Zwiększenie momentu obrotowego silnika [1.8 101KM] FP-DE
Nie no onyx, ale jesteś kozak. Teraz to wszystkim zaimponowałeś swoimi możliwościami .
Robisz bałagan żeby mieć co sprzątać?
Robisz bałagan żeby mieć co sprzątać?
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
P.S Katalizatora nie miałem już jak kupiłem samochód. Mógłby mi ktoś doradzić jakiej średnicy/długości tłumiki RM ?
Środkowy: http://allegro.pl/sportowy-przelotowy-t ... 59668.html
i zastanawiam się nad takim końcowym, co by wsi nie było
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-mo ... 57980.html
ewentualnie taki: http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-mo ... 89298.html
Środkowy: http://allegro.pl/sportowy-przelotowy-t ... 59668.html
i zastanawiam się nad takim końcowym, co by wsi nie było
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-mo ... 57980.html
ewentualnie taki: http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-mo ... 89298.html
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
Boris86 napisał(a):Nie no onyx, ale jesteś kozak. Teraz to wszystkim zaimponowałeś swoimi możliwościami .
Robisz bałagan żeby mieć co sprzątać?
Grunt to mieć poczucie humoru Aluzji nie zrozumiałeś? Wiem, wiem trudne to było
A może chcesz się zamienić? Co do oceny tego, jaki bałagan tu robię są inne działy.
Lukazie napisał(a): Mógłby mi ktoś doradzić jakiej średnicy/długości tłumiki RM?
Nie wiem jakiej są te, które są proponowane w aukcji. Jeżeli chcesz mieć cicho to pakuj największe jakie wejdą. Odnośnie średnicy, to jeżeli nie planujesz doładowania to bym wybrał 2", ewentualnie 2,25" – ze wskazaniem na 2" (to w końcu 1.8 i nie kręci się wysoko). Katalizator możesz wstawić z wkładem metalicznym o większej przepustowości, ewentualnie jakiś rezonator – jeżeli nie przeszkadza Ci metaliczny dźwięk wydechu, możesz to pominąć (FS/FP dziwnie brzmią bez kata – jak polonez)
onyx napisał(a):(FS/FP dziwnie brzmią bez kata – jak polonez)
Mój był bez katalizatora jak go kupiłem i tragedii nie ma
Dzięki za poradę odnośnie średnicy, wysłałem już do sprzedającego wiadomość czy będzie miał na stanie 2"
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
Lukas jak dobrze pamiętam to jeszcze masz barany 4-2-1, a one też zmieniają delikatnie brzmienie wydechu
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
onyx napisał(a):A może chcesz się zamienić? ...
onyx, Borys był moderatorem tego działu (świetnym notabene) jeszcze przede mną i Five'em
Pit napisał(a):onyx napisał(a):A może chcesz się zamienić? ...
onyx, Borys był moderatorem tego działu (świetnym notabene) jeszcze przede mną i Five'em
Co nie zmienia faktu, że brak poczucia humoru wyłazi i nie wiem po co te napinki Kajać i tak się nie będę
Lukas007 napisał(a):Gratuluje Poloneza
Seria bez kata tak brzmi za to Twój na wolnych jak UAZ
Majki88 napisał(a):Lukas jak dobrze pamiętam to jeszcze masz barany 4-2-1, a one też zmieniają delikatnie brzmienie wydechu
Mnie właśnie zastnawiało, czemu taki kolektor zastosowałeś... 4-2-1 bardziej poprawiają środek niż górę obr. Tylko dlatego go założyłeś, bo był to jedyny niestockowy kolektor? Może warto by było zrobić 4-1?
Majki88 napisał(a):Lukas jak dobrze pamiętam to jeszcze masz barany 4-2-1, a one też zmieniają delikatnie brzmienie wydechu
Ja po zmianie kolektora z serii na rurowy 4-1 nie odnotowałem obsolutnie żadnej zmiany w brzmieniu wydechu.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):Majki88 napisał(a):Lukas jak dobrze pamiętam to jeszcze masz barany 4-2-1, a one też zmieniają delikatnie brzmienie wydechu
Ja po zmianie kolektora z serii na rurowy 4-1 nie odnotowałem obsolutnie żadnej zmiany w brzmieniu wydechu.
Niektóre chińczyki maja tak cienkie rury, że zaczynają brzęczeć i rezonować W hondach np. się to czasem zdarza
onyx napisał(a):Jacek176 napisał(a):Majki88 napisał(a):Lukas jak dobrze pamiętam to jeszcze masz barany 4-2-1, a one też zmieniają delikatnie brzmienie wydechu
Ja po zmianie kolektora z serii na rurowy 4-1 nie odnotowałem obsolutnie żadnej zmiany w brzmieniu wydechu.
Niektóre chińczyki maja tak cienkie rury, że zaczynają brzęczeć i rezonować W hondach np. się to czasem zdarza
Ano właśnie a ja mam oryginalny hamerykański
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
onyx napisał(a):4-2-1
Tutaj kolega podsunął temat, może by takie "cudo" dokupić do w/w zestawu ?
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
Lukazie napisał(a):Tutaj kolega podsunął temat, może by takie "cudo" dokupić do w/w zestawu ?
Tak. Zrób to. Będzie jechał dokładnie tak samo, tylko o wiele głośniej.
Pit napisał(a):Tak. Zrób to. Będzie jechał dokładnie tak samo, tylko o wiele głośniej.
Pit napisał(a): tylko o wiele głośniej.
Czyli za taki ''zestaw" dziękuję.
Jak myślicie jak to będzie wyglądać na GF-ce ? http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-mo ... 89298.html
oraz ten środkowy: http://allegro.pl/sportowy-przelotowy-t ... 59668.html – Prosiłbym tylko o średnicę odpowiednią do modelu.
Zastanawiam się również nad pomysłem Lukasa, filtr na odmę
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
Pit napisał(a):Lukazie napisał(a):Tutaj kolega podsunął temat, może by takie "cudo" dokupić do w/w zestawu ?
Tak. Zrób to. Będzie jechał dokładnie tak samo, tylko o wiele głośniej.
Tak jak już mówiłem wcześniej, z mojego doswiadczenia wynika, że wcale nie będzie głośniej. A parę KM może przybyć, napewno więcej niż po wymianie tłumika.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):ak jak już mówiłem wcześniej, z mojego doswiadczenia wynika, że wcale nie będzie głośniej. A parę KM może przybyć, napewno więcej niż po wymianie tłumika.
Czyli widzę, że ile ludzi tyle opini
Czy układ 4-2-1 będzie pasował np. od Hondy Civic (których jest najwięcej w sprzedaży), lub do Accorda V ? Czy musi być pod konkretny model samochodu ?
http://allegro.pl/honda-kolektor-wydech ... 74988.html
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
Z Hondy to raczej ciężko będzie coś dobrać. Ja próbowałem dopasować kolektor z silnika B18C4. Niestety "skręca" on na dole w inną stronę niż powinien i w Mazdzie trafiałby prosto w miskę olejową. |To dlatego, że Hondy kręcą sie w inna stronę niż wiekszość pozostałych aut i rozrząd mają też z drugiej strony.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):Z Hondy to raczej ciężko będzie coś dobrać. Ja próbowałem dopasować kolektor z silnika B18C4. Niestety "skręca" on na dole w inną stronę niż powinien i w Mazdzie trafiałby prosto w miskę olejową. |To dlatego, że Hondy kręcą sie w inna stronę niż wiekszość pozostałych aut i rozrząd mają też z drugiej strony.
W dodatku nie mają belki pod silnikiem i nie ma potrzeby kręcenia kolektorem/portkami w górę.
Nie podejdzie – pomijając flanszę
Lukazie napisał(a): onyx napisał(a):4-2-1
Tutaj kolega podsunął temat, może by takie "cudo" dokupić do w/w zestawu ?
Nic nie podsuwałem
Ale są dedykowane kolektory do FS'a (626/ MX-6, Probe) tylko w PL coś ok. 800zł kosztuje
W dalszym ciągu to 4-2-1, ja bym był za 4-1.
Co byś nie zrobił i tak to będzie wolny samochód, jeżeli się ograniczysz do NA i tej motorowni – zainwestuj albo w inny silnik albo inne auto – szczera rada
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje