Napisane: 22 mar 2018, 09:40
Akurat tutaj jest przedziwne zjawisko że niby Premacy 101 HP ma AFR w normie a nawet przelane tak jak mowisz( mam sondę szerokopasmowa i sprawdzałem),a z drugiej strony odwieczny problem ze spalaniem stykowym którego nikt nie potrafi rozwiązać a podejrzenie padło właśnie na ECU (seryjny komp nie potrafi dostatecznie cofać zapłonu) Rozwiązaniem wydaje się być zewnętrzny niezależny sterownik zapłonu od STAGa(nie musi być LPG na pokładzie,to niezależne urządzenie) mam zamiar testować latem(wtedy najwięcej stuka).
Co do deta to nie wiem czy jest sens.Vics nie jest powiązany z mapą paliwa,przy jego otwarciu/zamknięciu mapa wogole się nie zmienia(przynajmniej tak mówił facet od LPG)
Dopisano 22 mar 2018 9:41:
VICS to tylko i wyłącznie zmiana długości kanałów dolotowych.
Co do deta to nie wiem czy jest sens.Vics nie jest powiązany z mapą paliwa,przy jego otwarciu/zamknięciu mapa wogole się nie zmienia(przynajmniej tak mówił facet od LPG)
Dopisano 22 mar 2018 9:41:
VICS to tylko i wyłącznie zmiana długości kanałów dolotowych.