Sportowy wydech dedykowany – Mazda 323F BA

Postprzez Udesky » 10 mar 2006, 14:28

Ja tez mysle ze do 1.3 niebedzie wiekszego problemu z montarzem. A jesli nawet to zrobia ci wszystko od podstaw jak u mnie. W kazdym razie ja jestem zadowolony i polecam.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez KosteK » 26 maja 2006, 07:44

Wreszcie, po roku... kombinowania, poszukiwania, wybierania jest!!! Sportowy wydech z katalogu Ultera dedykowany do Mazdy z silnikiem 1,5 Z5. Usunięty katalizator (ze środka), cały układ o średnicy 50mm, środkowy tłumik z Ultera, końcowy z końcówkami po obu stronach zderzaka – końcówki o średnicy 90mm i nierdzewna blacha osłaniająca puche :]
Obrazek
Więcej fotek w dziale Nasze Mazdy ---> KosteK lub kliknijcie poniżej w link Mazda – Gwiazda
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2005, 10:55
Posty: 727

Postprzez czypak » 27 maja 2006, 16:22

No i wyglada naprawde spoczko :) A ile takie cacuszko kosztuje? Widze, ze bez wycinki w zderzaku sie nie obylo, zreszta nie moglo sie obejsc bez tego, ale zastanawia mnie to, czy duzo jest roboty z wyciananiem badz powiekszaniem otworu w zderzaku, bo ja tez mam wizje zalozenia wydechu ale jest na tyle szeroki, ze w orginalna srednice sie nie zmiesci i trzeba powiekszac...
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2005, 22:05
Posty: 40
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 6 GG 2.0 Diesel 136KM 2002r

Postprzez Carol » 11 wrz 2007, 21:33

Witam,

Zacząłem się rozglądać za sportowym tłumikiem do mojej mazdy :] Ale coś nie bardzo widze że to przypasuje, ponieważ w 323f BA końcowy tłumik nie idzie prosto lecz jest "zagięty" :]

Czy da się dokupić do tego tłumik sportowy? Czy może trzeba ucinać tłumik żeby było prosto? xD

Pozdro
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sie 2007, 22:00
Posty: 25

Postprzez Fiveopac » 11 wrz 2007, 21:44

Carol a wystarczylo zajrzec do http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=26836 , niemniej masz pochwale za prawidlowy tytul postu, zdarza sie to bardzo rzadzko wsrod swiezych uzytkownikow.
Dolaczam twoj temat do istniejacego, do ktorego takze moglbys sam dotrzec korzystajac z wyszukiwarki.
Pzdr.
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Marlan » 15 wrz 2007, 06:43

Obrazek


Carol napisał(a):Czy da się dokupić do tego tłumik sportowy? Czy może trzeba ucinać tłumik żeby było prosto? xD


Da sie kupic :D :D
Madzia jest jak ukochana kobieta : Zawsze piekna ale czasem kapryśna. Ale jak jej tego nie wybaczyć.....???? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2007, 09:10
Posty: 41
Skąd: siedlce
Auto: mazda 323f, BA, 1.8, rok 1997

Postprzez Gość » 30 wrz 2007, 14:46

Kostek ja mam ultera ostani tlumnik powiem ze autko bardzo ladnie brzmi, delikatny pomrku koteczka hehe. Jesli ci zalezy by autko bylo raczej slychac niz widac to nie bedziesz zadowolony z zakupu.Z reszta dla mnie jesli autko mam byc slychac to musi miec mocne serduszko.Pozdrawiam
Gość
 

Postprzez daniel_w » 7 sty 2008, 21:09

Wracam do tematu ponieważ mam 2 pytania dotyczące dedykowanego tłumika firmy ulter do 323 f ba:

1) czy tłumik do silnika 1.5 16v pasuje tez do 1.8 16v (323 f ba), bo na stronie ultera nie ma wyszczególnionego tego modelu;
2) ile mniej więcej trzeba dopłacić, żeby dostać taką blachę z nierdzewki na puszkę i jak się tą blachę montuję.

Dzięki! Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:44
Posty: 98
Skąd: Lublin
Auto: 323 F'97 BA 1.8 16v BP ASB
A6 C5'02 3.0 V6 ASN tip. quattro AVANT

Postprzez Gość » 8 sty 2008, 02:06

80pln :)
Gość
 

Postprzez daniel_w » 8 sty 2008, 13:35

Dzieki. Jeszcze 1. pytanie, czy do 1.8 podejdzie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:44
Posty: 98
Skąd: Lublin
Auto: 323 F'97 BA 1.8 16v BP ASB
A6 C5'02 3.0 V6 ASN tip. quattro AVANT

Postprzez Marlan » 8 sty 2008, 20:11

daniel_w napisał(a):1) czy tłumik do silnika 1.5 16v pasuje tez do 1.8 16v (323 f ba), bo na stronie ultera nie ma wyszczególnionego tego modelu;

Nie pasuje w 1.5 jest inna srednica wydechu niż w 1.8 ale bez problemu zrobią ci do 1.8 ja miałem tak robiony :)

daniel_w napisał(a):2) ile mniej więcej trzeba dopłacić, żeby dostać taką blachę z nierdzewki na puszkę i jak się tą blachę montuję.

cena tak jak napisał KEEL a montarz polega na założeniu na puszke dwóch obejm i przykręceniu do nich blachy perforowanej :)
Madzia jest jak ukochana kobieta : Zawsze piekna ale czasem kapryśna. Ale jak jej tego nie wybaczyć.....???? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2007, 09:10
Posty: 41
Skąd: siedlce
Auto: mazda 323f, BA, 1.8, rok 1997

Postprzez sps-snipers » 9 sty 2008, 03:02

Heja banana podpinam sie pod temat :P
Mam koncowy oryginalny tłumik i zamiast kata strumienice.Chciałbym wywalić środkowy aby uzyskac lepszy pomruk :D Da mi to cos w sensie moze lekkiego kopa a moze glosniejszy bardziej rasowy klank?? Nie zalezy mi na halasie.napiszcie co to może jutro se podjade przerobić a co ;)
A co sądzicie o tym,zeby niebyulo ze reklama ;http://moto.allegro.pl/item291322671_turbo_whistler_xhaust_dzwiek_turbo_wawa.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Beny » 9 sty 2008, 11:38

sps-snipers chyba na glowe upadles z tym turbo cos tam wierzysz w takie rzeczy <lol> Z tego co gadalem z Kell to on ma zalozony koncowy tlumik i zalozyl kata bo nie mial i efekt jest lepszy z katem niz bez ;)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez sps-snipers » 9 sty 2008, 12:21

Niewiem beny skad wiesz o takich rzeczach,że lepiej bez kata.Wczesniej jezdzilem Punto bez kata i teraz tez i jest ciut lepiej.Napewno nie gorzej.A pytam sie bo moze ktos montowal taki gadzet haha.Noze jakis wzor to powiem szwagrowi i mi na tokarce dorobi haha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Udesky » 9 sty 2008, 13:10

sps-snipers napisał(a):Niewiem beny skad wiesz o takich rzeczach,że lepiej bez kata.Wczesniej jezdzilem Punto bez kata i teraz tez i jest ciut lepiej.

Wie od KEELa, który po rozmowie z pracownikiem z Ultera postanowił zamontowac kata i okazało się, że samochód daje znacznie [jaki?] dzwięk (nie ma żadnego pierdzenia itp) i poprawiła sie charakterystyka. Ogólnie japonczyki nie lubią demontażu kata, no chyba że tego pre kata w kolektorze. A tak po za tym silniki są projektowane pod katalizatory, to że w Punto ci to pomogło to pamiętaj, że fiat ma gorszej jakości materiały, więc kat mógł by już przytkany, a jak się go pozbyłeś to po prostu odetkałeś czopa, co nie znaczy, że gdybyś zamontował ori, albo sport kata nie było by jeszcze lepiej :)
Na poważnie jeśli chcesz miec jakiś efekt w postaci mocy po modyfikacji układu wydechowego to oddaj go do profi firmy, a oni zrobią ci wszystko od kolektora i w tedy możesz liczyc na przyrost może 5KM, a do tego jeszcze jakiś profi dolocik i może kolejny ze 2KM wpadną ;). To jest Z5 wiec cudów z niego nie wyciśniesz, zakładając jeszcze iż słabo one trzymają moc seryjna.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Beny » 9 sty 2008, 13:13

Udesky napisał(a):Wie od KEELa, który po rozmowie z pracownikiem z Ultera postanowił zamontowac kata i okazało się, że samochód daje znacznie [jaki?] dzwięk (nie ma żadnego pierdzenia itp) i poprawiła sie charakterystyka.

<spoko> a to ty jestes tym tajemniczym pracownikiem?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez daniel_w » 9 sty 2008, 15:06

Marlan napisał(a):
daniel_w napisał(a):1) czy tłumik do silnika 1.5 16v pasuje tez do 1.8 16v (323 f ba), bo na stronie ultera nie ma wyszczególnionego tego modelu;

Nie pasuje w 1.5 jest inna srednica wydechu niż w 1.8 ale bez problemu zrobią ci do 1.8 ja miałem tak robiony :)

daniel_w napisał(a):2) ile mniej więcej trzeba dopłacić, żeby dostać taką blachę z nierdzewki na puszkę i jak się tą blachę montuję.

cena tak jak napisał KEEL a montarz polega na założeniu na puszke dwóch obejm i przykręceniu do nich blachy perforowanej :)



Dzieki za info, ale jeszcze Ci pomęczę. Robiłeś do 1.8 u nich w zakładzie czy po prostu powiedziałeś, ze taki chcesz i Ci wysłali. Ile trzeba dopłacić mniej wiecej do takiej przyjemności (w porównaniu do 1.5 czyli 960 pln{2x70mm po obu stronach})
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:44
Posty: 98
Skąd: Lublin
Auto: 323 F'97 BA 1.8 16v BP ASB
A6 C5'02 3.0 V6 ASN tip. quattro AVANT

Postprzez Udesky » 9 sty 2008, 16:44

Beny napisał(a):a to ty jestes tym tajemniczym pracownikiem?

nie, po prostu gadałem z KEELem przez GG od dłuższego czasu na ten temat.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Gość » 9 sty 2008, 17:44

Panowie powiem tak ;) dźwięk bez kata u mnie w 323f był żałosny. Wszystko brzęczało i dziwnie buczało :| Po założeniu kata środkowego + końcowy ultera nie ma porównania!! Jest fajny basik taki rasowy zero zniekształceń po prostu super. ps nawet stożek teraz słyszę;)
Jak jest z mocą to okaże się dopiero po hamowni.Wiem tylko tyle że po ponownym założeniu kata na pewno nie jest gorzej, wręcz przeciwnie.
sps-snipers jak chcesz gwizdek to proponuje Ci tłumik końcowy od starego poldka, tam właśnie były takie efekty hahaha
Gość
 

Postprzez Marlan » 9 sty 2008, 19:26

Dzieki za info, ale jeszcze Ci pomęczę. Robiłeś do 1.8 u nich w zakładzie czy po prostu powiedziałeś, ze taki chcesz i Ci wysłali. Ile trzeba dopłacić mniej wiecej do takiej przyjemności (w porównaniu do 1.5 czyli 960 pln{2x70mm po obu stronach})


Taki tłumik u nich zamówiłem i mi przysłali ale... Jak ja zamawiałem swój pół roku temu nie mieli kryzy łączącej do 1.8 ( kryza to łączenie końcowego z resztą ukladu) i musiałem ze starego tłumika ją odciąć i przyspawac do nowego. Cena była ta sama żadnej dopłaty :)
Najlepiej zadzwoń do nich to dowiesz sie czy mają już te kryzy czy nadal trzeba spawac.
Madzia jest jak ukochana kobieta : Zawsze piekna ale czasem kapryśna. Ale jak jej tego nie wybaczyć.....???? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2007, 09:10
Posty: 41
Skąd: siedlce
Auto: mazda 323f, BA, 1.8, rok 1997

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje