Planowanie głowicy 1.3 B3 – Mazda 323 BG 1.3

Postprzez DMDK » 27 sty 2011, 12:52

Witam .
Stałem się posiadaczem Mazdy 323 BG 1.3 16V
Asekuracyjnie wymieniam wszystkie uszczeleczki na silniku i przy okazji poprawiam co nie co, polerowane zaworki, spasowane kolektory itd .
Pytanie moje brzmi o ile mogę splanować seryjną głowicę nigdy nie planowaną wcześniej aby nie dochodziło do kolizji?

P.s nie interesuja mnie odpowiedzi pt :" zrób se słapa "czy" załóż se turbo"
DMDK
 

Postprzez marmarek » 27 sty 2011, 16:25

plastelina na tlok, krecisz rozrzadem i juz wiesz ile ci zostaje wolnej przestrzeni :)
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez siewcu » 29 sty 2011, 18:16

Masz kogoś kto Ci odpowiedni program potem do auta napisze ? Czy planujesz bo robisz tani tuning przy okazji ?
Forumowicz
 
Od: 23 sty 2011, 15:27
Posty: 60
Skąd: Wrocław

Postprzez Kanies » 29 sty 2011, 23:16

w sumie to nie wiem po co to robisz Kolego.. bo z b3 jak wykrecisz 100hp to bedzie meeeega sukces :) myśle , że do 0,3 mm bezpiecznie jesli sie myle to niech poprawią mnie odpowiedznie osoby
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2007, 09:15
Posty: 166
Skąd: Włocławek // Gdańsk
Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6

Postprzez marmarek » 30 sty 2011, 00:05

siewcu napisał(a):Masz kogoś kto Ci odpowiedni program potem do auta napisze ? Czy planujesz bo robisz tani tuning przy okazji ?


program po doprezeniu polerowanych zaworach i spasowaniu kolektorow? zejdz na ziemie
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez Boris86 » 30 sty 2011, 23:17

Marmarek. Dokładnie. Numer z plasteliną DMDK zna, tylko głowica leży już u szlifierza, dlatego pytanie padło o konkretną wartość.
Siewcu. Pod gaźnik na którym lata to autko będzie trudno napisać program :| .
Kanies. Chłopak przecież nigdzie nie pisał że chce zrobić super rakietę. Więc po co wypociny o tym że 100 kuni to może tak, a więcej to może nie i rozważania nad sensem istnienia. Wymienia asekuracyjnie uszczelki i poprawia to co przy okazji może, bo jest młodym pasjonatem. Robi to pod moim okiem, więc na bank nie zrobi tego źle bo nie jeden silnik wolnossący dobrze dopieściłem. Chciał zrobić na max to co przy okazji można wiec podpowiedziałem mu żeby zapytał o konkret bo ktoś może już to sprawdzał. Ale efekt był do przewidzenia. Sami mędrcy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez hopek » 31 sty 2011, 00:03

Konkret przy planowaniu głowicy ?? A co jesli głowice już ktos planował wcześniej ?? Dostanie odpowiedż zeby splanować np 0.3mm, zrobi tak, a tu dupa bo ktoś wcześniej też coś tam zerwał...Więc najlepiej zrobić pomiar :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez Boris86 » 31 sty 2011, 00:32

DMDK napisał(a):ile mogę splanować seryjną głowicę nigdy nie planowaną wcześniej

Uwierz mi hopek... bywa że właściciel zna przeszłość auta.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez hopek » 31 sty 2011, 00:39

ups <nie powiem> nie doczytałem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez Kanies » 12 mar 2011, 01:04

Wszystko fajnie Boris tylko wytłumacz mi jaki jest sens poprawiania silnika 1,3 .. co tym uzyska? Hm..chyba ,że to tak bardziej naukowo robi ,żeby sie pouczyć. Przepraszam jeśli go urazilem, ale chyba rozumiesz co miałem na myśli, lepiej działać ,że tak powiem z Pierdo%%%ciem, niż dłubać bez jakiś względnych efektów :) Ale powodzenia życze i co do wartości to tak jak podałem wyżej myśle że tak 0,3 mm to tak bezpiecznie i efektownie :)
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2007, 09:15
Posty: 166
Skąd: Włocławek // Gdańsk
Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6

Postprzez Neonixos666 » 12 mar 2011, 01:40

chyba efektywnie bo raczej efektownie to to wyglądać nie będzie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9479 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Kanies » 12 mar 2011, 02:52

ojj tam małe przeoczenie, człowiek zmeczony po pracy <spie> EOT
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2007, 09:15
Posty: 166
Skąd: Włocławek // Gdańsk
Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6

Postprzez realski » 12 mar 2011, 08:08

0.5 spokojnie pewnie i 1mm sie da . jak zacznie walic.. ;) to gniazda zaworowe troche sie rozwierci :)
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje