K8 + turbo

Postprzez mlody1921 » 14 mar 2010, 16:46

Nie jestem wilki w nowościach :) a ty nie jestes wilki w starościach nawet :)

Sam jestem na etapie zbierania gratów do turbienia V6 troche już jest ale, wiedzy nigdy nie za dużo i dużo jeszcze nie wiem.

Łatwo wiem ze nie jest i sporo kasy trzeba wydac

pozdrawiam
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez hopek » 14 mar 2010, 16:53

Moze najpierw kup silnik, zrób swapa, zobacz wogole czy silnik to nie padaka i dopiero zabierz sie za projekt "T"... Bo teraz zbierasz graty ale do czego <co?> <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez EmiGrant » 14 mar 2010, 17:30

silnik jest kupiony czekam na transport silnik ma 100k na liczniku byl nieuzywany 1.5roku
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez mlody1921 » 14 mar 2010, 17:45

A wiązke masz? skrzynie masz? przeplywke masz? kompa masz?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez EmiGrant » 14 mar 2010, 17:49

http://cars.donedeal.ie/for-sale/cars/1184032

To jest link do auta ktory jedzie na lawecie czyli wszystko jest ..
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez piwo » 14 mar 2010, 18:13

wiesz ze caly sukces lub porazka bedzie sie wiazal z strojeniem?tam spawanie to pikus.rury poukladanie tez.wieksozsc wlasnie projektow turbo konczy sie na spawaniu dolotu i intercoolera.a jak juz przychodzi czas na wystrojenie czyli jakas swinka, ustawienie afr, czy zaplonu zaczynaja sie schody i pytania jak to zrobic i jak wykrzesac moc.sam zreszta sie przekonasz. :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4765 (246/133)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez mlody1921 » 14 mar 2010, 23:02

Niewątpliwie Piwo ma racje ale jak ty chcesz montować FMU to jedyne strojenie będzie doładowaniem czy ostawić 0,3 czy 0,4 czy 0,5 :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez EmiGrant » 15 mar 2010, 00:28

Panowie damy rade:)nie bojmy sie o to jak na razie:)
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez EmiGrant » 16 mar 2010, 10:05

sprzedalem ic!! pomozcie mi wybrac jakis Ic ktorego Wsadze
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez mlody1921 » 16 mar 2010, 14:03

Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez EmiGrant » 16 mar 2010, 14:52

mam duza szczeline na przodzie nie bedzie to za maly iC?
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez piwo » 16 mar 2010, 17:06

Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4765 (246/133)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Udesky » 18 mar 2010, 00:16

Jeśli chodzi o IC to chyba najmniejszy problem, kupujesz taki od:
– Iveco 2.8TD
– Rextona 2.7CDI
– Megan Scenic,
– Renault Master,
– Sprintera
– Outlandera.
Wszystko jedno jaki, oby rdzeń ci wchodził i jeśli ma aluminiowe boczki, dajesz do speca który przerabia ci je tak jak chcesz. Wystarczy, że umie spawać aluminium. Możesz też skorzystać ze sklepu polecanego przez przedmówców:
www.re5pect.pl
Co prawda to wszystko są chinole, ale ludzie są z nich zadowoleni.
Jeśli chcesz coś z wejściem i wyjściem po tej samej stronie to polecam IC od Seata Ibizy Cupry 1.9TDI 160KM.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez EmiGrant » 18 mar 2010, 20:30

Ja jestem w irlandi zaloze sie z toba ze nie ma takich specow :Dale bede kombinowal i szukal to co poleciles dzieki <spoko>
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez hopek » 13 kwi 2010, 20:40

Ruszyło coś, czy temat poległ <co?> <co?> ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez EmiGrant » 13 kwi 2010, 23:09

Ruszylo ruszylo:) niedlugo dostaniecie wszystkie fotki ze zmiany silnika na 1.8 nie chce dawac po czesci
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez hopek » 13 kwi 2010, 23:15

Działaj :) ciekawy temat step by step :) jesli dojdzie do konca to wielu skorzysta <spoko> 3mam kciuki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez jojek-1990 » 14 kwi 2010, 16:43

Witam.
Korzystając z tematu chciał bym sie was dopytać co potrzebuje jeszcze do tego aby zalożyć turbo w 2.0 v6 oprócz : turbinki ,którą planuje wsadzić od audi 1.8t (chyba że polecacie coś innego?), intercoolera (prawdopodobnie ten)http://allegro.pl/item994478189_intercooler_550x140x65mm_do_350km_tuning_fmic_pl.html#gallery , zaworu upustowego (Blow off SSQV style) , większej pompy (Walbro 255 ),większych wtrysków , które miały by pochodzić z 2,5 v6, oczywiście wskaźniki temp. oleju i ciśnienia doładowania , całego orurowania plus bandaże. Oczywiście niechce więcej pompować niż 0,4 bara i co potrzebuje do sterowania ciśnieniem doladowania?
Pytam ponieważ po wakacjach planuje zalozyć turbinke i do tego czasu chce zgromadzic wszystkie zabawki i oczywiście jak najwięcej wiedzy :)
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2008, 19:23
Posty: 144
Skąd: Lędziny/Tychy
Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)

Postprzez People_Hate_Me » 14 kwi 2010, 16:57

pamiętaj o Tym że prawdopodobnie cały wydech będzie trzeba zmienić bo ten co prawdopodobnie teraz masz będzie za cienki. dodatkowo coś do sterowania (to w zależności od tego jaki chcesz. polecam megasqirta albo Ecumaster Det II) ofkoz kable do doprowadzenie oleju do turbinki. (w orurowaniu mam nadzieje że mowisz o rurach do intercoolera + downpipe i kolektor wydechowy) oczywiscie do tego jakiś filtr stożkowy. i nie wiem cos pewnie mi jeszcze umknęło :P
a własnie no i jakieś MBC żeby można było ustawić sobie doładowanie. Nie wiem jaka jest minimalne doładowanie przy tej turbinie ale coś mi sie kojarzy że chyba 0.5 bara (jak sie myle to proszę poprawcie mnie :P) szczerze ja bym bardziej myślał o Turbinie Garret GT25
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez jojek-1990 » 14 kwi 2010, 17:05

People_Hate_Me napisał(a):pamiętaj o Tym że prawdopodobnie cały wydech będzie trzeba zmienić bo ten co prawdopodobnie teraz masz będzie za cienki. dodatkowo coś do sterowania (to w zależności od tego jaki chcesz. polecam megasqirta albo Ecumaster Det II) ofkoz kable do doprowadzenie oleju do turbinki. (w orurowaniu mam nadzieje że mowisz o rurach do intercoolera + downpipe i kolektor wydechowy) oczywiscie do tego jakiś filtr stożkowy. i nie wiem cos pewnie mi jeszcze umknęło :P
a własnie no i jakieś MBC żeby można było ustawić sobie doładowanie. Nie wiem jaka jest minimalne doładowanie przy tej turbinie ale coś mi sie kojarzy że chyba 0.5 bara (jak sie myle to proszę poprawcie mnie :P)


Jak bys mógł mi podac jakies linki do megasqirta lub Ecumaster Det II to było by fajnie:P powiedz mi ino co to jest "downpipe". ?
A kolektory raczej na sam początek zostana seryjne i myśle że nie będzie z tym problemu :)
Możesz mi jeszcze podać jakiegoś linka do tej turbinki co napisałeś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2008, 19:23
Posty: 144
Skąd: Lędziny/Tychy
Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje