CHIP Tuning – DIESEL
Podpinam sie do prosby
626 2.0 Ditd 90KM
Bede bardzo wdzieczny za podpowiedzi i rozwiazania
Jesli trzeba to wrzuce zdjecia silnika i potrzebnych czesci
Bardzo mi zalezy na lepszym "dole"
Po wlozeniu "kapci" R17 225/45 autko stracilo pare koni i przydalo by sie to wyrownac
626 2.0 Ditd 90KM
Bede bardzo wdzieczny za podpowiedzi i rozwiazania
Jesli trzeba to wrzuce zdjecia silnika i potrzebnych czesci
Bardzo mi zalezy na lepszym "dole"
Po wlozeniu "kapci" R17 225/45 autko stracilo pare koni i przydalo by sie to wyrownac
"Ćwiara"
Kąkolewo 27.04.2013
Best ET-17,645
Best ET+RT -18,085
Śpisz nie wygrywasz
Kąkolewo 27.04.2013
Best ET-17,645
Best ET+RT -18,085
Śpisz nie wygrywasz
Dlatego moja nosi obuwie 205/55/15 i nigdy ich nie zmienię. Auto najlepiej zachowuje się na kołach fabrycznych a w GFie miałem już inne
Widzę, że jest coraz szersze grono chętnych.... na początek podpowiem aby wybrać się na hamownię i sprawdzić ile koni Wam uciekło, a uciekło coś tamm raczej na pewno sądząc po rocznikach/przebiegach tych aut. Jak powrócić do mocy fabrycznej? szczegóły –> dział Diesel –> m.in fotorelacja z przywracania mocy. Pamiętajmy jeszcze, że za moc w DiTD odpowiada w największej mierze pompa wtryskowa i to od niej wiele zależy.
"Lepszy Diesel na rope niz Benzyniak na gaz"
Zgodzę się aczkolwiek nie wiem czy niebawem nie będę zmuszony............ sic.
Widzę, że jest coraz szersze grono chętnych.... na początek podpowiem aby wybrać się na hamownię i sprawdzić ile koni Wam uciekło, a uciekło coś tamm raczej na pewno sądząc po rocznikach/przebiegach tych aut. Jak powrócić do mocy fabrycznej? szczegóły –> dział Diesel –> m.in fotorelacja z przywracania mocy. Pamiętajmy jeszcze, że za moc w DiTD odpowiada w największej mierze pompa wtryskowa i to od niej wiele zależy.
"Lepszy Diesel na rope niz Benzyniak na gaz"
Zgodzę się aczkolwiek nie wiem czy niebawem nie będę zmuszony............ sic.
"Lepszy Diesel na rope niz Benzyniak na gaz"
Zgodzę się
A tam.
W Prosiakach montują diesla robią hybrydy, mają 4 drzwiową limuzynę, która ma fabrycznie hak do przyczep. Więc i LPG w benie to nic złego – bo po co przepłacać. Paliwo jak każde inne, a jeśli ktoś chce za "ideały" płacić więcej...
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Swego czy zmyslo wrzucił prosty filmik instruktażowy jak można wykonać modyfikacje w RF4F.
Niestety w moim samochodzie siedzi silnik RF2A a instrukcja bartezm http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=9655&start=780#p1624498 jest niestety mało czytelna i oparta na cewce
Istnieje może szansa aby ktoś użytkujący Mazde 323F BJ z silnikiem RF2A wrzucił filmik lub zdjęcia jak przeprowadził u siebie tego moda za pomocą oporników ?
Z pewnością asaselllo i inni spece mieli by więcej czasu na swoje prywatne sprawy
Dzieki i Pozdr,
HawkeR
zmyslo napisał(a): "Ożywianie" Autka. http://www.przeklej.pl/plik/film011-mp4-000c6r1n040i
Niestety w moim samochodzie siedzi silnik RF2A a instrukcja bartezm http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=9655&start=780#p1624498 jest niestety mało czytelna i oparta na cewce
Istnieje może szansa aby ktoś użytkujący Mazde 323F BJ z silnikiem RF2A wrzucił filmik lub zdjęcia jak przeprowadził u siebie tego moda za pomocą oporników ?
Z pewnością asaselllo i inni spece mieli by więcej czasu na swoje prywatne sprawy
Dzieki i Pozdr,
HawkeR
_____________________
HawkeR
HawkeR
- Od: 27 lut 2010, 18:44
- Posty: 33
- Skąd: Silesia K-CE
- Auto: Była 323F BJ 2.0 DITD '00
Może i tak przydała by się pewnie regulacja zaworów bo pewnie nie były od nowości robione. innych pomysłów nie mam No ale jak mówię różnica jest odczuwalna:)
- Od: 4 gru 2008, 17:20
- Posty: 7
- Skąd: Warszawa - Powsin
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD '98
asaselllo napisał(a):Jak chcesz to dzwoń, w 2 min wyjaśnię wszystko
Dzięki za chęć supportu – przedzwonię jak tylko Tadziol ogarnie temat mojego rozrządu i kilku innych spraw,
Pozdr,
HawkeR
_____________________
HawkeR
HawkeR
- Od: 27 lut 2010, 18:44
- Posty: 33
- Skąd: Silesia K-CE
- Auto: Była 323F BJ 2.0 DITD '00
Już IC puchnie a jeszcze nie ma upałów. Przed chwilą wróciłem do domu... więc jest dość chłodno.
Zmieniłem jedną rurę przy kolektorze ssącym (była zapocona mocno olejem) i... nie widzę poprawy Jeszcze jutro zmienię dolną przy IC... też przy opasce jest trochę oleju. Cała odma.. Pozostał mi jeszcze dławik w pompie (filtr – często zasyfiony na maxa..) Jeszcze tego tematu nie przerabiałem więc nie wiem czy w ogole to coś da ale często jest tam masa szlamu.
Zmieniłem jedną rurę przy kolektorze ssącym (była zapocona mocno olejem) i... nie widzę poprawy Jeszcze jutro zmienię dolną przy IC... też przy opasce jest trochę oleju. Cała odma.. Pozostał mi jeszcze dławik w pompie (filtr – często zasyfiony na maxa..) Jeszcze tego tematu nie przerabiałem więc nie wiem czy w ogole to coś da ale często jest tam masa szlamu.
właśnie zrobiłem prezent mojej małżonce – podniosłem jej moc w maździe 2 1.4 cd. Tuning wykonałem w Pabianicach (zmiana programu). Z 69KM moc wzrosła do 96 kucy a moment wzrósł o 34 Nm. Poprawa jest zdecydowana a i spalanie spadło. Niestety deszcz nas zaskoczył i nie mogliśmy wypróbować jeszcze kilku możliwości – troszkę większy moment chcieliśmy uzyskać przy niższych obrotach.
Po zakończeniu całości wkleję wykres.
Na tą chwilę bardzo poprawiła się elastyczność –
60-100 (IV) – 8,6s (było 15,0)
80-120 (v) – 12,4 (było 20,2)
Po zakończeniu całości wkleję wykres.
Na tą chwilę bardzo poprawiła się elastyczność –
60-100 (IV) – 8,6s (było 15,0)
80-120 (v) – 12,4 (było 20,2)
- Od: 3 gru 2009, 11:25
- Posty: 58
- Skąd: Sieradz
- Auto: 323f DITD 101KM
asaselllo napisał(a):Na tą chwilę bardzo poprawiła się elastyczność –
60-100 (IV) – 8,6s (było 15,0)
80-120 (v) – 12,4 (było 20,2)
no to dosc drastyczne polepszenie (pozytywne)
jaki koszt , no i czy auto ma efekt szarpniecia w momencie wzrostu momentu obr,
czy tez plynnie rozwija swoje walory jezde?
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Mam problem z Power boxem w moim aucie. Po montażu wszystko jest OK moc wzrosła ale auto ma tendencje do gaśnięcia po wdepnięciu do "dechy". W tej chwili mam założony box tej firmy http://www.mrctuning.pl/ ale w poprzednim od Enduro też raz czy dwa razy zdarzył mi się ten sam objaw. Co może być przyczyną bo ewidentnie wina leży po stronie samochodu. Co sprawdzić? Jest to niebezpieczne zwłaszcza że auto potrafi zgasnąć podczas wyprzedzania i robi się nerwowo.
- Od: 24 lip 2009, 07:58
- Posty: 101
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 6 2.0 CITD 121KM+AMH BOX
bartezm napisał(a):a probowales bez doxa? tez gasnie czy wszystko OK?
Wszystko OK. Nawet przy bardzo ostrej jeździe jest dobrze. Z boxem nie zawsze ale czasem zdarza się że auto zgaśnie.
- Od: 24 lip 2009, 07:58
- Posty: 101
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 6 2.0 CITD 121KM+AMH BOX
Był ktoś już ?
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... b02af0fc1f
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... b02af0fc1f
- Od: 5 kwi 2008, 20:57
- Posty: 26
- Skąd: Wawa
- Auto: Mazda 6
daniel2505 napisał(a):Mam problem z Power boxem w moim aucie. Po montażu wszystko jest OK moc wzrosła ale auto ma tendencje do gaśnięcia po wdepnięciu do "dechy". W tej chwili mam założony box tej firmy http://www.mrctuning.pl/ ale w poprzednim od Enduro też raz czy dwa razy zdarzył mi się ten sam objaw. Co może być przyczyną bo ewidentnie wina leży po stronie samochodu. Co sprawdzić? Jest to niebezpieczne zwłaszcza że auto potrafi zgasnąć podczas wyprzedzania i robi się nerwowo.
Czy ktos jeszcze uzywa/uzywal produktow tej firmy? Jak wyglada zywotnosc silnika po takim box'owaniu?
- Od: 22 lip 2009, 13:40
- Posty: 36
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 6 CDTI GY 2005r. 121KM
Gothmog napisał(a):daniel2505 napisał(a):Mam problem z Power boxem w moim aucie. Po montażu wszystko jest OK moc wzrosła ale auto ma tendencje do gaśnięcia po wdepnięciu do "dechy". W tej chwili mam założony box tej firmy http://www.mrctuning.pl/ ale w poprzednim od Enduro też raz czy dwa razy zdarzył mi się ten sam objaw. Co może być przyczyną bo ewidentnie wina leży po stronie samochodu. Co sprawdzić? Jest to niebezpieczne zwłaszcza że auto potrafi zgasnąć podczas wyprzedzania i robi się nerwowo.
Czy ktos jeszcze uzywa/uzywal produktow tej firmy? Jak wyglada zywotnosc silnika po takim box'owaniu?
przyczyna jest prosta, PCM czyli centralny komputer wylacza sie awaryjnie po stwierdzeiniu zbyt duzej mocy jednostki, dlatego nie nalezy kupowac lub ustawiac boxa na maxymalny przyrost mocy!
ja osobiscie na tym samym boxie co uprzednio mial tez "daniel2505" przejechalem ponad 30 tys. km
przy ustawieniu regulatora mocy na ok. 60-70%.
a przy okazji naprawy silnika, ktora to wynikla ewidentnie z bardzo kiepskiego paliwa zatankowanego na wybrzezu
(pozlepialy sie pierscienie uszczelniajace przez zbyt duzo Biododatkow..itp.)
mialem osobiscie okazje kazdy podzespol sprawdzic m.in. w poszukiwaniu sladow poeksplatacyjnach wywolanych przez tego Powerboxa !
NIC, absolutnie nic, wszystko w nominale po calkowitym przebiegu ok. 90tys km w tym ponad 30 tys. z boxem
bardzo go sobie chwalilem i zanlem wielu ktorzy go uzywali
ale uczulam kazdego ,aby podczas takich montazy korzystal tylko z profesjonalnych i sprawdzonych producentow czy dystrybutorow.
-znane mi jest kilka przypadkow popekania tlokow lub ich stopienia w wyniku kpl. zle dobranych parametrow tuningu elektronicznego!
pozdr
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje