a ile to było czasu temu? Tak Riki pisał
DiTD...... zjadło o długość 0-130km/h 2.0d 177KM BMW w E90 a już dawno temu kilkakrotnie w E83.
2.5-> już oczywiście odjeżdża ale to już jest pod 200KM->
www.mazdaspeed.pl
DiTD...... zjadło o długość 0-130km/h 2.0d 177KM BMW w E90 a już dawno temu kilkakrotnie w E83.
2.5-> już oczywiście odjeżdża ale to już jest pod 200KM->
Gib napisał(a):Rikiego TDI sobie poradziło na starcie a potem dochodziłem. 117 KM @ 170 Nm 626 GE. Uznaliśmy remis.
Neonixos666 napisał(a):Tak Riki pisał
Gib napisał(a):Jaki masz Riki oficjalny czas na 1/4?
mozesz jasniej to jest to w sprejuRiki napisał(a):płukanka FORTE ADFC
alk80 napisał(a):w związku z tym mam pytanie: czy nie jest tak, że opornik/cewka symuluje mocniejsze wciśnięcie pedału przyspieszenia i stąd bierze się wrażenie że auto ma więcej mocy
Neonixos666 napisał(a):tu chodzi o zwiększenie dawki przez zmianę czasu wtrysku tym samym więcej paliwa dajemy i z tego bierze się większa moc
alk80 napisał(a):szkoda że na 1 stronie nie ma krok po kroku co i jak, trzeba chyba wszystkie strony czytać
napisze mi ktoś na szybko jakie wartości oporników dają większe przyrosty mocy
np, chce dać 2x100 ohm równolegle, czy jak dam 2x150 ohm będzie więcej czy mniej przyrostu
boczek86 napisał(a):Zrob sobie dwa po 100 i tak zostaw.
boczek86 napisał(a):Pewnie ze mu zrobie:)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy Tuning i modyfikacje