Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi
Bibi6 napisał(a):Witam.
Potrzebuje pomocy jakie sprerzyny obnizajace do Mazda 323f ba?
Na co zwracac uwage? Czy sie kierowac wybierajac? Dzieki za ewentualna pomoc
Tak ciezko jest przeszukkac ten temat????
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
franek74 napisał(a):Powitać...wiem bo sam zakupiłem sprężyny obniżające FK Automotive do swojej BJ-ki Za komplet zapłaciłem 240,– Firma zbankrutowała i na jej stronie wyprzedaje springi Ponoć mają jeszcze do BA na stanie...
Mam jeszcze ostatnie komplety do BJ i do PROTEGE/SPORTIVE z roczników 98-03
Panowie, ktoś ma na sprzedaż do 323f BA jakieś springi niskie za rozsądną cenę?
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
u mnie założone właśnie -30 FK. Powiem ak- szału nie robią z tym -30,ale amortyzacja i prowadzenie na wysokim poziomie.
Auto nie podskakuje,nie dobija.Mi zależało na zachowaniu w miare kultury zawieszenia bo jeżdżę trasy po 900km.
Za jakiś czas dojdą amorki sportowe.Sprężyny FK gorąco polecam.
Co najważniejsze obniżają równo pród i tył.
Auto nie podskakuje,nie dobija.Mi zależało na zachowaniu w miare kultury zawieszenia bo jeżdżę trasy po 900km.
Za jakiś czas dojdą amorki sportowe.Sprężyny FK gorąco polecam.
Co najważniejsze obniżają równo pród i tył.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):u mnie założone właśnie -30 FK. Powiem ak- szału nie robią z tym -30,ale amortyzacja i prowadzenie na wysokim poziomie.
Auto nie podskakuje,nie dobija.Mi zależało na zachowaniu w miare kultury zawieszenia bo jeżdżę trasy po 900km.
Za jakiś czas dojdą amorki sportowe.Sprężyny FK gorąco polecam.
Co najważniejsze obniżają równo pród i tył.
FK Automotive nie robił do BA -30/-30 springów...w ofercie miał -20/-20 ale z czasem siądą -25/-25 no może nawet -30 A że obniżają równo to zdecydowanie potwierdzam Zachowany komfort w 98% zero nerwowości czy podskoków na nierównościach,autko fajnie się trzyma w szybkim pokonywaniu zakrętów Do nich nie trzeba sportowych amorków,wystarczą porządne Kayaby albo Sachsa,szkoda kasy na zbędną wymianę amorków,no chyba że Kolega ma w ogóle do wymiany amorki
Amorki sa jeszcze spoko,ale kiedys chciałbym tam dać jakies bilsteiny.
Co do tego ze nie produkowali to się nie zgadzam,bo nawet w tuv od tych sprężyn stoi ze sa -30 a obniżają w zakresie -30 do -40.
Te -20 widziałem aukcje.
Co do tego ze nie produkowali to się nie zgadzam,bo nawet w tuv od tych sprężyn stoi ze sa -30 a obniżają w zakresie -30 do -40.
Te -20 widziałem aukcje.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):Amorki sa jeszcze spoko,ale kiedys chciałbym tam dać jakies bilsteiny.
Co do tego ze nie produkowali to się nie zgadzam,bo nawet w tuv od tych sprężyn stoi ze sa -30 a obniżają w zakresie -30 do -40.
Te -20 widziałem aukcje.
Jak uważasz z tymi blisteinami,dla mnie po prostu szkoda kasy,a różnica jest taka że bardzej jest nerwowo...wiem bo testowałem Wracając do FK to fakt napisali że obniżają od -30 do nawet -40...ale w rzeczywistości siada auto -20...czasami faktycznie trafiały się partie, które schodziły ciut niżej...osobiście założyłem FK gdzie niby obniżały (napisane w tuv)do -40 a tak naprawdę autko siadło -25/-25...po prostu chwyt marketingowy Wracając do meritum dyskusji,ważne że obniżyły i komfort został zachowany
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Wg https://www.dropbox.com/s/98bwvpw572w97 ... g.pdf?dl=0
• Vehicle overall height reduced 0.4”
• Shock dampers tuned
• Spring rates increased:
Front- 25%
Rear- 37%
• Stabilizer bar thickness increased:
Front- 23 to 24mm
Rear- 21 to 23mm
• Vehicle overall height reduced 0.4”
• Shock dampers tuned
• Spring rates increased:
Front- 25%
Rear- 37%
• Stabilizer bar thickness increased:
Front- 23 to 24mm
Rear- 21 to 23mm
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Czyli z tego co zrozumiałem caly samochod jest obnizony o jakis 1cm a twardosc sprezyn wzrosla z przodu o 25% i tył 37% ?
I stabilizatory sa grubsze o kilka mm ?
A jak maja sie sprezyny obnizajace do OE amortyzatorow ? Zastanawia mnie czy przy zalozeniu samych sprezyn amortyzator oryginalny nie jest przypadkiem scisniety ? Nie dostaje za bardzo po pupie ? W koncu jego skok się zmniejsza o te 30-40mm Jesli cos pomieszalem to prosze mnie poprawic
I stabilizatory sa grubsze o kilka mm ?
A jak maja sie sprezyny obnizajace do OE amortyzatorow ? Zastanawia mnie czy przy zalozeniu samych sprezyn amortyzator oryginalny nie jest przypadkiem scisniety ? Nie dostaje za bardzo po pupie ? W koncu jego skok się zmniejsza o te 30-40mm Jesli cos pomieszalem to prosze mnie poprawic
Do -30 ory amortyzator spokojnie daje sobie rade, na pewno bardziej dostaje niż na seryjnych sprężynach ale nie jest to aż tak duża różnica.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Panowie szybka porada potrzebna, chłopak pisze, że prawdopodobnie MTSy w ogłoszeniu. Jak to zweryfikować?
http://olx.pl/oferta/sportowe-sprezyny- ... fEiZx.html
P.S wyglądają jakby były powtórnie malowane
http://olx.pl/oferta/sportowe-sprezyny- ... fEiZx.html
P.S wyglądają jakby były powtórnie malowane
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Kupiłem jakiś czas temu sprężyny FK z poprzedniej strony. W sumie wyszło ~160zł za komplet, razem z prowizją PayPal.
Tylko jeszcze nie wiem czy od Protege pasują do BJ.
Dr.Hardcore nie lepiej kupić z niemiec nowe?
Tylko jeszcze nie wiem czy od Protege pasują do BJ.
Dr.Hardcore nie lepiej kupić z niemiec nowe?
19arek93 napisał(a):Kupiłem jakiś czas temu sprężyny FK z poprzedniej strony. W sumie wyszło ~160zł za komplet, razem z prowizją PayPal.
Tylko jeszcze nie wiem czy od Protege pasują do BJ.
Dr.Hardcore nie lepiej kupić z niemiec nowe?
Pasują idealnie,bo sam je zakładałem do swojej
Już kupione w ty tygodniu wjadą do auta, to podeślę foty przed i po:)
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje