arti090 napisał(a):batforever napisał(a):arti090 napisał(a):Siema, mailowalem ostatnio z Darstuningiem. Wlasnie mnie tez interesuje gleba ale o 30 mm, jamexy obnizaja o 40 mm natomiast eibachy o 30, ale ich koszt to 869zl ;/ Powiem szczerze ze moglaby byc gleba nawet 40 mm ale glownie chodzi mi o to jak to zniosa moje amorki. z przodu mam chyba gazowe bo sycza jak przejezdzam prog np. sa w dobrym stanie bo wszystkie maja nieco ponad 80%. jak sadzicie wytrzymaja przy zglebieniu? pozdro
a ja dziś dostalem od nich spręzynki WEITEC -30/-30 za 544zl jasno zielone,czekałem prawie 3 tyg.montować bede w przyszłym tyg wtedy zobacze ci i jak.pozdrawiam
No wlasnie weitec tez jest ok ... czytalem gdzies wlasnie ze jesli sie decydowac to warto miedzy eibach weitec h&r ... bede czekal na opinie jak zalozysz jak bedzie to wygladalo. moze napisze do nich jeszcze raz ile by weitec'i kosztowaly do "efki" pozdro
Witam,założyłem dziś te sprężynki,efekt jest taki jaki powinien,autko jest obniżone ma równe prześwity co w ori przód stał wyżej niż tył,montaż tych sprężyn był bezproblemowy
przód pasował idealnie z tyłem trochę gorzej bo sprężyny nie miały w górnej części spłaszczenia ale to obeszło sie też bez mniejszego kłopotu ,po tym wszystkim co zajęło mi w spokojnym tempie ( 7h) czas na jazdę do domu (robiłem to u kolegi),jazda po tym wszystkim znacznie różnie się tym co było przedtem,auto jest poprostu sztywne i twarde,po pokonaniu kilkadziesiąd kilometrów stwierdzam że opłacało się ,ładnie wchodzi w zakręty nie czuć przechyłu nadwodzia nie rzuca ,,dodam że wymiemniałem razem z nówka amorkami (gazowe) i nieżałuję wydanej kasy,w najbliższym czasie będę dokładał nakładki na zderzaki swojego autorstwa.Pozdrawiam fanów MAZDY.