Czy ktos podejmie sie zrobienia SWAP'a zaplace... :)

Postprzez Marcin1mazda » 8 sty 2010, 22:17

djArias napisał(a):hm tak czy siak powinno byc ok 130 koni?zeby

Tyle to w serii :) teraz jak mam ze 120-125km to max :)
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez ricardo881 » 9 sty 2010, 00:07

ma ktos do sprzedania KL-ZE szukam w rozsadnej cenie i nie moge znalesc w korea japan w Krakowie beda dopiero w polowie stycznia a wole z pewnej reki moze ktos sprzeda??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Postprzez Hazu » 9 sty 2010, 00:09

xXx ma
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Jacek176 » 9 sty 2010, 00:41

Marcin1mazda napisał(a):
djArias napisał(a):http://allegro.pl/item876596370_mazda_dohc_1_8_16v_komplet_na_swap_323_323_f.html

Tu gość troszke Ściemnia albo się nie zna :) BP 05 to wersja Ecu z silnika 128km. 137km Ma Ecu o Oznaczeniu BP22.a Tu niba kat i sonda i 137km. Raczej się nie zna :)

Dokładnie. To jest wersja 128KM.
Niutonometrów też sobie sporo dołożył ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez mlody1921 » 9 sty 2010, 00:44

ricardo881 chłopie tu jest mowa o 1,8 16v swapie a nie gdzie moge kupic KLZE
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Marcin1mazda » 9 sty 2010, 01:14

Jacek176 napisał(a):Niutonometrów też sobie sporo dołożył oczko

O Jacku nawet nie zauważyłem :D Czyli wychodziło by na to że on ma więcej Niutonów niż Ty :P i to za 950zł :D Ciekawe hehe. Lubię takich ludzi :P Jacek Wpier%&*ił worek kasy i chyba niema tylu niutonów, a co dopiero gość co ma zwykły silnik. Jacku a może to, to koło zamachowe od 1,6 8v mu tyle dało :D Co myślisz ?:P albo wymalowana osłona kolektora wydechowego :D
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez hopek » 9 sty 2010, 01:28

sprzedawca napisał.. :)
"bp 22 ma 140 km , a to co ja mam ma niby 132 , dorzucam zdj , te pare wiecej sie wzielo ze stozka i tlumika , scigalem sie ze 128 , i nie mialem z nia problemow , a ze 140 mialem "
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez djArias » 9 sty 2010, 12:10

dobra :D podsumowywujac temat... w tej chwili mam pod maska 1.6 16v 107 koni z wiecznie buczącą skrzynia biegow (ostatnio ją rozebrałem – mechanizm różnicowy calutki a wyje jak glupi), inwestujac ok 1200 zl (z przekladka) moge dostac komplet 1.8 cos ok 130 koni z inna skrzynia (krotka) – jest sens waszym zdaniem sie tego podjac? ten silnik 1.8 daje chyba wieksze mozliwosci modyfikacji i wiecej wytrzyma no nie?

Zastanawiam sie nad sensem robienia tego, w sumie jakby dobrze zrobic doloty i wydechy do tego 1.8 przywrocic pelna kompresje (jesli przestal trzymac) to powinno byc ponad 130km? czyli w zasadzie powinien zejsc ponizej 9s do setki? czy jestem zbyt optymistycznie nastawiony do tego?:D
Ostatnio edytowano 9 sty 2010, 12:11 przez djArias, łącznie edytowano 1 raz
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez brii » 9 sty 2010, 12:10

ricardo881 napisał(a):moze ktos sprzeda??

Silnik po kompletnym rebuildzie na oryginalnych częściach – jak chesz to wal na PW.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Marcin1mazda » 9 sty 2010, 12:24

djArias Może całe auto ? silnik niby po remoncie głowicy.

http://moto.allegro.pl/item878175975_ma ... kazja.html

Zadzwoń, zapytaj.
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez djArias » 9 sty 2010, 12:31

... ;) ogladalem go ostatnio – optycznie wole znacznie bardziej mx-3 ... ;>, kurcze chyba sie zdecyduje na ten swap, nawet jakby bylo kolo 9s do setki – to i tak lepiej niz 10,5 ktore jest w serii... :S
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez adam 323 sedan » 9 sty 2010, 12:49

chlopaqki pomocy..mam mazde 323 sedana 1.3 16v z 1990 i zastanawiam sie na wrzuceniem 1.8dohc z f..bedzie pasowal bez problemow bo nie wiem czy warto sie podejmowac..
adam 323 sedan
 

Postprzez Leszek » 9 sty 2010, 12:50

A ta tabelka to jest tak na poważnie?
BP-T wg niej jest o wiele lepszym silnikiem niż KL-ZE w opcji koszta-wydajność...
Jakiś tam podpis Leszka :P
Dark Defender
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 19:20
Posty: 3760 (21/55)
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Auto: Brak

Postprzez djArias » 9 sty 2010, 13:20

mi sie zawsze wydawalo ze BPT jest lepsze niz KLZE – tyle ze duzo trudniej dostepne.
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez Marcin1mazda » 9 sty 2010, 13:45

djArias napisał(a):... oczko ogladalem go ostatnio – optycznie wole znacznie bardziej mx-3 ... ;>,

Ja Ci nie każe nim jeździć tylko rozebrać na części :P
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez Jacek176 » 9 sty 2010, 16:07

Marcin1mazda napisał(a):Jacek Wpier%&*ił worek kasy i chyba niema tylu niutonów

Z tym workiem pieniędzy to nie przesadzajmy.

hopek napisał(a):bp 22 ma 140 km , a to co ja mam ma niby 132

Widać, że gość się nie zna. BP22 ma 137KM a BP05 (najbardziej popularne i najczęściej spotykane) ma 128KM. Nie było ani wersji 140KM ani 132KM. Chyba, że na jakiś nie-europejski rynek. Te dane z tabelki to jakieś z kosmosu są. Moment obrotowy jakiś dziwnie wysoki, stopień sprężania niski jak przy turbo a moc 132KM nie wiadomo skąd. Zresztą te dane katalogowe i tak nie mają znaczenie bo silniki w takim wieku to i tak pewnie będą miały od 105 do 125KM ;) w zależności w jakim są stanie.

djArias napisał(a):przywrocic pelna kompresje

Tutaj może być pewien problem. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest kupno części na ebay.

djArias napisał(a):czyli w zasadzie powinien zejsc ponizej 9s do setki?

9s to z zaciągniętym ręcznym chyba ;) Spokojnie można zejść poniżej 8s a jak trochę pomodzisz to i poniżej 7s :D

djArias napisał(a):mi sie zawsze wydawalo ze BPT jest lepsze niz KLZE – tyle ze duzo trudniej dostepne.

No ja też jestem takiego zdania. Ameryki chyba żadnej tu nie odkryliśmy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Marcin1mazda » 9 sty 2010, 16:21

Jacek176 napisał(a):Z tym workiem pieniędzy to nie przesadzajmy.

No Jacku za to co wsadziłeś w magdę miałbyś spokojnie Zestaw Turbo :)
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez djArias » 9 sty 2010, 17:16

kurde, jeszcze przed chwila bylem pewny tego ze chce BPT, Jacek napisal ze zejde do oczekiwanych i upragnionych 8 bez BPT a to pozostawia mnie ze sporym workiem sianka wolnego :D kurcze co robic?:D
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez Udesky » 9 sty 2010, 18:10

djArias napisał(a):kurcze co robic?zeby

Psss, Psss, Psss, :D
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez djArias » 9 sty 2010, 18:44

Udesky napisał(a):
djArias napisał(a):kurcze co robic?zeby

Psss, Psss, Psss, :D


To byl cios ponizej pasa :D
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje