Opinie w sprawie produktów

Postprzez MichaelJack » 28 lut 2016, 00:37

Siemka, w poszukiwaniu pomysłów jak zwiększyć moc i przyspieszenie i polepszyć wygląd w mojej Magdzie niedużym kosztem trafiłem na stronę http://www.tuning1.com/

Z jednej strony nie wygląda to na chiński szajs, podobno całe tłumiki podnoszą moc aż o 4%! :O
Czy ktoś może kupował coś z ich strony? Można na nich polegać czy lepiej dać sobie siana?
Przeszukałem już trochę i na forum i w internetach ale nie mogę nigdzie znaleźć dobrego źródła które może mi w tym pomóc i co zrobić.

I oczywiście czy ktoś może kupował takie bajery do swoich aut?:
http://www.tuning1.com/info,6776
http://www.tuning1.com/info,7437
Jeśli tak mogę rzucić okiem jak to się prezentuje?
Czekam na wyczerpującą dyskusje na temat mocy i przyspieszenia :P
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sty 2013, 22:30
Posty: 22
Skąd: Stargard
Auto: Mazda 626 1999 GF
Oznaczenie silnika FS

Postprzez Fred.X » 28 lut 2016, 09:07

Tu masz sprawdzonego :
http://moman.pl/

jako pierwszy w polsce , inni zaczęli go kopiować
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2013, 19:42
Posty: 741 (4/25)
Skąd: Toruń
Auto: Lancer Sportback 1.8 + Hyundai Tucson 1.6

Postprzez MichaelJack » 28 lut 2016, 10:06

No dobra a co z tym tłumikiem? Naprawdę auto dostanie troszkę mocy czy to bajka? I gdzie znajdę jakiś dobry zestaw zimnego dolotu powietrza? Bo albo mi szukanie nie idzie albo źle szukam :P
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sty 2013, 22:30
Posty: 22
Skąd: Stargard
Auto: Mazda 626 1999 GF
Oznaczenie silnika FS

Postprzez Fred.X » 28 lut 2016, 10:11

Na "mechanicznych" poprawkach za bardzo sie nie znam, ale na moje jeśli wydech ma coś dawać to musi być zmieniony i dolot , to jest tak jak z wycięciem zapchanego kata, podnosi moc , a tak naprawdę przywracamy serię ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2013, 19:42
Posty: 741 (4/25)
Skąd: Toruń
Auto: Lancer Sportback 1.8 + Hyundai Tucson 1.6

Postprzez MichaelJack » 28 lut 2016, 10:41

Z jednej strony wyciąć kata i wstawić strumienice? Czy po prostu cały tłumik z tych linków w pierwszym poście wstawić Bo trochę nie ogarniam :O
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sty 2013, 22:30
Posty: 22
Skąd: Stargard
Auto: Mazda 626 1999 GF
Oznaczenie silnika FS

Postprzez Fred.X » 28 lut 2016, 11:39

Chyba coś skopałeś z linkiem bo żadnego wydechu nie widzę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2013, 19:42
Posty: 741 (4/25)
Skąd: Toruń
Auto: Lancer Sportback 1.8 + Hyundai Tucson 1.6

Postprzez MichaelJack » 28 lut 2016, 12:19

http://www.tuning1.com/katalog,Mazda,626,wydechy

Nie wiem czy jest coś na co można zwrócić uwagę :P
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sty 2013, 22:30
Posty: 22
Skąd: Stargard
Auto: Mazda 626 1999 GF
Oznaczenie silnika FS

Postprzez Yoki » 28 lut 2016, 12:32

Jeżeli chcesz czegoś więcej czyli przyrostu mocy a nie zmiany dźwieku. To musisz zrobić cały wydech odpowiednio i dolot wtedy możesz liczyć na 5%-10% przyrostu koszty około 2-3 tysięcy czy to się tobie opłaca odpowiedz sam.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez People_Hate_Me » 13 mar 2016, 13:47

Temat nijak nie pasuje do tematu tuningu mechanicznego. Zapewne poleci do kosza.
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Biniu » 13 mar 2016, 14:08

Dolot zimnego powietrza i modyfikacja całego wydechu od kolektorów po tłumik końcowy, plus jakieś dopasowanie mapy do tego i z 10-15% może uzyskasz. Koszt pewnie zamknie się w 4-5k.
Generalnie sztuka dla sztuki :)
Lepiej tą kaskę zainwestować w dobre opony, lżejsze felgi i poprawić zawieszenie. O wiele bardziej się poprawi dynamika autka niż samo podniesienie mocy o 10% ;)
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez leonidass » 13 mar 2016, 15:44

MichaelJack napisał(a):niedużym kosztem


nie da się , wiec albo zmiana na mocniejsze w serii albo wkładanie kasy w coś co i tak nie będzie jechało bo nie jedzie już w serii

Dopisano 13 mar 2016, 15:55:

Biniu777 napisał(a):10-15% może uzyskasz


4-5 kpln a doliczyłeś swinkę do tego ? , + strojenie

z tego silnika po zmianach zaproponowanych w/w nie da to 10% a bardziej wynik błędu pomiarowego ,

zmień auto to moja sugestja a jak chcesz tanio to kup stożek -będzie głośniej vel szybciej -ave
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez MichaelJack » 13 mar 2016, 17:23

Najgorzej że jest strasznie ciasno i nie wiem czy w ogóle da się go upchnąć :/ Myślałem nad tym tłumikiem ze strumiennicą zamiast kata, ma ktoś coś może takiego z tej serii? Jak to buczy jak to gra?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sty 2013, 22:30
Posty: 22
Skąd: Stargard
Auto: Mazda 626 1999 GF
Oznaczenie silnika FS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje