CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez Enduro » 12 sty 2011, 01:42

Udesky napisał(a):
Po strojeniu wyszlo 420Nm :D
Jednak musieli po niedlugim czasie zrobic poprawke na mniej, poniewaz kiepsko sie jezdzilo

..Lepszy płaski wykres z mniejszą ilością NM.

to idealny przebieg krzywych, a wszelki strzaly mocy na pewno odezwa sie krotkim zywotem turbo, 2M itp. pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Rafcio.s » 12 sty 2011, 10:12

Strojenie robil przy przebiegu 110tys, teraz ma okolo 160tys i wlasnie polecial docisk, ale nie wiadomo czy z mocy czy poprostu z przebiegu. Napewno chip mu w tym pomogl :]

Ps
Piszac ze kiepsko sie jezdzilo, mialem na mysli ze byl za mocny w piku i zrobili na plask linie Nm.
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2010, 10:18
Posty: 105
Skąd: Skarzysko-Kam
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2003
Mazda 323F BA 1995

Postprzez Barthez » 12 sty 2011, 17:22

Rafcio.s napisał(a):trojenie robil przy przebiegu 110tys, teraz ma okolo 160tys i wlasnie polecial docisk, ale nie wiadomo czy z mocy czy poprostu z przebiegu. Napewno chip mu w tym pomogl :]

dokladnie – u mnie w ditd po dlubnieciu (i zmianie sprzegla) nowe wytrzymalo ok 50kkm ;) tu moment robi swoje..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Enduro » 12 sty 2011, 19:47

Barthez napisał(a):... u mnie w ditd po dlubnieciu (i zmianie sprzegla) nowe wytrzymalo ok 50kkm ;) tu moment robi swoje..

bo masz za duze stopy..E. <tuptup>
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Udesky » 12 sty 2011, 22:54

bo masz za duze stopy

I za ciężkie. <rotfl>
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Enduro » 13 sty 2011, 00:02

Udesky napisał(a):
bo masz za duze stopy

I za ciężkie. <rotfl>

czyli normalny mutant..? <oczko>
pozdr.E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Barthez » 13 sty 2011, 08:55

Enduro napisał(a):czyli normalny mutant..? <oczko>


:>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Enduro » 13 sty 2011, 09:11

Barthez napisał(a):
Enduro napisał(a):czyli normalny mutant..? <oczko>

:>

ale w pozytywnym sensie, sie rozumie.. <nie powiem> pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Rafcio.s » 13 sty 2011, 23:43

Dowiedzialem sie ze w M6 z DPF nie da sie zrobic chipa poniewaz nie ma tam osobnej pamieci w kompie zeby pogrzebac przy mapie i zapisac. Pozostaje tylko BOX
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2010, 10:18
Posty: 105
Skąd: Skarzysko-Kam
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2003
Mazda 323F BA 1995

Postprzez chmooreck » 14 sty 2011, 01:18

Nie da się, czy zakład gdzie pytałeś nie umie ?

http://www.44tuning.pl/mazda/chip-tunin ... m-dpf.html
No chyba, że 44tuning ściemnia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1116 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Enduro » 14 sty 2011, 10:48

chmooreck napisał(a):Nie da się, czy zakład gdzie pytałeś nie umie ?
http://www.44tuning.pl/mazda/chip-tunin ... m-dpf.html
No chyba, że 44tuning ściemnia...

no chyba tak, bo juz na fotce reklamowej pokazane są boxy....
ale są firmy które to robią, absolutnie. pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez chmooreck » 14 sty 2011, 10:56

Są 2 wersje boxowe i jedna "on-chip"...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1116 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Barthez » 14 sty 2011, 11:15

chmooreck napisał(a):Są 2 wersje boxowe i jedna "on-chip"...

jak zrobisz to opisz ;)

ps
na stronie sa bzdury. np czas montazu 3-4h – nierealne chyba ze doszli do wprawy... z moim ditd zajelo im to ok 30 roboczogodzin... x 2 osoby
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Enduro » 14 sty 2011, 11:20

Barthez napisał(a):
chmooreck napisał(a):Są 2 wersje boxowe i jedna "on-chip"...

jak zrobisz to opisz ;)
ps
na stronie sa bzdury. np czas montazu 3-4h – nierealne chyba ze doszli do wprawy... z moim ditd zajelo im to ok 30 roboczogodzin... x 2 osoby

ale to czasochłonna dłubanina <glupek2> ..pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez chmooreck » 14 sty 2011, 12:04

Barthez napisał(a):na stronie sa bzdury. np czas montazu 3-4h – nierealne chyba ze doszli do wprawy... z moim ditd zajelo im to ok 30 roboczogodzin... x 2 osoby


Dobrze wiedzieć, będę wiedział na co się ewentualnie gotować. Dzięki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1116 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Rafcio.s » 14 sty 2011, 16:33

http://www.44tuning.pl
Dzwonilem do nich, i powiedzieli ze w M6 powyzej 150tys nie robia nic bo to liche silniki i sie nie da :D
Ciekawe ile bylo Mazd u nich z tym "realnym" przebiegiem.
Natomiast http://www.kreatormocy.pl/ powazni ludzie.
Powiedzieli ze najpierw biora auto na hamownie, wszystko sprawdzaja czy nie leja wtryski itp i dopiero jest decyzja. I nie wazne jaki przebieg, czy 100 czy 200. Trzeba sprawdzic.
U nich cenka 1500zl za komplet z hamowniami przed i po.
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2010, 10:18
Posty: 105
Skąd: Skarzysko-Kam
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2003
Mazda 323F BA 1995

Postprzez Riki » 16 sty 2011, 23:01

Barthez napisał(a):z moim ditd zajelo im to ok 30 roboczogodzin... x 2 osoby


Skąd ja to znam... <lol> dwa razy jeździłem z Wawy do Krakowa... aa w późniejszym czasie i tak poprawiłem wszystko samodzielnie co przełożyło się na efekt – od tamtej pory robię wszystko sam <faja>

W Warszawie? "nie, my nie robimy diTD"
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez marekck-83 » 8 lut 2011, 12:03

Witam. zastanawiam sie na chipem do mojej madzi, czy warto zainwestować. jeżdże ok 100km dziennie, auto ma juz sporawy przebieg 250tkm. chodzie bez problemowo. czytam wątek i nie wiem czy warto czy raczej nie.
dodam, że auto bylo serwisowane w ASO do 230tkm.
Początkujący
 
Od: 8 lut 2011, 11:19
Posty: 18
Skąd: Opole
Auto: M6 2.0 D GY 145PS

Postprzez Rafcio.s » 8 lut 2011, 12:14

Ja tylko czekam na wiosne zeby zalozyc letnie oponki i pomykam do Stolicy na strojenie.
+ mniejsze spalanie, a napewno nie wieksze
+ silnik dostaje idealne dawki ON, .... do pracy (nie pracuje na uniwerslanych ustawieniach z fabryki)
+ zdecydowanie lepiej jezdzi, lepsza reakcja na gaz
– jesli katujemy na maxa przy niskich biegach szybciej siadzie sprzeglo

250km nie ma tragedii, ale moze byc problem ze strojeniem, jednak przed ta czynnoscia samochod wjezdza na hamownie i jest sprawdzany.
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2010, 10:18
Posty: 105
Skąd: Skarzysko-Kam
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2003
Mazda 323F BA 1995

Postprzez Enduro » 8 lut 2011, 12:33

Rafcio.s napisał(a):Ja tylko czekam na wiosne zeby zalozyc letnie oponki i pomykam do Stolicy na strojenie.
+ mniejsze spalanie, a napewno nie wieksze
+ silnik dostaje idealne dawki ON, .... do pracy (nie pracuje na uniwerslanych ustawieniach z fabryki)
+ zdecydowanie lepiej jezdzi, lepsza reakcja na gaz
– jesli katujemy na maxa przy niskich biegach szybciej siadzie sprzeglo
..

potwierdzam, ale musisz tu dodac szybsze zuzywanie sie przednich opon poprzez wyzszy moment obr.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje