Sprężyny progresywne JAMEX

Postprzez Pajko » 16 kwi 2007, 23:34

misiek06 powiem ci tak w sumie to ty masz 17" a ja 16 " ale wg mnie nie jest tak zle
misiek06 napisał(a):spowodowane jest to tym że teraz więcej jeżdże firmowym autem (renault kangoo)

ja czesto smigam taty Landroverem a wtedy nawet najwieksze dziury mi nie straszne ale po przesiadce do mazdy wiem ze auto na tym zawiasie w zakrecie pojedzie szybciej i pewniej niz na Ori zawiasie to jest duuuzy +
misiek06 napisał(a):ale żal mi wyglądu

dokladnie dlatego ja zastanawiam sie nad -45 mm ale kolejnym zapytaniem jest jak to zniasą amorki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Bimbak » 16 kwi 2007, 23:35

Pajko napisał(a):i wlasnie doszlismy do sedna sprawy czyli do natury czysto technicznej obawiam sie ze te -45 mm bedzie masakrą dla zawiasu , wiec chyba dam sobie spokuj no ale

wiesz co ... ja jeśli pójdę dalej z zawiechą to zrobię coś z amorkami.
A fela daje naprawdę dużo :D
ObrazekObrazekObrazekObrazek
LANSSSSSSS
misiek06 napisał(a):miejscami zachowuje się jak kangur

Jak faktycznie podskakuje to lipa.... mi na jamexach zniknęło to fatalne nurkowanie przodu i za to je kocham :D
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Pajko » 16 kwi 2007, 23:44

Bimbak wiem ze fela duuuzo daje :) u mnie np kola fajnie wypelniaja nad kola tak nie przesadnie i pakiet od V6 optycznie obniza ale kurde jakos mnie meczy ta gleba mi tez nie podskakuje auto wogole .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez misiek06 » 16 kwi 2007, 23:51

Pajko napisał(a):ty masz 17" a ja 16 " ale wg mnie nie jest tak zle

Jeszcze pół roku temu powiedziałbym Ci to samo "nie jest tak źle" :D
Bimbak napisał(a):Jak faktycznie podskakuje to lipa.... mi na jamexach zniknęło to fatalne nurkowanie przodu i za to je kocham


Pajko napisał(a):mi tez nie podskakuje auto wogole .

My się chyba nie zrozumieliśmy :D Mi auto ot tak sobie nie skacze ale chodzi mi o to że jak dorga jest wyboista takie fale jak np w drodze z Jarocina do Konina to ja tylko podskakuje na siedzeniu jakbym na koniu jechał :D

Może i się czepiam ale jakoś mnie to ostatnio męczy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2005, 15:39
Posty: 295
Skąd: Głogów
Auto: była 626GE 323BG Eclipse 323F BA a teraz Scion Tc

Postprzez Pajko » 16 kwi 2007, 23:56

misiek06 napisał(a):My się chyba nie zrozumieliśmy Mi auto ot tak sobie nie skacze ale chodzi mi o to że jak dorga jest wyboista takie fale jak np w drodze z Jarocina do Konina to ja tylko podskakuje na siedzeniu jakbym na koniu jechał

hehe nawet czegos takiego nie mam , kumpel ma BMW e36 Cabrio i ma naprawde ostro zglebione bo chyba -60mm jezeli sie nie myle i jakies tam amory napewno nie seryjne i to jest twarde uwierz mi heh
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez misiek06 » 17 kwi 2007, 00:15

Pajko napisał(a):hehe nawet czegos takiego nie mam

Hehe jak trafisz kiedyś na taką drogę to będziesz miał :) mi się częśto zdarza :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2005, 15:39
Posty: 295
Skąd: Głogów
Auto: była 626GE 323BG Eclipse 323F BA a teraz Scion Tc

Postprzez Udesky » 17 kwi 2007, 00:33

misiek06 napisał(a):Hehe jak trafisz kiedyś na taką drogę to będziesz miał mi się częśto zdarza

zapraszam na autostrade A4. Dziwnie sie na mnie ludzie patrza gdy oni sobie spokojnie rowno jada, a ja ich mijam dziwnie podskakujac, kurde no prawie jak low-rider hahaha hahaha hahaha
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez niko » 17 kwi 2007, 21:29

Ja chcę doglebić tylko o 30mm, bo teraz nie mogę patrzeć na madzię-buda niby sportowa ale zawieszenie jak w terenówce. Może są różne twardości sprężyn, może u różnych producentów są różne twardości? Wiemy, że Jamexy nie są najlepsze a co z Eibachami? powiem szczerze, że teraz na wysokich fedrach też nie jest dobrze, miałem fiata to w porównaniu z tym jeździło się rewelka..
niko
Początkujący
 
Od: 11 lut 2007, 21:20
Posty: 14
Skąd: Rogoźnik woj.śląskie
Auto: Mazda 323F '96(BA) Z5

Postprzez arti090 » 18 kwi 2007, 08:59

Siema, mailowalem ostatnio z Darstuningiem. Wlasnie mnie tez interesuje gleba ale o 30 mm, jamexy obnizaja o 40 mm natomiast eibachy o 30, ale ich koszt to 869zl ;/ Powiem szczerze ze moglaby byc gleba nawet 40 mm ale glownie chodzi mi o to jak to zniosa moje amorki. z przodu mam chyba gazowe bo sycza jak przejezdzam prog np. sa w dobrym stanie bo wszystkie maja nieco ponad 80%. jak sadzicie wytrzymaja przy zglebieniu? pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2007, 15:32
Posty: 95
Skąd: Bochnia
Auto: 323F BA 98'

Postprzez Bimbak » 18 kwi 2007, 10:04

arti090 napisał(a):jak to zniosa moje amorki

zniosą to całkiem dobrze ... nic im nie grozi. Ja jeżdżę już rok na glebie i jest ok, ba chyba na sztywniejszych springach amorki mniej sie napracują :]
arti090 napisał(a):mam chyba gazowe bo sycza

olejowe też syczą :P
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez arti090 » 18 kwi 2007, 10:15

hehe to jak i jedne i drugie sycza to zglupialem :) najwazniejsze ze maja sie dobrze i cala zawiecha jest ok, tymabrdziej mam bol glowy czy zmieniac sprezyny czy nie ;) Ale chec widoku siedzacej na glebie madzi bardzo mnie pcha w kierunku kupna <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2007, 15:32
Posty: 95
Skąd: Bochnia
Auto: 323F BA 98'

Postprzez arti090 » 18 kwi 2007, 10:18

Czyli zeby miec wieksza pewnosc lepiej wybrac sprezynki -30 mm, mysle ze poki co mi to wystarczy, tylko koszta :( Acha i jeszcze jedno ... plastiki – nie dosc ze teraz troche mnie draznia choc pobawilem sie i ubylo troche skrzypienia to jak obnize to juz w ogole wszystko mi zacznie kwiczec :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2007, 15:32
Posty: 95
Skąd: Bochnia
Auto: 323F BA 98'

Postprzez hellmi » 18 kwi 2007, 13:41

arti090 napisał(a):jamexy obnizaja o 40 mm natomiast eibachy o 30, ale ich koszt to 869zl

Podobno dobre są też sprężynki H&R, ale jedyną osobą, która cos o nich pisała był Simoneus, ale chyba ostatnio tu rzadziej zagląda. Chętnie sam bym przeczytał jakieś opinie o tych sprężynach, bo też myślę o obniżeniu i właśnie celuję w eibachy lub H&Ry.
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2006, 18:42
Posty: 117
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323f 1.5 1996

Postprzez batforever » 18 kwi 2007, 17:22

arti090 napisał(a):Siema, mailowalem ostatnio z Darstuningiem. Wlasnie mnie tez interesuje gleba ale o 30 mm, jamexy obnizaja o 40 mm natomiast eibachy o 30, ale ich koszt to 869zl ;/ Powiem szczerze ze moglaby byc gleba nawet 40 mm ale glownie chodzi mi o to jak to zniosa moje amorki. z przodu mam chyba gazowe bo sycza jak przejezdzam prog np. sa w dobrym stanie bo wszystkie maja nieco ponad 80%. jak sadzicie wytrzymaja przy zglebieniu? pozdro


a ja dziś dostalem od nich spręzynki WEITEC -30/-30 za 544zl jasno zielone,czekałem prawie 3 tyg.montować bede w przyszłym tyg wtedy zobacze ci i jak.pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 25 sie 2004, 21:06
Posty: 29
Skąd: Koszęcin
Auto: 626 GE FS 2.0 16V 93r.

Postprzez niko » 18 kwi 2007, 17:58

Z tego co wyczytałem to Jamexy mają złą opinię, wysiadają po jakimś czasie. Dajcie znać jak będziecie wiedzieli coś o rodzajach twardości. Nie wierzę, że jest tylko jeden typ twardości sportowych sprężyn. Wiecie coś w tym temacie?
niko
Początkujący
 
Od: 11 lut 2007, 21:20
Posty: 14
Skąd: Rogoźnik woj.śląskie
Auto: Mazda 323F '96(BA) Z5

Postprzez arti090 » 19 kwi 2007, 10:07

batforever napisał(a):
arti090 napisał(a):Siema, mailowalem ostatnio z Darstuningiem. Wlasnie mnie tez interesuje gleba ale o 30 mm, jamexy obnizaja o 40 mm natomiast eibachy o 30, ale ich koszt to 869zl ;/ Powiem szczerze ze moglaby byc gleba nawet 40 mm ale glownie chodzi mi o to jak to zniosa moje amorki. z przodu mam chyba gazowe bo sycza jak przejezdzam prog np. sa w dobrym stanie bo wszystkie maja nieco ponad 80%. jak sadzicie wytrzymaja przy zglebieniu? pozdro


a ja dziś dostalem od nich spręzynki WEITEC -30/-30 za 544zl jasno zielone,czekałem prawie 3 tyg.montować bede w przyszłym tyg wtedy zobacze ci i jak.pozdrawiam


No wlasnie weitec tez jest ok ... czytalem gdzies wlasnie ze jesli sie decydowac to warto miedzy eibach weitec h&r ... bede czekal na opinie jak zalozysz jak bedzie to wygladalo. moze napisze do nich jeszcze raz ile by weitec'i kosztowaly do "efki" pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2007, 15:32
Posty: 95
Skąd: Bochnia
Auto: 323F BA 98'

Postprzez batforever » 21 kwi 2007, 19:58

arti090 napisał(a):
batforever napisał(a):
arti090 napisał(a):Siema, mailowalem ostatnio z Darstuningiem. Wlasnie mnie tez interesuje gleba ale o 30 mm, jamexy obnizaja o 40 mm natomiast eibachy o 30, ale ich koszt to 869zl ;/ Powiem szczerze ze moglaby byc gleba nawet 40 mm ale glownie chodzi mi o to jak to zniosa moje amorki. z przodu mam chyba gazowe bo sycza jak przejezdzam prog np. sa w dobrym stanie bo wszystkie maja nieco ponad 80%. jak sadzicie wytrzymaja przy zglebieniu? pozdro


a ja dziś dostalem od nich spręzynki WEITEC -30/-30 za 544zl jasno zielone,czekałem prawie 3 tyg.montować bede w przyszłym tyg wtedy zobacze ci i jak.pozdrawiam


No wlasnie weitec tez jest ok ... czytalem gdzies wlasnie ze jesli sie decydowac to warto miedzy eibach weitec h&r ... bede czekal na opinie jak zalozysz jak bedzie to wygladalo. moze napisze do nich jeszcze raz ile by weitec'i kosztowaly do "efki" pozdro

Witam,założyłem dziś te sprężynki,efekt jest taki jaki powinien,autko jest obniżone ma równe prześwity co w ori przód stał wyżej niż tył,montaż tych sprężyn był bezproblemowy
przód pasował idealnie z tyłem trochę gorzej bo sprężyny nie miały w górnej części spłaszczenia ale to obeszło sie też bez mniejszego kłopotu ,po tym wszystkim co zajęło mi w spokojnym tempie ( 7h) czas na jazdę do domu (robiłem to u kolegi),jazda po tym wszystkim znacznie różnie się tym co było przedtem,auto jest poprostu sztywne i twarde,po pokonaniu kilkadziesiąd kilometrów stwierdzam że opłacało się ,ładnie wchodzi w zakręty nie czuć przechyłu nadwodzia nie rzuca ,,dodam że wymiemniałem razem z nówka amorkami (gazowe) i nieżałuję wydanej kasy,w najbliższym czasie będę dokładał nakładki na zderzaki swojego autorstwa.Pozdrawiam fanów MAZDY.
Początkujący
 
Od: 25 sie 2004, 21:06
Posty: 29
Skąd: Koszęcin
Auto: 626 GE FS 2.0 16V 93r.

Postprzez qlesh » 21 kwi 2007, 20:12

batforever napisał(a):będę dokładał nakładki na zderzaki swojego autorstwa

Jakie nakładki?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez Udesky » 21 kwi 2007, 20:50

batforever napisał(a):najbliższym czasie będę dokładał nakładki na zderzaki


batforever napisał(a):jest obniżone ma równe prześwity

Mam nadzieje ze masz dobre drogi w swoim rejonie, bo inaczej dlugo to sie nimi nie nacieszysz :P hahaha
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez batforever » 22 kwi 2007, 08:00

qlesh napisał(a):Jakie nakładki?

miałem na myśli dokładki do zderzaków i progów pomysł i pomoc zaczerpnięta od kolegów modelarzy

Udesky napisał(a):Mam nadzieje ze masz dobre drogi w swoim rejonie, bo inaczej dlugo to sie nimi nie nacieszysz

drogi są chyba tak jak wszędzie tylko dziury co jakiś czas łatają,ostatnio co porobili to wszystkie przejazdy kolejowe,jednak trzeba bedzie uważać
Początkujący
 
Od: 25 sie 2004, 21:06
Posty: 29
Skąd: Koszęcin
Auto: 626 GE FS 2.0 16V 93r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje