Cold Air Intake – Fotorelacje z montażów
Panowie jako ze jestem totalnym laikiem mam do was pytanie , na puszcze od filtra jest podlaczona kostka i co z nia jak zaklada sie dolot zostaje "tak o" poprostu wiem ze w przeplywce musi byc podlaczony .
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Pajko napisał(a):a puszcze od filtra jest podlaczona kostka i co z nia jak zaklada sie dolot
jaka kostka? Pajko może zrób zdjęcie poglądowe?
mówisz chyba o czujniku temperatury powietrza ?-orginalne doloty do 2,0 maja specjalnie nagwintowany otwór do którego wkręca się ten czujnik
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Jako ze jeszcze nikt nie opisal wrazen po montarzu dolotu do FS'a zrobie to ja .
Na chwile obecna moj dolot jest jeszcze nie kompletny i przepustnica-przeplywka to element jak narazie seryjny ( i tu mam pytanie ale to troche nizej )
Napewno zmienil sie dzwiek , na jalowym auto przyjemnie syczy a powyzej 3500-4000 obrotów dzwiek jest poprostu cudowny i taki troche przypominajac wkrecajacego sie v-tec'a , co do poprawy osiagów to ciezko jest mi cos napisac ja czuje ze wrescie auto odzyskalo moc , bo od jakiegos czasu cos bylo nie tak z moim FS'em , i odzyskalo werwe przy wyzszych obrotach , to na tyle z wrazen a teraz jeszcze mam 3 pytania :
1. czy u was tez po chwilowej jezdzie gdy auto zlapie temperature rura od dolotu jest ciepla wiadomo nie goraca ale czuc jej temeperature .
2.na zdjeciu wskazuje palecem jakis dodatkowy zbiornik z powietrzem na dniach bede jeszcze robil ten odcinek i czy stanie sie cos jak "wywale" to cos
3.czy ktos moze mi powiedziec czy FS ma EGR nie znam sie na tym a nie chcialbym czegosc popsuc , wiem ze jest gumowy wezyk laczocy silnik z dolotem , i czy nie ma tam jeszcze jakis ukytych podpiec do dolotu .
Bylbym bardzo wdzieczny za odpowiedzi na moje pytania
Pozdrawiam Piotrek
Na chwile obecna moj dolot jest jeszcze nie kompletny i przepustnica-przeplywka to element jak narazie seryjny ( i tu mam pytanie ale to troche nizej )
Napewno zmienil sie dzwiek , na jalowym auto przyjemnie syczy a powyzej 3500-4000 obrotów dzwiek jest poprostu cudowny i taki troche przypominajac wkrecajacego sie v-tec'a , co do poprawy osiagów to ciezko jest mi cos napisac ja czuje ze wrescie auto odzyskalo moc , bo od jakiegos czasu cos bylo nie tak z moim FS'em , i odzyskalo werwe przy wyzszych obrotach , to na tyle z wrazen a teraz jeszcze mam 3 pytania :
1. czy u was tez po chwilowej jezdzie gdy auto zlapie temperature rura od dolotu jest ciepla wiadomo nie goraca ale czuc jej temeperature .
2.na zdjeciu wskazuje palecem jakis dodatkowy zbiornik z powietrzem na dniach bede jeszcze robil ten odcinek i czy stanie sie cos jak "wywale" to cos
3.czy ktos moze mi powiedziec czy FS ma EGR nie znam sie na tym a nie chcialbym czegosc popsuc , wiem ze jest gumowy wezyk laczocy silnik z dolotem , i czy nie ma tam jeszcze jakis ukytych podpiec do dolotu .
Bylbym bardzo wdzieczny za odpowiedzi na moje pytania
Pozdrawiam Piotrek
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Pajko napisał(a):na zdjeciu wskazuje palecem jakis dodatkowy zbiornik z powietrzem na dniach bede jeszcze robil ten odcinek i czy stanie sie cos jak "wywale" to cos
Pajko jesli to jest to co myslę (zapomniałem nazwy a nie chce się wygłupić na forum:P) to możesz wywalić – u mnie w części dolotu przepsutnica – przepływka tez jets taka ślepa rura i chyba u Ciebie to jest to samo:)
chyba sobie przypomniałem jak to się nazywa.. tłumik szmerów?
U mnie jak jade to rura zimniutka jest. Dopuki wiatrak z chlodnicy sie na postoju nie zalaczy to caly czas jest zimna. NIe nagrezwa sie od silnika. Tylko jak wiatrak sie uruchomi to wiadomo ze dmucha na nia cieplym powietrzem.
Ta pucha to na 90% tlumik szmerow lub tlumik rezonansowy ... roznie na to mowia
Sinik FS takze posiada EGR
A tu masz opis interesujacych cie czesci
http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42
Ta pucha to na 90% tlumik szmerow lub tlumik rezonansowy ... roznie na to mowia
Sinik FS takze posiada EGR
A tu masz opis interesujacych cie czesci
http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42
Zoom zoom Zoom
Pajko zdaj relacje foto z montażu:)
A ja mam takie pytanie – może ktoś ma pomysł jak, a właściwie czym odgrodzić power rure od nadmuchu wentulatora, który w obecnych temperaturach zamienia CAI w HAI??
Myślałem o kawałku blachy tak jak ma to zrobione Kubutek w swojej BA, ale wczoraj na spocie się okazało, że ta blacha też się strasznie nagrzewa
A ja mam takie pytanie – może ktoś ma pomysł jak, a właściwie czym odgrodzić power rure od nadmuchu wentulatora, który w obecnych temperaturach zamienia CAI w HAI??
Myślałem o kawałku blachy tak jak ma to zrobione Kubutek w swojej BA, ale wczoraj na spocie się okazało, że ta blacha też się strasznie nagrzewa
siema! moja rurka tez ostro sie nagrzewa i tez mam HAI zwykla blacha raz dwa robi sie hot, dlatego trzeba uzyc blachy z aluminium, bo te podobno wolniej sie nagrzewaja(podobno) i najlepiej dwie takie blaszki ze soba polaczyc i jej krawedzie zagiac, jedna w strone silnika, druga w strone CAI'a Jak znajde troche cienia w ten weekend to sam to zrobie u siebie i Wam pokaze!
Samo zło!!!
- Od: 21 paź 2006, 15:22
- Posty: 107
- Skąd: wawa
- Auto: mx-6 v6
a na blachę może przykleić jakąś termoizolację?
myslalem o tej termoizolacji(np. torba na lody dostepna w marketach albo cos grubszego jak np mata wygluszajaca komory silnika, najlepiej gdzies taka wyrwac na szrocie) jedna warstwe pomiedzy blachy a druga od strony CAI'a, a moze i od strony silnika-mysle ze nie powinna sie przypiec.
Samo zło!!!
- Od: 21 paź 2006, 15:22
- Posty: 107
- Skąd: wawa
- Auto: mx-6 v6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje