K8 + turbo
Nie jestem wilki w nowościach a ty nie jestes wilki w starościach nawet
Sam jestem na etapie zbierania gratów do turbienia V6 troche już jest ale, wiedzy nigdy nie za dużo i dużo jeszcze nie wiem.
Łatwo wiem ze nie jest i sporo kasy trzeba wydac
pozdrawiam
Sam jestem na etapie zbierania gratów do turbienia V6 troche już jest ale, wiedzy nigdy nie za dużo i dużo jeszcze nie wiem.
Łatwo wiem ze nie jest i sporo kasy trzeba wydac
pozdrawiam
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
http://cars.donedeal.ie/for-sale/cars/1184032
To jest link do auta ktory jedzie na lawecie czyli wszystko jest ..
To jest link do auta ktory jedzie na lawecie czyli wszystko jest ..
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
- Od: 10 mar 2010, 01:22
- Posty: 30
- Skąd: Cork
- Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo
wiesz ze caly sukces lub porazka bedzie sie wiazal z strojeniem?tam spawanie to pikus.rury poukladanie tez.wieksozsc wlasnie projektow turbo konczy sie na spawaniu dolotu i intercoolera.a jak juz przychodzi czas na wystrojenie czyli jakas swinka, ustawienie afr, czy zaplonu zaczynaja sie schody i pytania jak to zrobic i jak wykrzesac moc.sam zreszta sie przekonasz.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=112
do wyboru do koloru
do wyboru do koloru
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Jeśli chodzi o IC to chyba najmniejszy problem, kupujesz taki od:
– Iveco 2.8TD
– Rextona 2.7CDI
– Megan Scenic,
– Renault Master,
– Sprintera
– Outlandera.
Wszystko jedno jaki, oby rdzeń ci wchodził i jeśli ma aluminiowe boczki, dajesz do speca który przerabia ci je tak jak chcesz. Wystarczy, że umie spawać aluminium. Możesz też skorzystać ze sklepu polecanego przez przedmówców:
www.re5pect.pl
Co prawda to wszystko są chinole, ale ludzie są z nich zadowoleni.
Jeśli chcesz coś z wejściem i wyjściem po tej samej stronie to polecam IC od Seata Ibizy Cupry 1.9TDI 160KM.
– Iveco 2.8TD
– Rextona 2.7CDI
– Megan Scenic,
– Renault Master,
– Sprintera
– Outlandera.
Wszystko jedno jaki, oby rdzeń ci wchodził i jeśli ma aluminiowe boczki, dajesz do speca który przerabia ci je tak jak chcesz. Wystarczy, że umie spawać aluminium. Możesz też skorzystać ze sklepu polecanego przez przedmówców:
www.re5pect.pl
Co prawda to wszystko są chinole, ale ludzie są z nich zadowoleni.
Jeśli chcesz coś z wejściem i wyjściem po tej samej stronie to polecam IC od Seata Ibizy Cupry 1.9TDI 160KM.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Witam.
Korzystając z tematu chciał bym sie was dopytać co potrzebuje jeszcze do tego aby zalożyć turbo w 2.0 v6 oprócz : turbinki ,którą planuje wsadzić od audi 1.8t (chyba że polecacie coś innego?), intercoolera (prawdopodobnie ten)http://allegro.pl/item994478189_intercooler_550x140x65mm_do_350km_tuning_fmic_pl.html#gallery , zaworu upustowego (Blow off SSQV style) , większej pompy (Walbro 255 ),większych wtrysków , które miały by pochodzić z 2,5 v6, oczywiście wskaźniki temp. oleju i ciśnienia doładowania , całego orurowania plus bandaże. Oczywiście niechce więcej pompować niż 0,4 bara i co potrzebuje do sterowania ciśnieniem doladowania?
Pytam ponieważ po wakacjach planuje zalozyć turbinke i do tego czasu chce zgromadzic wszystkie zabawki i oczywiście jak najwięcej wiedzy
Pozdrawiam.
Korzystając z tematu chciał bym sie was dopytać co potrzebuje jeszcze do tego aby zalożyć turbo w 2.0 v6 oprócz : turbinki ,którą planuje wsadzić od audi 1.8t (chyba że polecacie coś innego?), intercoolera (prawdopodobnie ten)http://allegro.pl/item994478189_intercooler_550x140x65mm_do_350km_tuning_fmic_pl.html#gallery , zaworu upustowego (Blow off SSQV style) , większej pompy (Walbro 255 ),większych wtrysków , które miały by pochodzić z 2,5 v6, oczywiście wskaźniki temp. oleju i ciśnienia doładowania , całego orurowania plus bandaże. Oczywiście niechce więcej pompować niż 0,4 bara i co potrzebuje do sterowania ciśnieniem doladowania?
Pytam ponieważ po wakacjach planuje zalozyć turbinke i do tego czasu chce zgromadzic wszystkie zabawki i oczywiście jak najwięcej wiedzy
Pozdrawiam.
Moja Madzia:)-------> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/86620
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
- Od: 17 lis 2008, 19:23
- Posty: 144
- Skąd: Lędziny/Tychy
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)
pamiętaj o Tym że prawdopodobnie cały wydech będzie trzeba zmienić bo ten co prawdopodobnie teraz masz będzie za cienki. dodatkowo coś do sterowania (to w zależności od tego jaki chcesz. polecam megasqirta albo Ecumaster Det II) ofkoz kable do doprowadzenie oleju do turbinki. (w orurowaniu mam nadzieje że mowisz o rurach do intercoolera + downpipe i kolektor wydechowy) oczywiscie do tego jakiś filtr stożkowy. i nie wiem cos pewnie mi jeszcze umknęło
a własnie no i jakieś MBC żeby można było ustawić sobie doładowanie. Nie wiem jaka jest minimalne doładowanie przy tej turbinie ale coś mi sie kojarzy że chyba 0.5 bara (jak sie myle to proszę poprawcie mnie ) szczerze ja bym bardziej myślał o Turbinie Garret GT25
a własnie no i jakieś MBC żeby można było ustawić sobie doładowanie. Nie wiem jaka jest minimalne doładowanie przy tej turbinie ale coś mi sie kojarzy że chyba 0.5 bara (jak sie myle to proszę poprawcie mnie ) szczerze ja bym bardziej myślał o Turbinie Garret GT25
People_Hate_Me napisał(a):pamiętaj o Tym że prawdopodobnie cały wydech będzie trzeba zmienić bo ten co prawdopodobnie teraz masz będzie za cienki. dodatkowo coś do sterowania (to w zależności od tego jaki chcesz. polecam megasqirta albo Ecumaster Det II) ofkoz kable do doprowadzenie oleju do turbinki. (w orurowaniu mam nadzieje że mowisz o rurach do intercoolera + downpipe i kolektor wydechowy) oczywiscie do tego jakiś filtr stożkowy. i nie wiem cos pewnie mi jeszcze umknęło
a własnie no i jakieś MBC żeby można było ustawić sobie doładowanie. Nie wiem jaka jest minimalne doładowanie przy tej turbinie ale coś mi sie kojarzy że chyba 0.5 bara (jak sie myle to proszę poprawcie mnie )
Jak bys mógł mi podac jakies linki do megasqirta lub Ecumaster Det II to było by fajnie:P powiedz mi ino co to jest "downpipe". ?
A kolektory raczej na sam początek zostana seryjne i myśle że nie będzie z tym problemu
Możesz mi jeszcze podać jakiegoś linka do tej turbinki co napisałeś?
Moja Madzia:)-------> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/86620
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
- Od: 17 lis 2008, 19:23
- Posty: 144
- Skąd: Lędziny/Tychy
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje