Strona 8 z 10

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 15 kwi 2010, 07:28
przez kubik
siema. u mnie na wykresie widac w pewnym zakresie obrotow falowana linie. moment niby w miare bo 128 na 132 seryjnie, moc 3Km ponad serie ale cos nie tak jest. ostatnio wymienilem przewody wn na jakies tanie moze to byc przyczyna, a moze filtr paliwa?

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 15 kwi 2010, 10:36
przez piwo
ulala.piekny wykres.moment plasciutki.w super stanie masz silniczek.wrecz wzorowo.

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 15 kwi 2010, 10:46
przez .:MarciN:.
kubik b. ładny wykres, ciekawy jestem wyniku po montażu dolotu

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 15 kwi 2010, 11:14
przez kubik
Szczerze mówiąc sam byłem w szoku, bo spodziewałem się mniej :D Jak założe dolot simoty ten zestaw z allegro to odrazu śmigam na pomiar. tylko wymienie filtr paliwa, bo te fale na wykresie troche mnie irytują :/

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 15 kwi 2010, 11:36
przez piwo
heheheh.fale ma akzdy silnik.wiesz robi sie na hamowni taka korekte znaczy daja filtr zeby byl ladniejszy.to ze jest pofalowany to normalne zjawisko.u ciebie jest wszystko w normie.

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 15 kwi 2010, 11:56
przez kubik
To moj pierwszy pomiar, myslalem, ze silnik przerywa czy cos :D

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 24 kwi 2010, 23:14
przez piwo
Tomek6
czy hamownia miala wentylator?mozliwe ze silnik sie nagrzal i zaczal ssac cieple powietrze.wtedy moment leci na leb na szyje.ja bym paliwa do wynikow nie mieszal.to nie ma zadnego wplywu na osiagane wartosci (+-1%)

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 29 kwi 2010, 10:15
przez jackkpl
jarek.6s napisał(a):Auto: Madza mx-3 1.8 V6 '91
Seria: 133KM i 157Nm
Modyfikacje: CAI
Wynik: Pb 128,7KM / 6337rpm ; Lpg 124,4KM / 6448rpm
153Nm / 5285rpm ; 147Nm / 5345rpm
Uwagi: Przy pierwszym pomiarze wypluło 130,1KM i 153 Nm,lecz go pózniej skasowali.
Przed trzecim pomiarem włączył się wentylator i ogrzał trochę dolot i wypluło 128,7KM.
Obrazek



Musze przyznac, ze bardzo ladny wynik. Praktycznie seryjna moc po tylu latach – jest czego pozazdroscic. Czy silnik byl remontowany?

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 29 kwi 2010, 10:30
przez Rafał_
jackkpl napisał(a):Musze przyznac, ze bardzo ladny wynik. Praktycznie seryjna moc po tylu latach – jest czego pozazdroscic. Czy silnik byl remontowany?

Silnik nie był remontowany, wymieniłem rozrząd, świece, kable, olej i płyny. Jedyny mod to CAI mojej roboty :D .

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 6 kwi 2011, 11:05
przez Majki88
Czy mógłbym poprosić o drobny komentarz
Obrazek
153,1KM 6788 179Nm 3543
150,4KM 6798 180,9Nm 3510
KL-DE, gorący stożek, komp,kolektor ssący KF, wtryskiwacze i pompa KL
w kompie błąd 24

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 6 kwi 2011, 11:14
przez jackkpl
180NM z 2.5 litra to jakas mizeria. Usun usterke, zresetuj kompa. Moc nie jest jakas tragicznie niska,ale sredni zakres obrotow dosc fatalny.

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 6 kwi 2011, 22:32
przez MariuS
KLZE na osprzęcie(wiązka, komp, przepływka ) KF-a. Wydech prócz kolektorów seryjny.
167,7KM
201 Nm



majki88 – przebieg momentu mam bardzo podobny, poszarpany dół. chyba komp kf-a nie ogarnia.
U mnie błędów nie ma. Tyle ze wykres na kablach z przebiciami

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 7 kwi 2011, 08:14
przez jackkpl
To wy 2.5 litra pedzicie wtryskami i kompem z 2.0 ? To szybko padnie przy palowaniu :).

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 7 kwi 2011, 10:21
przez Majki88
<czytaj>
Majki88 napisał(a):wtryskiwacze i pompa KL

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 7 kwi 2011, 18:33
przez ravo
Koledzy komentujecie wykresy trochę mało profesjonalnej hamowni co do wykresu mocy potwierdzam, że będzie w miarę sensowny co do momentu może być z kosmosu :) Tylko porządna hamownia obciążeniowa np. Maha bo najbardziej znana w PL

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 7 kwi 2011, 18:49
przez Jacek176
fil!p napisał(a):Auto: Mazda 323F 1.8 DOHC 1991r
Modyfikacje: seria
Wynik pomiaru: 111 KM przy 5460 rpm i 150 Nm przy 4560 rpm
Uwagi: czemu tak malo?:(

Obrazek

Mogę się założyć, że zawór VICS się nie otwiera. Moc od 5400obr. nie idzie już w górę a wręcz opada. Katalogowo moc max. powinna być przy 6500obr. Jak dla mnie ewidentna awaria systemu VICS.
Poza tym jak na 20-letnie auto nie jest źle ;)

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 7 kwi 2011, 19:10
przez mysse
jak sprawdzic czy to napewno vics? pozatym ogladalem wykresy z twojego topicu o silnikach bp, z i bez vicsu i nie bylo az takiej roznicy...

edit;
juz wiem jak sprawdzic :) jutro sprawdze i napisze czy to to

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 7 kwi 2011, 22:12
przez kubik
Faktycznie, dziwne, że pod koniec moment aż tak idzie w dół... A powyżej 4,5k powinien dopiero skrzydła rozwinąć

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 13 lip 2011, 10:58
przez marcin255
Mazda 3 2.0 160 KM i 186.5 Nm , auto z 2005 roku , zrobione SRI samodzielnie z zimnym nawiewem , wydech seria poza końcowym Sebringiem ,następne – wywalenie drugiego kata.
Obrazek

Re: Komentarze do Wykresów

PostNapisane: 19 sie 2011, 12:49
przez zboq
Koledzy zamieściłem wykres z hamowni z firmy Czakram w Tarnowie. Prosiłbym o jakiś komentarz na jego temat ;), jak tam linie przebiegają bo ja się na tym nie znam.