Sprężyny progresywne JAMEX

Postprzez THOR » 3 lip 2009, 13:28

jarek.6s napisał(a):
waldez napisał(a):Chciałem kupić jamexy, ale jak zadzwoniłem to mnie pocieszyli że na magazynie nie mają, a nowe nie są jeszcze wyprodukowane , a na forum też nikt na handel nie ma

Waldez pojawiły się jakieś Jamexy do Mazd w DarsTuning, właśnie odpakowałem paczkę ze sprężynami do mx-3 :D


Tak tak jutro zakładam do swojej ;)
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez Rafał_ » 3 lip 2009, 14:35

THOR napisał(a):Tak tak jutro zakładam do swojej

Możesz dać jakieś foty tych sprężyn.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez THOR » 3 lip 2009, 14:56

jarek.6s napisał(a):
THOR napisał(a):Tak tak jutro zakładam do swojej

Możesz dać jakieś foty tych sprężyn.


Przed montażem zrobię i po wszystkim wkleję
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez waldez » 3 lip 2009, 22:57

jarek.6s napisał(a):Waldez pojawiły się jakieś Jamexy do Mazd w DarsTuning, właśnie odpakowałem paczkę ze sprężynami do mx-3

A powiem Ci dlaczego się pojawiły. Bo dzwoniłem do nich bez wytchnienia i uprzykrzałem życie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez luki88 » 4 lip 2009, 00:34

THOR napisał(a):Tak tak jutro zakładam do swojej


to się teraz skończy przelatywanie przez podziurawione drogi i przejazdy koeljowe z predkoscia ponad 80km/h a zacznie jazda slalomem przy omijaniu dziur :)

Czekamy na fotki ponieważ sądze że teraz twoja mazda będzie kozacko wyglądała

ps. zrób fotki przed i po zmianach i jak mozesz to spisz numerki ze sprężynek
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez THOR » 4 lip 2009, 20:29

luki88 napisał(a):
THOR napisał(a):Tak tak jutro zakładam do swojej


to się teraz skończy przelatywanie przez podziurawione drogi i przejazdy koeljowe z predkoscia ponad 80km/h a zacznie jazda slalomem przy omijaniu dziur :)

Czekamy na fotki ponieważ sądze że teraz twoja mazda będzie kozacko wyglądała

ps. zrób fotki przed i po zmianach i jak mozesz to spisz numerki ze sprężynek


Po dzisiejszej jeździe praktycznie nie odczułem pogorszenia komfortu, bardzo ładnie trzyma się drogi i na zakrętach, więc póki co akcja na duży plus :)

Fotki będą prawdopodobnie jutro i to tylko po operacji, bo nie było czasu bawić się aparatem przed (zresztą fotki sprzed glebki są w NM), numery ze sprężynek też jutro podam, mam na kartce w samochodzie :)
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez driver_1982 » 20 sie 2009, 12:24

Mam pytanie, jak się sprawują te Jamexy na standardowych amorkach?
Obecnie w 323f BA mam KYB i zastanawiam się, czy będą ze sobą współpracować, czy jednak opróżnić portfel i kupić nowe, krótsze amorki?
Z góry dzięki za pomoc.
Początkujący
 
Od: 29 maja 2009, 00:15
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323f 1.8 16v 1994 (BA)

Postprzez yorgoo » 20 sie 2009, 14:06

Ja po wymianie sprezyn po miesiacu wymienilem tylne amory bo mi poszly przy wspolpracy z tymi sprezynami. mozesz zostawic te Kyb a ja sie rozplyna to zmienisz na inne lub odrazu zmienic a te poki dobre sprzedac komus.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 00:16
Posty: 312
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '98

Postprzez driver_1982 » 20 sie 2009, 21:16

Dzięki za radę. Możesz jeszcze poradzić, jakie amorki do tych sprężyn założyć? Chciałbym coś w rozsądnej cenie.
Początkujący
 
Od: 29 maja 2009, 00:15
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323f 1.8 16v 1994 (BA)

Postprzez yorgoo » 22 sie 2009, 09:47

To juz twoja inwencja najczesciej zalezna od zasobnosci portfela :] ,na amory jest w wiekszosci 2 lata gwarancji wiec mozesz zaryzykowac i kupic normalne pod BA a jak sie wypruja to gwarancyjny zwrot zrobisz. Mozesz tez od razu cos twardszego dac co wyjdzie CIe nieco wiecej dudków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 00:16
Posty: 312
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '98

Postprzez don2x44 » 26 sie 2009, 21:49

Było o JAMEXach, to co powiecie na temat sprężyn firmy FK?

Cały czas jestem na etapie zmiany sprężyn na tyle. mam zamiar ostatecznie zmienić w połowie września. Powód: pęknięta prawa sprężyna na tylnej osi.

Aktualnie mam zamontowane H&R -35mm. Przód zostawiam, bez zmian. za dużo roboty(ostatnio nie mam za wiele czasu) i siana też:)
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 mar 2009, 22:06
Posty: 457 (0/5)
Skąd: Mosina/Poznań
Auto: Mazda6 GH 5D 2,5 Sport '09
VW Up! 5D 1.0 MoveUp! '13

Postprzez yorgoo » 27 sie 2009, 11:46

don2x44 napisał(a):Przód zostawiam, bez zmian. za dużo roboty

wiecej jest z tylem bo sa laczniki stabilizatorow !
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 00:16
Posty: 312
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: 323F BA 2.0 V6 '98

Postprzez don2x44 » 27 sie 2009, 21:36

U mnie z tyłem to nie problem, ponad 3000 kilometrów temu(pod koniec czerwca) wymieniałem amortyzatory wraz z łącznikami. Więc z demontażem nie będzie problemu, śruby nie zdążyły się zapiec.

Co do łączników stabilizatora firmy Yamato, mają kiepskie zabezpieczenie przed korozją, bo pojawił już się nalot rudej.
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 mar 2009, 22:06
Posty: 457 (0/5)
Skąd: Mosina/Poznań
Auto: Mazda6 GH 5D 2,5 Sport '09
VW Up! 5D 1.0 MoveUp! '13

Postprzez Lesiu » 5 lut 2010, 20:18

witam
mam taki problem , zagwozdkę :)
mianowicie zastanawiam się nad wymianą tylnych sprężyn i tutaj moje pytanie. czy opłaca się wymieniać 2 tylne sprężyny na nowe, nie obniżające, standardowe: http://usterki.hobby-elektronika.eu/lexus.html (koszt ok 130-140zł) czy wymienić od razu kpl na 4 kółka np to: allegro.pl/item904710292_sprezyny_sportowe_mazda_323f_94_97_40_40mm_mts.html proszę o podpowiedź. nie chciałbym jakiejś twardej amfibii w której na każdym dołku będę obijał sobie głowę o dach
Ostatnio edytowano 28 cze 2014, 21:45 przez Lesiu, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2005, 12:29
Posty: 361
Skąd: Dębica
Auto: 323F BA Z5 :] '96

Postprzez Kondziorally » 11 kwi 2010, 12:50

Czy to prawda że Jamex już nieistnieje? Wiem że dużo różnych opinii ale czy ktoś doradzi co lepsze do mx-3? Mts technik czy jamex? Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2007, 23:44
Posty: 64
Skąd: Nowy Wiśnicz
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V DOHC

Postprzez l3mur91 » 11 kwi 2010, 20:40

O Jamexie słyszałem dużo więcej opinia negatywnych niż pozytywnych.
Przy MTS Technic sytuacja jest odwrotna. Nie wiem jak do MX-3 ale w przypadku 323bg cena jest chyba dokładnie taka sama.

Ewentualnie zobacz jeszcze TA Technix. ;)
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez FUCKER » 20 maja 2010, 08:51

Odkopię temat.

Czyli co nie kupować sprężyn a Jamex'a ?? Bo tez się zastanawiałem na nimi. Dziwne, że do 2.0 i 2,5 V6 są te same, mimo, że auto cięższe.
MX-6 w budowie.
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=314&t=139321&p=2365539#p2365539[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2008, 11:02
Posty: 35
Skąd: okolice K-Koźla woj. Opolskie
Auto: Mazda MX-6 2.0 16V klima

Postprzez People_Hate_Me » 20 maja 2010, 15:26

nie wiem ja tam jeżdże na Jamexach u siebie i jest oki :) co prawda farba z nich zeszła i na wiekszych wybojach troszkę słychać je troszkę.
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Bandit » 20 sie 2010, 01:42

Ja zakupiłem używane Jamexy (prawie roczne) od Jesusa (PHM powinieneś znać bo z Torunia) miał je na mx-6 2.0 FS, ja mam zamiar założyć je do 626 GF DiTD ponoć są strasznie twarde i Jesus nie zaleca większych alu niż '16 i profil min 50 obecnie mam 205/55/16 założone i mam trochę obawy jak się będzie GF na jamexach od mx-6 (lżejsze auto o 100 kg) zachowywać (ponoć ten sam model sprężyny). W planie mam '17 od trójki na oponach 205/45 lub 195/50 (jak takie znajdę) więc hmm troche rzeźba może wyjść z tego :P ostatecznie zostanę na tych alu tylko opony zmienię na 195/50/16
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez @tomek@ » 22 sie 2010, 19:23

ja mam jamexa i moim zdaniem nie są twarde nie jest to seria wiadomo,ale tragedii nie ma jeżdżę na 17 profil 45 ale nie narzekam myślałem że będzie gorzej :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje