Adaptery pod skrzynie biegów (K-series)
sam adapter nie wiele daje ..
do przerobienia jest lista
adapter to 1 krok.
2 to rozrusznik ( zapwne dojdzie kolo zebate rozrusznika project cad lub cos dobiore ) .
3 podpora polosi prawej .
4 polosie (project cad) przejscie miedzy toyota a mazda frezy + dlugosc:)
nie ma co rozmawiac o kosztach narazie ... mam tylko nadzieje ze dam rady to wszystko ladnie poskladac do kupy .
do przerobienia jest lista
adapter to 1 krok.
2 to rozrusznik ( zapwne dojdzie kolo zebate rozrusznika project cad lub cos dobiore ) .
3 podpora polosi prawej .
4 polosie (project cad) przejscie miedzy toyota a mazda frezy + dlugosc:)
nie ma co rozmawiac o kosztach narazie ... mam tylko nadzieje ze dam rady to wszystko ladnie poskladac do kupy .
Witam .
zainteresowanych tematem .
Jako ze za praca brak czasu to powoli idzie temat .. ale idzie
z nowosci
wczoraj wstepnie skrecilem adapter silnik i skrzynie w calosc .
z adaptera wyleciala czesc ala dekla dla polosi . to na +
orginalny dekielek troche musial zostac podciety .. jednak nie oslabia to konstrukcji w zaden sposob
chodzi o uszczelnienie jedynie ..
po wstepnym spasowaniu skrzyni z silnikiem moge powiedziec ze jest centrycznie zostala zachowana os
a z tym wymiarowaniem takiego elemenu jest naprawde prze.....ne .
z spraw jakie wylazly ..
walek sprzeglowy wchodzi w 2 tszecie tarczy wiec za plytko
zostanie wykonany dystans miedzy wal a kolo zamachowe okolo 10mm
zlikwiduje to 2 niedogodnosci jakie powstaja tuleja lozyska wyciskowego sie konczy jak i walek sprzeglowy za plytko w tarczy ..
prawa poloska ledwie sie miesci przy bloku silnika wstepnie moge powiedziec ze kolo 8mm przeswitu do wykonania podpora prawa poloski ..
co do rozrusznika poszukiwanie odpowiedniego wyzebnika/bendixu w toku ..
Wyglada na to ze temat jest do ogarniecia i spasowania z czego jestem niezmiernie zadowolony
zainteresowanych tematem .
Jako ze za praca brak czasu to powoli idzie temat .. ale idzie
z nowosci
wczoraj wstepnie skrecilem adapter silnik i skrzynie w calosc .
z adaptera wyleciala czesc ala dekla dla polosi . to na +
orginalny dekielek troche musial zostac podciety .. jednak nie oslabia to konstrukcji w zaden sposob
chodzi o uszczelnienie jedynie ..
po wstepnym spasowaniu skrzyni z silnikiem moge powiedziec ze jest centrycznie zostala zachowana os
a z tym wymiarowaniem takiego elemenu jest naprawde prze.....ne .
z spraw jakie wylazly ..
walek sprzeglowy wchodzi w 2 tszecie tarczy wiec za plytko
zostanie wykonany dystans miedzy wal a kolo zamachowe okolo 10mm
zlikwiduje to 2 niedogodnosci jakie powstaja tuleja lozyska wyciskowego sie konczy jak i walek sprzeglowy za plytko w tarczy ..
prawa poloska ledwie sie miesci przy bloku silnika wstepnie moge powiedziec ze kolo 8mm przeswitu do wykonania podpora prawa poloski ..
co do rozrusznika poszukiwanie odpowiedniego wyzebnika/bendixu w toku ..
Wyglada na to ze temat jest do ogarniecia i spasowania z czego jestem niezmiernie zadowolony
No kurde coraz bliżej, tak sie własnie zastanawiałem jak rozwiążesz problem odległości wałka do tarczy więc dystans między wałem a kołem zamachowym i dłuższe śruby? jakiś negatywnych wpływów to nie będzie miało czy czasem koła zamachowego nie trzeba robić od podstaw u tokarza, nieznam sie ale jakieś wyważenia,bicia i tak dalej
działaj ciekawy jestem kiedy to pojedzie bo skrzynie 500+ niutona moga na klate przyjąć
działaj ciekawy jestem kiedy to pojedzie bo skrzynie 500+ niutona moga na klate przyjąć
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Witam .
z dzisiaj
Bendix lub zebnik o ile na oko pomiary beda sie zgadzac bedzie polaczenie orginalnego zebnika toyota camry lub mr2 z zebnikiem z rozrusznika milleni to ten nakladany rozrusznik
troche toczenia itp i z 2 powstanie jeden
z dzisiaj
Bendix lub zebnik o ile na oko pomiary beda sie zgadzac bedzie polaczenie orginalnego zebnika toyota camry lub mr2 z zebnikiem z rozrusznika milleni to ten nakladany rozrusznik
troche toczenia itp i z 2 powstanie jeden
Witam .
Problem rozrusznika rozwiazany mam juz go ladnie ustawionego z luzem miedzyzebnym dla kola zamachowego
Pomiary na oko jednak nie sa takie zle tryb-zebnik zastosowany od mazdy xedos9 oczywiscie tokarka itp ale nie ma tutaj jakiegos problemu ze spasowaniem 2 elementow w calosc
czekam jeszcze na dystans wal kolo zamachowe i rozrusznik znajdzie swoje miejsce w osi x y i z
dzis plazmowka ucielo sie kawalek dystansu dla (rozrusznik skrzynia biegow os Z ) i oczywiscie wstepnie na oko
14mm
W kolejnym tygodniu porobie troche fotek .. bo tak sie robi i nie ma czasu pstryknac dla potomnosci tego i owego .
Pozdrawiam
Problem rozrusznika rozwiazany mam juz go ladnie ustawionego z luzem miedzyzebnym dla kola zamachowego
Pomiary na oko jednak nie sa takie zle tryb-zebnik zastosowany od mazdy xedos9 oczywiscie tokarka itp ale nie ma tutaj jakiegos problemu ze spasowaniem 2 elementow w calosc
czekam jeszcze na dystans wal kolo zamachowe i rozrusznik znajdzie swoje miejsce w osi x y i z
dzis plazmowka ucielo sie kawalek dystansu dla (rozrusznik skrzynia biegow os Z ) i oczywiscie wstepnie na oko
14mm
W kolejnym tygodniu porobie troche fotek .. bo tak sie robi i nie ma czasu pstryknac dla potomnosci tego i owego .
Pozdrawiam
Dzis odpoczynek i znalazlem chwile czasu by zamiescic pare fotek .
tak to mniejwiecej wyglada na dzien dzisiejszy
czekam aktualnie na dystans pod zamach
co do zdjec aparatu zaplonowego ..
jest to aparat od miaty przerobiony tak by dzialal mi jako czujnik walka dla full sekwencji wtrysk iskra
tak to mniejwiecej wyglada na dzien dzisiejszy
czekam aktualnie na dystans pod zamach
co do zdjec aparatu zaplonowego ..
jest to aparat od miaty przerobiony tak by dzialal mi jako czujnik walka dla full sekwencji wtrysk iskra
realski napisał(a):jest to aparat od miaty przerobiony tak by dzialal mi jako czujnik walka dla full sekwencji wtrysk iskra
a on czasem w serii tak nie działa już? Miata NA ma wtrysk full sekwencyjny.
btw. zmień oring, bo tam sie w miacie leje i leje.
Witam
co nowego ..
Silnik skrzynia skrecona os wal walek skrzyni centrycznie (O TO CHODZILO)
rozrusznik kreci i wszystko gra dystans pod kolo zamachowe wymagany .
podpora poloski prawej zrobiona wycentrowana .
aktualnie zostalo zrobic poprawki do projektu cad .
Niedlgo fotki jak to wyglada skrecone brakuje mi jeszcze srub wszystkich )
ale obiecuje popstrykac tu i tam by bylo widac jak to wyglada ..
mam nadzieje ze tylko dam rady ta skrzynie wsadzic do 323 bg ..
Pozdrawiam
co nowego ..
Silnik skrzynia skrecona os wal walek skrzyni centrycznie (O TO CHODZILO)
rozrusznik kreci i wszystko gra dystans pod kolo zamachowe wymagany .
podpora poloski prawej zrobiona wycentrowana .
aktualnie zostalo zrobic poprawki do projektu cad .
Niedlgo fotki jak to wyglada skrecone brakuje mi jeszcze srub wszystkich )
ale obiecuje popstrykac tu i tam by bylo widac jak to wyglada ..
mam nadzieje ze tylko dam rady ta skrzynie wsadzic do 323 bg ..
Pozdrawiam
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje