Czy ktos podejmie sie zrobienia SWAP'a zaplace... :)

Postprzez djArias » 3 sty 2010, 20:03

witam, poszukuje kogokolwiek kto podejmie się, normalnie za pieniądze, przerzucenia do mojego mx-3 1.6 dohc 16v 1995 rok silnika KLZE – nie kumam sie na tym na tyle zeby zrobic to samemu – nie wiem dokladnie co mam kupic itp – z tym wszystkim potrzebowalbym tez pomocy... kontakt albo tu albo CONIAC@WP.pl albo gg: 4064260 – jestem w stanie dowieść auto gdziekolwiek w POLSKE na tak długo jak będzie trzeba... :)
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez damian » 3 sty 2010, 20:24

zagadaj do Patryka, chłopaki się chyba zajmują takimi swapami http://forum.mazdaspeed.pl/profile.php? ... ofile&u=23
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez djArias » 3 sty 2010, 20:28

Dzieki Damian juz napisalem:D
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez BratCukierka » 3 sty 2010, 20:31

a może Lukster?? No i odległość ok. 200km do Pruszcza Gd. a nie 600km do Lublina. Pisz do niego.
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez djArias » 3 sty 2010, 20:56

pisze pisze :) kurcze juz sie nie moge doczekac mojego wlasnego KLZE ;>
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez tadeyro » 3 sty 2010, 21:32

Z 1.6 na KLZE to będzie trochu rzeźbienia :D
No ale jeśli się uprzesz, to chłopaki na pewno dadzą radę :)
Oczywiście jesteś świadomy że swap silnika to tylko mała część tego co trzeba by wymienić przy takim swapie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2008, 19:31
Posty: 212 (1/0)
Skąd: Kraków
Auto: MX3 K8

Postprzez weede » 3 sty 2010, 22:11

chyba łatwiej byłoby sprzedać to co masz, kupić 1.8 v6 z zajechanym silnikiem(ale działającym) i ze zdrową budą i robić swap.

sam SWAP licz lekko 5-6k i pamiętaj, ze po swapie wyjdą wszystkie te rzeczy w zawiasie czy hamulcu o, których w 1.6 mogłeś nie wiedzieć ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez realski » 3 sty 2010, 22:36

po pierwsze
to najpierw musimy wiedziec co juz posiadasz .
kompletny swap w twojim przypadku
to tak po koleji
silnik skrzynia nie zaglebiam sie tu w docisk sprzegla kolo zamachowe ...
tera dalej poduszki silnika k8 skrzyni k8 nie jestem pewny mocowania poduszki od strony rozrzadu byc moze bedzie lekko inna .
chlodnica (troche orurowania wodnego )
wiazka silnikowa K8 obd1
i tera komp od klze .. i troche przerobienia instalacji lub komp jakis od kl + smt6 ecumaster ... strojenie
przeplywka od KL..
silnik ma aparat zaplonowy ?
licznik od versji V6
i troche konwersji w instalacjach wiazka silnikowa wiazka deska lub piny ecu ..
to tak mniejwiecej byc moze jeszcze o czyms zapomnialem ..
tak na dobry lad nie jestem pewny czy piasty 1.6 sa identyczne co do ilosci frezow jak K8 ..

wiec sie zastanow :) koszta sa nie ma co gadac

Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez Marcin1mazda » 3 sty 2010, 23:06

weede napisał(a):chyba łatwiej byłoby sprzedać to co masz, kupić 1.8 v6 z zajechanym silnikiem(ale działającym) i ze zdrową budą i robić swap.

weede Dobrze Prawi :) Krakusik Robił swapa z 16V na v6 :) Zagadaj do niego to Ci powie co i jak :) ale robota mija się z celem.. trzeba nawet nagrzewnice wymieniać bo jest inna. Multum przeróbek. Posłuchaj weede-a i Kup Mx3 z k8 i wtedy swap-uj na KL-ZE lub co tam chcesz :)
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez mlody1921 » 4 sty 2010, 00:34

Szybciej i z takimi samymi mocami 1,6 turbo, 1,8 turbo
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez djArias » 4 sty 2010, 00:37

uparlem sie ze to zrobie :D... a co do mocy 1.6 turbo nie moze rownac sie 2.5v6 BiTurbo... ktore predzej czy pozniej zrobie... :)(: lepiej zaczac od bazy mega mocniej niz potem niewiadomo jak ciagnac turbina...
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez Piotrek323 » 4 sty 2010, 00:45

przepraszam za odbiegniecie od tematu, ale ile by kosztowalo dorobienie TURBO w jakiejs firmie do silnika BP 2gen w 323f ba? Chodzi mi o czesci i cene.
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2009, 21:07
Posty: 46
Skąd: ŁÓdź
Auto: 323f ba, 1.8 16v kat

Postprzez Marcin1mazda » 4 sty 2010, 00:56

Piotrek323 napisał(a):ile by kosztowalo dorobienie TURBO w jakiejs firmie do silnika BP 2gen w 323f ba? Chodzi mi o czesci i cene.

Wszystko zależy w jakie moce celujesz :) +/– 8-15tyś zł :)
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez Udesky » 4 sty 2010, 02:05

djArias napisał(a):uparlem sie ze to zrobie zeby... a co do mocy 1.6 turbo nie moze rownac sie 2.5v6 BiTurbo... ktore predzej czy pozniej zrobie... usmiech

Zastanów się tylko czy dotrwasz do tego momentu i czy nie lepiej celować w:
mlody1921 napisał(a):1,8 turbo

Jest jedna MX5 z takim motorkiem i mocą coś pod 240KM.
Pod względem ekonomiczno – technicznym znacznie lepsza opcja.
– zmieniasz R4 na R4.
– dokładasz 1 turbinę, a nie 2 jeśli chcesz biturbo,
– automatycznie przy 1.8 masz znacznie tańsze koszty eksploatacji,
A robienie 2.5 KLZE-T do jazdy codziennej, bo tzw. bułki (jeśli tak planujesz) mija się z celem. Ponieważ więcej niż 200KM na FWD to już problemu z trakcją, a jeśli celujesz w okolice 300KM to już w ogóle.
Poza tym zastanów się ile jesteś w stanie wydać na ten projekt.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Pit » 4 sty 2010, 10:35

Udesky napisał(a):Jest jedna MX5 z takim motorkiem i mocą coś pod 240KM

Jedna? Ja przynajmniej o dwie 250-konne Miaty potykałem się w swoim garażu.
(...)
Tematy zarówno o swapach jak i uturbianiu były już na forum poruszane. Będzie kosz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez djArias » 4 sty 2010, 11:42

Pit napisał(a):
Udesky napisał(a):Jest jedna MX5 z takim motorkiem i mocą coś pod 240KM

Jedna? Ja przynajmniej o dwie 250-konne Miaty potykałem się w swoim garażu.
(...)
Tematy zarówno o swapach jak i uturbianiu były już na forum poruszane. Będzie kosz.


ale ten temat nie mial dotyczyc uturbiania ani swapowania, tylko odnalezienia kogos kto pomoze mi to zrobic...
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez brii » 4 sty 2010, 12:19

djArias – lubisz przepłacać widzę...
Jakby coś to w kosztach nie wiele wyższych od swapa z 16V na V6 możesz ode mnie kupić MX-3-ZE, a przy sprzedaży 16V nawet Ci pewnie kasa zostanie...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8964 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Udesky » 4 sty 2010, 13:30

Udesky napisał:
Jest jedna MX5 z takim motorkiem i mocą coś pod 240KM

Jedna? Ja przynajmniej o dwie 250-konne Miaty potykałem się w swoim garażu.

Nie wnikam w to ile ich było w twoim garażu, ani ile jest ich w PL. Wiem, że przynajmniej jedna jest. Tu ważna była sprawa, że łatwiej i taniej.
djArias napisał(a):ale ten temat nie mial dotyczyc uturbiania ani swapowania, tylko odnalezienia kogos kto pomoze mi to zrobic...

Masz rację, ale robiąc SWAPa masz co do niego większe plany, więc warto się zastanowić i rozważyć wszystkie ZA i PRZECIW, aby nie porywać się z przysłowiową motyką na słońce.
Jeśli koniecznie chcesz MX3KLZE to brii przedstawił najrozsądniejsze rozwiązanie:
brii napisał(a):Jakby coś to w kosztach nie wiele wyższych od swapa z 16V na V6 możesz ode mnie kupić MX-3-ZE, a przy sprzedaży 16V nawet Ci pewnie kasa zostanie...
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez weede » 4 sty 2010, 14:52

brii napisał(a):Jakby coś to w kosztach nie wiele wyższych od swapa z 16V na V6 możesz ode mnie kupić MX-3-ZE

o jakich pieniądzach rozmawiamy? :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez brii » 4 sty 2010, 22:12

13 000zł
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8964 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje