Adaptery pod skrzynie biegów (K-series)

Postprzez mlody1921 » 29 sty 2012, 19:23

realski powolnie ale z przytupem, jak skrecisz udostępnisz plik z flansza albo sprzedasz? plik albo gotowca ??
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez realski » 29 sty 2012, 19:56

sam adapter nie wiele daje .. :)
do przerobienia jest lista :)
adapter to 1 krok.
2 to rozrusznik ( zapwne dojdzie kolo zebate rozrusznika project cad lub cos dobiore ) .
3 podpora polosi prawej .
4 polosie (project cad) przejscie miedzy toyota a mazda frezy + dlugosc:)
nie ma co rozmawiac o kosztach narazie ... mam tylko nadzieje ze dam rady to wszystko ladnie poskladac do kupy .
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez mlody1921 » 29 sty 2012, 20:13

Ba dasz rade trzymam kciuki :) bo wiem że może mnie też to czeka, bo szpery + biegi na prostych zebach to worek mikołaja z kasą
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez realski » 10 lut 2012, 00:14

Witam .
zainteresowanych tematem .
Jako ze za praca brak czasu to powoli idzie temat .. ale idzie
z nowosci
wczoraj wstepnie skrecilem adapter silnik i skrzynie w calosc .
z adaptera wyleciala czesc ala dekla dla polosi . to na + :)
orginalny dekielek troche musial zostac podciety .. jednak nie oslabia to konstrukcji w zaden sposob
chodzi o uszczelnienie jedynie ..
po wstepnym spasowaniu skrzyni z silnikiem moge powiedziec ze jest centrycznie zostala zachowana os :)
a z tym wymiarowaniem takiego elemenu jest naprawde prze.....ne .
z spraw jakie wylazly ..
walek sprzeglowy wchodzi w 2 tszecie tarczy wiec za plytko
zostanie wykonany dystans miedzy wal a kolo zamachowe okolo 10mm
zlikwiduje to 2 niedogodnosci jakie powstaja tuleja lozyska wyciskowego sie konczy :) jak i walek sprzeglowy za plytko w tarczy ..
prawa poloska ledwie sie miesci przy bloku silnika wstepnie moge powiedziec ze kolo 8mm przeswitu :) do wykonania podpora prawa poloski ..
co do rozrusznika poszukiwanie odpowiedniego wyzebnika/bendixu w toku ..
Wyglada na to ze temat jest do ogarniecia i spasowania z czego jestem niezmiernie zadowolony :)
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez mlody1921 » 10 lut 2012, 18:11

No kurde coraz bliżej, tak sie własnie zastanawiałem jak rozwiążesz problem odległości wałka do tarczy więc dystans między wałem a kołem zamachowym i dłuższe śruby? jakiś negatywnych wpływów to nie będzie miało ?? czy czasem koła zamachowego nie trzeba robić od podstaw u tokarza, nieznam sie ale jakieś wyważenia,bicia i tak dalej

działaj :D ciekawy jestem kiedy to pojedzie bo skrzynie 500+ niutona moga na klate przyjąć :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez weede » 10 lut 2012, 18:48

z pierwszych Twoich postów myslalem, ze to łatwiejsze zadanie – dobrze, ze masz na tyle wiedzy, zeby dalej ten temat przepchac! <spoko>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez realski » 10 lut 2012, 22:03

Witam .
z dzisiaj
Bendix lub zebnik o ile na oko pomiary beda sie zgadzac bedzie polaczenie orginalnego zebnika toyota camry lub mr2 z zebnikiem z rozrusznika milleni to ten nakladany rozrusznik
troche toczenia itp i z 2 powstanie jeden :)
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez realski » 18 lut 2012, 20:49

Witam .
Problem rozrusznika rozwiazany :) mam juz go ladnie ustawionego z luzem miedzyzebnym dla kola zamachowego :)
Pomiary na oko jednak nie sa takie zle :) tryb-zebnik zastosowany od mazdy xedos9 :) oczywiscie tokarka itp ale nie ma tutaj jakiegos problemu ze spasowaniem 2 elementow w calosc :)
czekam jeszcze na dystans wal kolo zamachowe i rozrusznik znajdzie swoje miejsce w osi x y i z :)
dzis plazmowka ucielo sie kawalek dystansu dla (rozrusznik skrzynia biegow os Z ) i oczywiscie wstepnie na oko
14mm
W kolejnym tygodniu porobie troche fotek .. bo tak sie robi i nie ma czasu pstryknac dla potomnosci tego i owego .

Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez weede » 20 lut 2012, 12:32

realski napisał(a):W kolejnym tygodniu porobie troche fotek .. bo tak sie robi i nie ma czasu pstryknac dla potomnosci tego i owego

chetnie to zobacze. A jak wagowo ta skrzynia do KL?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez mlody1921 » 20 lut 2012, 13:20

Tak tak szykuj zdjęcia i pomiary dla potomności :P
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez realski » 26 lut 2012, 20:40

Dzis odpoczynek i znalazlem chwile czasu by zamiescic pare fotek .
tak to mniejwiecej wyglada na dzien dzisiejszy
czekam aktualnie na dystans pod zamach
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
co do zdjec aparatu zaplonowego ..
jest to aparat od miaty przerobiony tak by dzialal mi jako czujnik walka dla full sekwencji wtrysk iskra
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez mlody1921 » 27 lut 2012, 16:37

realski masz głowie :) do tego

z aparatem fajna rzecz
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez realski » 29 lut 2012, 20:28

Poszukiwane panewki KL glowne nominal uzywane aby wal sie krecil w miare .
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez Grzesiu » 1 mar 2012, 12:22

realski napisał(a):jest to aparat od miaty przerobiony tak by dzialal mi jako czujnik walka dla full sekwencji wtrysk iskra


a on czasem w serii tak nie działa już? Miata NA ma wtrysk full sekwencyjny.

btw. zmień oring, bo tam sie w miacie leje i leje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez realski » 16 mar 2012, 21:13

Witam :)
co nowego ..
Silnik skrzynia skrecona os wal walek skrzyni centrycznie (O TO CHODZILO)
rozrusznik kreci i wszystko gra dystans pod kolo zamachowe wymagany .
podpora poloski prawej zrobiona wycentrowana .
aktualnie zostalo zrobic poprawki do projektu cad .
Niedlgo fotki jak to wyglada skrecone brakuje mi jeszcze srub wszystkich :))
ale obiecuje popstrykac tu i tam by bylo widac jak to wyglada .. :)
mam nadzieje ze tylko dam rady ta skrzynie wsadzic do 323 bg ..

Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez mlody1921 » 6 lut 2013, 15:08

Realski i jak skrzynia siedzi w BG?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje