Witam .
Stałem się posiadaczem Mazdy 323 BG 1.3 16V
Asekuracyjnie wymieniam wszystkie uszczeleczki na silniku i przy okazji poprawiam co nie co, polerowane zaworki, spasowane kolektory itd .
Pytanie moje brzmi o ile mogę splanować seryjną głowicę nigdy nie planowaną wcześniej aby nie dochodziło do kolizji?
P.s nie interesuja mnie odpowiedzi pt :" zrób se słapa "czy" załóż se turbo"
Planowanie głowicy 1.3 B3 – Mazda 323 BG 1.3
Strona 1 z 1
w sumie to nie wiem po co to robisz Kolego.. bo z b3 jak wykrecisz 100hp to bedzie meeeega sukces myśle , że do 0,3 mm bezpiecznie jesli sie myle to niech poprawią mnie odpowiedznie osoby
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
- Od: 28 mar 2007, 09:15
- Posty: 166
- Skąd: Włocławek // Gdańsk
- Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6
Marmarek. Dokładnie. Numer z plasteliną DMDK zna, tylko głowica leży już u szlifierza, dlatego pytanie padło o konkretną wartość.
Siewcu. Pod gaźnik na którym lata to autko będzie trudno napisać program .
Kanies. Chłopak przecież nigdzie nie pisał że chce zrobić super rakietę. Więc po co wypociny o tym że 100 kuni to może tak, a więcej to może nie i rozważania nad sensem istnienia. Wymienia asekuracyjnie uszczelki i poprawia to co przy okazji może, bo jest młodym pasjonatem. Robi to pod moim okiem, więc na bank nie zrobi tego źle bo nie jeden silnik wolnossący dobrze dopieściłem. Chciał zrobić na max to co przy okazji można wiec podpowiedziałem mu żeby zapytał o konkret bo ktoś może już to sprawdzał. Ale efekt był do przewidzenia. Sami mędrcy.
Siewcu. Pod gaźnik na którym lata to autko będzie trudno napisać program .
Kanies. Chłopak przecież nigdzie nie pisał że chce zrobić super rakietę. Więc po co wypociny o tym że 100 kuni to może tak, a więcej to może nie i rozważania nad sensem istnienia. Wymienia asekuracyjnie uszczelki i poprawia to co przy okazji może, bo jest młodym pasjonatem. Robi to pod moim okiem, więc na bank nie zrobi tego źle bo nie jeden silnik wolnossący dobrze dopieściłem. Chciał zrobić na max to co przy okazji można wiec podpowiedziałem mu żeby zapytał o konkret bo ktoś może już to sprawdzał. Ale efekt był do przewidzenia. Sami mędrcy.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
DMDK napisał(a):ile mogę splanować seryjną głowicę nigdy nie planowaną wcześniej
Uwierz mi hopek... bywa że właściciel zna przeszłość auta.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Wszystko fajnie Boris tylko wytłumacz mi jaki jest sens poprawiania silnika 1,3 .. co tym uzyska? Hm..chyba ,że to tak bardziej naukowo robi ,żeby sie pouczyć. Przepraszam jeśli go urazilem, ale chyba rozumiesz co miałem na myśli, lepiej działać ,że tak powiem z Pierdo%%%ciem, niż dłubać bez jakiś względnych efektów Ale powodzenia życze i co do wartości to tak jak podałem wyżej myśle że tak 0,3 mm to tak bezpiecznie i efektownie
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
- Od: 28 mar 2007, 09:15
- Posty: 166
- Skąd: Włocławek // Gdańsk
- Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6
chyba efektywnie bo raczej efektownie to to wyglądać nie będzie
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje