CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez Gothmog » 17 cze 2010, 21:34

dobra tylko moja madzia ma przejechane 220tys a nie 60tys wiec troche sie obawiam czy cos sie nie rozleci przy uzytkowaniu.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2009, 13:40
Posty: 36
Skąd: Będzin
Auto: Mazda 6 CDTI GY 2005r. 121KM

Postprzez Artiks » 18 cze 2010, 08:56

Przy tych modach odtykacie wydechy ?? Jak nie ma wpisu KAT w dowodzie i żadnego czujnika za nim jest to wręcz wskazane przy podnoszeniu mocy i wpływa pozytywnie na żywoność turbin, szczególnie tych co mają zmienną geometrię.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Enduro » 18 cze 2010, 18:17

Gothmog napisał(a):dobra tylko moja madzia ma przejechane 220tys a nie 60tys wiec troche sie obawiam czy cos sie nie rozleci przy uzytkowaniu.

no to spradz stan silnika przez pomiar kompresji lub utraty cisnien
i jesli turbo jest okay i 2 M taz to nic nie przeszkadza aby go troche zdopingowac chipem
ale bez przesady..
po takiej akcji ponownie polubisz swoje auto
ale uwaga! po montazu chipa i jazdach probnych nie zrezygnujesz z niego,uzaleznia!
a jego brak powoduje depresje motoryzacyjne!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez daniel2505 » 20 cze 2010, 13:18

Enduro napisał(a):
Gothmog napisał(a):ale uwaga! po montazu chipa i jazdach probnych nie zrezygnujesz z niego,uzaleznia!
a jego brak powoduje depresje motoryzacyjne!
pozdr
E.


W pełni się zgadzam. Tylko kilka tygodni wytrzymałem po wyjęciu pierwszego chipa a demontażu żałowałem przy każdym wyprzedzaniu. :D
Mazda 6 z pewnością jest najprzystojniejszym, a byc może i najlepiej prowadzącym się czterodrzwiowym sedanem klasy średniej dostępnym na rynku...
Jeremy Clarkson "Nie zatrzymasz mnie"

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2009, 07:58
Posty: 101
Skąd: Radom
Auto: Mazda 6 2.0 CITD 121KM+AMH BOX

Postprzez Enduro » 20 cze 2010, 15:47

daniel2505 napisał(a):
Enduro napisał(a):
Gothmog napisał(a):po montazu chipa i jazdach probnych nie zrezygnujesz z niego,uzaleznia!
a jego brak powoduje depresje motoryzacyjne! pozdr. E.


W pełni się zgadzam. Tylko kilka tygodni wytrzymałem po wyjęciu pierwszego chipa a demontażu żałowałem przy każdym wyprzedzaniu. :D

i tak raczej pozostanie... <faja>
znajomemu zalatwilem chipa do Passata 1,9 TDI (131 KM)
i po jego montazu no i kilku dniach jazd.......
a potem po jego uszkodzeniu (poprzez zbyt intensywne mycie silnika),
bał się wyprzedzać i w zniecierpliwieniu oczekiwał na dostawe nowego!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez tex » 23 cze 2010, 14:02

Mam pytanie odnośnie firmy Kreator Mocy. Czy możecie mi ją polecić do usprawnienia 3 – 1,6 ,90 KM. ?
tex
 

Postprzez Gib » 23 cze 2010, 16:20

w M3 chyba były tylko wersje mocniejsze 109 KM
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8942 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez tex » 23 cze 2010, 21:23

z tego co się dowiadywałem, 1,6- 90 KM można chipować na 115-117 KM. To chyba normalne jeżeli ten sam silnik można podciągnąć z 109 na 135, to chyba tym bardziej z mniejszej mocy można coś zrobić.
tex
 

Postprzez ghlin » 26 cze 2010, 00:34

witam, jestem nowym uzytkownikiem i potrzebuje pomocy, nie jestem elektomechanikiem i nie znam sie dobrze na kabelkach. Chciałem sie dowiedziec jak podpiac boxa z v-tach do mazdy 323F DITD 90km. Instrukcje mam ale tam praktycznie nic nie ma opisane. Pisze tak zebym podpioł pod pedał gazu zółty kabek a do pompy wtryskowej czerwony. PYtanie takie do którego kabla czy pompie podpiac ten czerwony ?? Prosze o POMOC. MOje gg 2854867
ghlin
 

Postprzez Enduro » 26 cze 2010, 09:25

ghlin napisał(a):witam, jestem nowym uzytkownikiem i potrzebuje pomocy, nie jestem elektomechanikiem i nie znam sie dobrze na kabelkach. Chciałem sie dowiedziec jak podpiac boxa z v-tach do mazdy 323F DITD 90km. Instrukcje mam ale tam praktycznie nic nie ma opisane. Pisze tak zebym podpioł pod pedał gazu zółty kabek a do pompy wtryskowej czerwony. PYtanie takie do którego kabla czy pompie podpiac ten czerwony ?? Prosze o POMOC. MOje gg 2854867

lepiej podjedz do jakiegoś autoelektryka lub elektronika
bo jesli cos pójdzie "nietak" to będzie stękanie i zgrzyt zębów ze względu na koszta naprawy...
polecam, goraco !
pozdr.
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez wojtekkk » 6 lip 2010, 22:01

Witam,
słyszeliście może o modach w silniku 2,2 mazdy ?
ciekaw jestem co wróży przyszłość w tym temacie <co?> :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2007, 08:28
Posty: 82
Skąd: Krobia/Wlkp
Auto: Mazda 6 GH 2,2 185PS

Postprzez Enduro » 6 lip 2010, 23:57

wojtekkk napisał(a):Witam,
słyszeliście może o modach w silniku 2,2 mazdy ?
ciekaw jestem co wróży przyszłość w tym temacie <co?> :D

czytalem o 219 KM przy opcji podniesienia do 259 KM
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Gib » 7 lip 2010, 00:18

a ja znalazłem boxy
ver.1 217@460
ver.2 247@500
ciekawe co na to osprzęt, sprzęgło i skrzynia.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8942 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Enduro » 7 lip 2010, 10:16

Gibsong napisał(a):a ja znalazłem boxy
ver.1 217@460
ver.2 247@500
ciekawe co na to osprzęt, sprzęgło i skrzynia.

wieksze obciazenie –> wieksze zuzycie
choc to zalezy mocno od stylu jazdy..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez jimi27 » 7 lip 2010, 22:17

witam
coraz bardziej odczuwam ze te 140KM w 6 to mało by cieszyć się z jazdy :)
możecie polecić sprawdzoną firmę do tuningu w warszawie
czy jakakolwiek modyfikacja nie spowoduje utraty gwrancji?

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 9 lut 2010, 21:42
Posty: 13

Postprzez Enduro » 7 lip 2010, 22:52

jimi27 napisał(a):.....
czy jakakolwiek modyfikacja nie spowoduje utraty gwrancji?
Pozdrawiam

raczej kazda spowoduje jej utrate, jesli cos wydarzay sie z silnikiem itp..
a oni (ASO) o tej modyfikacji sie dowiedza..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Enduro » 9 lip 2010, 00:25

HawkeR napisał(a):....
PS. Możliwe iż za jakiś czas podejmę się czyszczenie IC ...

Pozdr,

to jeszcze polecam kolektor wlotowy...
glowica i jej kanaly no i zawory to gorsza sprawa i bardziej kosztowna,
przynajmniej przez uszczelke, bo tam tez na pewno jest tez sporo brudu/nagaru ,
ktory zalepia kanaly co ma wplyw na prace jednostki.
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez zmyslo » 21 lip 2010, 15:25

HawkeR napisał(a):Dodatkowo zamierzam potraktować silniczek specyfikiem http://wynns.pl/top/do%20ropy/233%20ERG3%20DIESEL.php


Daj znać jakie wrażenia po tym specyfiku.
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 14:49
Posty: 54 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Premacy 2003 2.0 tdvi

Postprzez freshbratek » 21 lip 2010, 17:27

Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2008, 16:45
Posty: 351
Skąd: wawa
Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001

Postprzez HawkeR » 22 lip 2010, 22:30

zmyslo napisał(a):
HawkeR napisał(a):Dodatkowo zamierzam potraktować silniczek specyfikiem http://wynns.pl/top/do%20ropy/233%20ERG3%20DIESEL.php


Daj znać jakie wrażenia po tym specyfiku.


Jeszcze nie miałem okazji zastosować Wynnys'a ale sporo osób go próbowało – nawet z tego forum
Same pozytywy -na pewno pomoże a nie zaszkodzi !

Warto spróbować – możliwe iż ktoś wcześniej będzie mógł przedstawić relacyjke

Pozdr,
_____________________
HawkeR
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2010, 18:44
Posty: 33
Skąd: Silesia K-CE
Auto: Była 323F BJ 2.0 DITD '00

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje