Strona 252 z 282

PostNapisane: 13 sty 2009, 10:26
przez Siw-y
Dziś skilowane E46 (z tego co udało się na fotach znaleźć)
był przede mną na światłach i ewidentnie nie dawał się wyprzedzić ale po zapięciu trójki zaczął zostawać w tyle

PostNapisane: 13 sty 2009, 10:28
przez Lukano
Kryształ napisał(a):4 napędzane:)

hehe nom o to mi chodziło. Dlatego zanim rozwinąłem jakąś prędkość nie tylko na liczniku jego już nie było.
Zobaczymy jak efeczka sobie z nią poradzi.

PostNapisane: 13 sty 2009, 14:51
przez radekkm
zapomnialem dodac ze wczoraj znow poznecalem sie na e46 330Ci,kierowcy bmw slepo wierza ze ich auta sa najszybsze...

PostNapisane: 13 sty 2009, 19:54
przez Gib
Siw-y czyżby auto zaczęło jechać ?

PostNapisane: 13 sty 2009, 23:52
przez LoB
kierowcy bmw slepo wierza ze ich auta sa najszybsze...


hehhe z własnych doświadczeń oraz obserwacji ... chciałbym tylko dopisać, że kierowcy tacy jak ty często ślepo wierzą że kierowcy BMW się z nimi ścigają ;)

PostNapisane: 14 sty 2009, 01:15
przez Wujek Kamil
radekkm napisał(a):zapomnialem dodac ze wczoraj znow poznecalem sie na e46 330Ci,kierowcy bmw slepo wierza ze ich auta sa najszybsze...


Radekkkm to co Ty masz w tej Maździnie swojej,że ponad 230KM Bawarkę ważącą tyle co MX-3 zamiatasz jak chcesz (czyt. znęcasz sie) – widze,że ktoś tu niskie 14tki lata na ćwiartkę ;)

PostNapisane: 14 sty 2009, 01:31
przez Fiveopac
Ciekawy merytorycznie temat. E46 330Ci wazy tyle co mx-3 V6. Lubie czytac tak obfite w wiedze posty :)

PostNapisane: 14 sty 2009, 10:01
przez noucamp
Fiveopac napisał(a):E46 330Ci wazy tyle co mx-3 V6. Lubie czytac tak obfite w wiedze posty usmiech

i to pewnie w kombii :D

PostNapisane: 14 sty 2009, 10:06
przez Gib
330ci to jakieś 1500 kg, MX-3 po lifcie z V6 wg katalogu 1145 kg, ZE chyba nie jest dużo cieższe od K8 więc różnica masy jest tak na prawdę ogromna, jeśli trzyma katalog i ma 200 KM to powinna dawać radę z bawarskim klockiem, im niższe prędkości tym lepiej.

PostNapisane: 14 sty 2009, 10:23
przez radekkm
ze jest 20 kg ciezsze od k8 :D
moj mx jest wybebeszony
zazdrosc :P

PostNapisane: 14 sty 2009, 10:51
przez Wujek Kamil
Zazdrosć – dlaczemu – mam szybsze autko tylko pierwsze słyszę,że ktoś sie ZNĘCA nad 330Ci – to dość szybkie autko i do paczki w ok. 6.5sec sie zbiera – analogicznie,zęby Mazdą sie nad tym ZNĘCAĆ musiałbyś do setki gonić w ok. 5 sec i na ćwiartkę mieć niskie 14 lub wysokie 13...a z tego co czytam w tym klubie ciężko nawet o 14sec. auta :) – dlatego spytałem. Pozdro :)

PostNapisane: 14 sty 2009, 11:04
przez radekkm
spox
nie wiem jakie czasy robi moj mx,jezdzi dobrze i z tego sie ciesze
przyjdzie czas na zakup G-Techa i hamownie ale na razie mam wazniejsze wydatki
jedyne rozeznanie to kille ale to jak pojedzie auto przeciwnika zalezy od samego kierowcy a z tym bywa roznie
rowniez pozdro

PostNapisane: 14 sty 2009, 11:15
przez Pyton162
jak narazie to najszybsze klze ma luki czas 15,02 jak pamiętam , co jak na 2.5l nie jest szalem

PostNapisane: 14 sty 2009, 11:19
przez radekkm
nie jest szalem ale auto lukiego nie jest skonczone
mysle ze xxx ma szanse powalczyc o ile zrobi cos z waga
14,5 to taki rozsadny czas dla kl-ze

PostNapisane: 14 sty 2009, 11:53
przez Pyton162
dokladnie waga 323f ba klze jest tu największym minusem , do zlotu wiosennego juz nie duzo czasu wiec zobaczymy jakie czasy bedzie krecic , ale wydaje mi sie ze wysokie 14 to bedzie max

PostNapisane: 14 sty 2009, 12:32
przez iiyama
14,8 na ćwiare Kl-ze 323F ba w Angli koleś robi non stop co przejazd :) pózniej wkleje link

PostNapisane: 14 sty 2009, 15:08
przez ravo
w porownaniu do innych klze to lukiego jest juz skonczone :) jesli jego jeszcze nie jest to co powiedziec o innych klze ? czasami jezdzacymi gorzej niz KL. Pati honorowo bys sie pokazal na wiosennym

PostNapisane: 14 sty 2009, 16:29
przez iiyama
iiyama napisał(a):14,8 na ćwiare Kl-ze 323F ba w Angli koleś robi non stop co przejazd :) pózniej wkleje link


mam, kurcze teraz tych BA klze to się spory wysyp zrobił.

<embed width="448" height="361" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" src="http://s91.photobucket.com/flash/player.swf?file=http://vid91.photobucket.com/albums/k314/brianfrost/P1010318.flv"></embed>

PostNapisane: 14 sty 2009, 17:22
przez lukster
ravo napisał(a):w porownaniu do innych klze to lukiego jest juz skonczone

Brakuje kolektorów wydechowych, które są podstawą (dzięki Green :( ) Do tego strojenie pod nasze paliwo i zrobienia portingu. Wtedy auto będzie skończone i średnie 14 nie będą niczym nadzwyczajnym.
ravo napisał(a):jesli jego jeszcze nie jest to co powiedziec o innych klze ? czasami jezdzacymi gorzej niz KL

Nie znam takich szczerze mówiąc. Natomiast znam takie które szału nie robią na wydechu od k8, a uwierz mi jest to niezła zatyczka. Jacek np napakował sprzętu do środka, założył wielkie koło, a moim zdaniem jego silnik jest mocniejszy od mojego, coś o tym wiem :)

PostNapisane: 14 sty 2009, 17:27
przez radekkm
Luki1010 napisał(a):rakuje kolektorów wydechowych, które są podstawą

raczej,do tego zaplon,grube uszczelki pod kolektor,lekki zamach 4kg,lekki pas,przepustnica 68mm,wywalic srodek,pompa walbro,regulator cisnienia,strojenie i niskie 14
potem tylko nitro sztrzal 75 lub 100 i mamy wysokie 12-stki :D