rocznik 2001r i przyjmuje ze to byla starsza wersja silnika o mocy 130kuniów <lol>

najpierw rolka od 40km/h na 2b.. dostał do 100km/h później się zrównał i do 140km/h tak jechaliśmy po czym zaczął delikatnie wyprzedzać i hamowanie na czerwonym. Spod świateł do 110km/h zostaje 1,5długości potem dochodzi i sytuacja podobna. Raz skończyło się na 165km/h i mnie wyprzedził o ok. 2 długości ale... seryjny dolot przy tym doładowaniu nie wyrabia i od zera czułem że auto nie jedzie jak za 1,2,3 razem... później krótka rozmowa i się rozjechaliśmy.
Muszę w końcu zrobić dolot.....a po regeneracji pompy taki Avensis będzie "the piece of cake" <lol>

P.S
Zaznaczam że prędkości uznaję za realne (wg. navi przy 160km/h przekłamanie to niecałe 5km/h)

P.S 2
Starty równe i fair.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez lewicki01 » 6 mar 2009, 00:58

mój silnik miał wcześniej kolega marcin1mazda w swojej 323F BG teraz ma 138km BP DOHC GT dzisiaj się z nim próbowałem i szczerze mówiąc to do 130 odszedł mnie o niecałą długość auta, wiem że przy prędkości powyżej 160km/h byłbym bez szans. teraz muszę załatwić sobie jakieś wypasione oponki bo na zimówkach cały czas nie mam trakcji. poprzedni właściciel tego silnika wykosił Bravo HGT, BMW 530 tds (czy jakoś tak ale grunt że diesel) i może to potwierdzić sporo osób. Fakt, silnik jest bardzo zdrowy!!

co do odcinki, sprawdziłem to na lodzie :D w rzeczywistości na A4 miałem troszkę ponad 200 a później był zakręt i musiałem odpuścic, jestem przekonany że dam radę dojść do 210km/h :)
Life starts at 4000 rpm

sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP

Obrazek Obrazek



Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 08:42
Posty: 279
Skąd: Kraków/Lublin
Auto: BYŁA mazda 323BG 1.6 16v 88KM+

Postprzez Jacek176 » 6 mar 2009, 09:54

lewicki01 napisał(a):mój silnik miał wcześniej kolega marcin1mazda w swojej 323F BG teraz ma 138km BP DOHC GT

Z tego co gadałem z marcin1mazda na GG to jego GT wogóle nie jedzie. Tak odrazu "na dzień dobry" doszliśmy, że nie działa mu VICS oraz, że ma wałki rozrządu z wersji 128KM. Także odwalona tam jest jakaś niezła rzeźba
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez lewicki01 » 6 mar 2009, 10:58

a ja mam wrażenie że mi któryś zacisk trzyma bo jak tocze się na luzie i autko samo z siebie ma stanąć to zatrzymuje się tak jakbym trzymał nogę lekko na hamulcu <killer> wiem że ten silnik ma jeszcze spory potencjał, który trzeba "odetkać" :D np.: dobry dolot, poprawić wydech na przelot, lżejsze koło zamachowe i powinien się znacznie lepiej wkręcać, teraz jest taki jakby zamulony :|
Life starts at 4000 rpm

sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP

Obrazek Obrazek



Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 08:42
Posty: 279
Skąd: Kraków/Lublin
Auto: BYŁA mazda 323BG 1.6 16v 88KM+

Postprzez pawlak32 » 6 mar 2009, 11:19

Czemu tak rzuciliście sie na ta wersje 140 KM skoro jedzie ona tak samo jak ta 128 ? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Jacek176 » 6 mar 2009, 11:22

pawlak32 napisał(a):Czemu tak rzuciliście sie na ta wersje 140 KM skoro jedzie ona tak samo jak ta 128 ? :D

Jak ja lubię czytać takie pierdoły <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez pawlak32 » 6 mar 2009, 13:19

A ja lubie czytać katalogi <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez lewicki01 » 6 mar 2009, 15:04

ja tam nie wiem co jest z tym silnikiem Marcina ale odcinke ma faktycznie bardzo doleko :) wczoraj doszliśmy do wniosku że ma kiepską pope paliwa i że musi założyć od GT bo na razie to ma od BP SOHC <killer>
Life starts at 4000 rpm

sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP

Obrazek Obrazek



Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 08:42
Posty: 279
Skąd: Kraków/Lublin
Auto: BYŁA mazda 323BG 1.6 16v 88KM+

Postprzez Gib » 6 mar 2009, 17:58

pawlak32 i co wyczytałeś? że CA-KF i BA-KF przyspieszają tak samo, oba wolniej od BG-BP Sohc.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8944 (142/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukasz_zdw » 7 mar 2009, 01:14

Jacek176 napisał(a):Jak ja lubię czytać takie pierdoły


Moze i pierdoly moze i nie. Proponuje Tobie szanowny kolego przejechac sie seryjnym BG GT, nie po swapie i zobaczysz ze to szalu nie robi. Ty nie masz seryjnej skrzyni biegow pewnie lekki zamach i twoje DOHC moze jeździ. Ale seria nie jedzie i taka jest prawda. Przynajmniej ja nie spotkalem jeszcze takiego GT ktore zrobiloby na mnie wrazenie. Moze będę w Koninie i tam moze ktos mi pokaze naprawde szybkie GT bo jak narazie wszyscy są szybcy ale w pisaniu postow. Co do silnika 1.8 SOHC to w serii nie jedzie wogole ale zrobienie dolotu i wydechu dalo bardzo duzo w przypadku jednej znanej mi mazdy. Efekt byl naprawde szokujący i nigdy nie powiedzialbym ze tak znacznie moga zmienic sie osiagi auta po wywaleniu paru pierdół.

Zeby nie bylo OT to pare dni temu kill na Galancie 2.0 V6 dostal dosc znacznie. Aha i nie jechalem dostawczakiem <lol>
Lukasz_zdw
 

Postprzez majorkca » 7 mar 2009, 09:09

kolego zmartwie cie ale mitsu nie mialo 2.0 v6 :P to raz 2 galnt to ciekza krowa i 2.0 tam ma tyle co twoje k8 lub 110 zalezy ktora wersja... a wazy jakies 400 kilo wiecej...
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez Gib » 7 mar 2009, 09:38

ja także Cię zmartwię ale mylisz się. Miało w Galantach 2.0 V6 24V na europę 150 KM.
wg katalogu waga sedana 1338 kg, MX-3 V6 w tymże 1145 kg, wychodzi niecałe 200 kg różnicy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8944 (142/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje