Sportowy wydech dedykowany – Mazda 323F BA

Postprzez sps-snipers » 10 sty 2008, 00:43

Keel ; dzieki za wysmianie .Ale u mnie jest str. łuskowa zamiast kata i nic nie brzeczy dobry efekt naprawde.Noi mam oryginal srodkowy i koncowy i chce wywalic ten srodkowy i sie pytam o rade ale tu kazdy jest taki,ze niepogadam normalnie.kazdy wie wszystko najlepiej <głaszcze> a o gwizdek sie tylko narazie pytam.Bo jakby ktos mial jakis namiar,gdziezby to w necie znalec jakis schemacik to bym dał szwagrowi i by mi to wytoczyl :) Jeszcze nie nie powaliło zeby 60 zl wydac za gwizdek ;P co ponoc buczy jak czajnik.
Jedni chwala a inni nie ;) Niemam kasy na jakies bezsensowne Ultery za 500zl musze kombinowac.Mamusia mi nie da jak co niektórym :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez daniel_w » 10 sty 2008, 01:04

sps-snipers co do tego gwizdka to miom skrom,nym zdaniem wiocha totalna i nawet za darmo gdybym to dostał to bym tego nie założył a co mówić o dorabianiu. Jesli nie masz wystarczajaco kasy na sensowne mody to dbaj o serie i bedzie git. Nic na siłę<spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:44
Posty: 98
Skąd: Lublin
Auto: 323 F'97 BA 1.8 16v BP ASB
A6 C5'02 3.0 V6 ASN tip. quattro AVANT

Postprzez sps-snipers » 10 sty 2008, 01:13

:) masz racje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Udesky » 10 sty 2008, 03:00

sps-snipers napisał(a):.Ale u mnie jest str. łuskowa zamiast kata

I twoim zdaniem ta strumienica z allegro za 50 czy 70zl jest profi? :| <lol>
Strumienica z prawdziwego zdarzenie kosztuje ładnych pare set złotych.

sps-snipers napisał(a):Niemam kasy na jakies bezsensowne Ultery za 500zl musze kombinowac

A gdybyś wydał, wywalił pre kata (tego w kolektorze) i środkowy tłumik z pewnością miał byś lepszy efekt. Bo co z tego że wywaliłeś kata i wstawiłeś strumienice jak spaliny są tłumione w ostatnim tłumiku, a ulterek jest taki jak seryjny tylko ma większą przepustowośc, a jak już chcesz miec tą strumienice to wstaw kata a za nim zaraz strumienice, tak też można. A przy okazji nie zapominaj o sądzie lambda.

sps-snipers napisał(a):Keel ; dzieki za wysmianie

Nikt Cię tu nie wyśmiewa. Człowiek po prostu przedstawia Ci swoje doświadczenia i po to on popełnił błąd abyś ty mógł się na tym uczyc i nie wydawac nie potrzebnie kasy na pierdoły.


esli nie masz wystarczajaco kasy na sensowne mody to dbaj o serie i bedzie git

To jest dla Ciebie sps-snipers najlepsze rozwiązanie. Bo Z5 słabo trzymają moc seryjną, więc takie doprowadzenie do igiełki może dac Ci o wiele lepszy efekt niż jakieś mody za pół ceny, które nie dają efektu po za satysfakcją. eFka jest bardzo ładnym samochodem który z silnikiem Z5 nie jest do ścigania, ale ładnie zrobiona wizualnie może byc powodem do niezłego lansu. :D
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Artiks » 10 sty 2008, 09:46

sps-snipers napisał(a):Keel ; dzieki za wysmianie .Ale u mnie jest str. łuskowa zamiast kata
<głaszcze> powodzenia jak ci któregoś pięknego dnia odpadnie łuska z tej pseudostrumienicy i cofnie ci ją do silnika <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez sps-snipers » 10 sty 2008, 14:01

Udesky; dzieki za miłą recenzje ;) Niestety kata juz niemam ,bo wióry sie z niego posypały jak go wyciągali noi szlak go trafił.Łuskowa faktycznie ale za 30 zl kupiona ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Adaś » 10 sty 2008, 16:00

sps-snipers napisał(a):Łuskowa faktycznie ale za 30 zl kupiona

to już było trzeba dopłacić 60zł i kupić markową El-Tec`a
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gość » 10 sty 2008, 17:40

sps-snipers napisał(a):.Mamusia mi nie da jak co niektórym

mi też nie dała... a co do gwizdka to na bank nie da Ci efektu turbo i blow off w jednym, zapomnij. Bedzie tylko marnie gwizdać przy dobrym wietrze, i jeszcze tłumik przytka <lol>
Wracając jeszcze do tłumika to wątpię czy kupisz za tyle co piszesz, chyba że używkę.
pozdro
Gość
 

Postprzez sps-snipers » 11 sty 2008, 18:27

A z tym gwizdkiem to jak czytam komenty to jedni pisza ,ze towarek ok a inni,ze np"gwiżdże jak czajnik" :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Firefighter » 26 sie 2008, 23:30

Siema

Mam sprawę dotyczącą końcowego wydech do 323f 2.0 V6. Przemo z Ultera napisał mi w mailu że do tej jednostki nie ma dedykowanego wydechu ale że mogą mi zrobić odpowiedni wydech na zamówienie z tym tylko że nie maja wciąż dostępnej kryzy łączącej końcowy tłumik ze środkowym.
Gdzie zatem moge nabyć taką kryzę łączącą?
Czy nie ma problemu żeby użyc kryzy starej(tej która znajduje sie w mojej madzi obecnie)?
Czy możecie mopowedziec mi ajk było w waszych przypadkach przy montowaniu nowego ULTERA- mam na mysli ten problem z kryzą

P.S.
to słowo nie da mi chyba spać po nocach... <glupek2>

pozdro i z góry dzięki za pomoc
P.S. 2
Przemo twoja odpowiedź bardzo mile widziana :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 maja 2008, 10:46
Posty: 13
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323f 2.0 GT V6 BA KF

Postprzez daniel_w » 27 sie 2008, 01:47

Firefighter napisał(a):Czy nie ma problemu żeby użyc kryzy starej(tej która znajduje sie w mojej madzi obecnie)?


Zapytaj tego gościa z ultera jak oni to widzą. Co Ci napisał odnośnie tej kryzy- czy nie mają teraz, czy nie beda mieli w ogóle?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:44
Posty: 98
Skąd: Lublin
Auto: 323 F'97 BA 1.8 16v BP ASB
A6 C5'02 3.0 V6 ASN tip. quattro AVANT

Postprzez Firefighter » 28 sie 2008, 22:09

Kryzą nie dysponują wogóle a jeśli chodzi o montaż to ja nie bede tegoi robil bezpośrednio w Ulterze tylko w warsztacie zajmującymi się wydechami w Łodzi.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 maja 2008, 10:46
Posty: 13
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323f 2.0 GT V6 BA KF

Postprzez Marlan » 28 sie 2008, 23:26

Firefighter napisał(a):Czy nie ma problemu żeby użyc kryzy starej(tej która znajduje sie w mojej madzi obecnie)?
Czy możecie mopowedziec mi ajk było w waszych przypadkach przy montowaniu nowego ULTERA- mam na mysli ten problem z kryzą

Ja zamawiałem swój i był ten sam problem zrobili mi tłumik do 1.8 ale bez kryzy. Zrobiłem tak że ze starego wydechu odciołem kryze i przyspawałem do tego co mi przysłali z Ultera. Nie było z tym żadnego problemu. Trzyma sie do tej pory ;)
Sprawdź sobie tylko przed odcieciem kryzy długość rury od kryzy do puszki, żeby po przespawaniu na nową była taka sama...tzn. ja nie sprawdziłem tylko przyspawałem do tego co jest a oni dali ją chyba z zapasem, i końcówki zabardzo wystawały mi z tyłu. Musiałem jeszcze raz odciąć i przespawać.
Madzia jest jak ukochana kobieta : Zawsze piekna ale czasem kapryśna. Ale jak jej tego nie wybaczyć.....???? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2007, 09:10
Posty: 41
Skąd: siedlce
Auto: mazda 323f, BA, 1.8, rok 1997

Postprzez Firefighter » 29 sie 2008, 06:44

wielkie dzięki Marlan za pomoc!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 maja 2008, 10:46
Posty: 13
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323f 2.0 GT V6 BA KF

Postprzez lspadlo1 » 29 sty 2009, 20:29

witam mazdowiczów :)
Mam pytanko, planuje zakupić jakiś wydech (końcowy) myślałem nad takim czymś
http://moto.allegro.pl/item538035090_tl ... uplex.html
lub
http://moto.allegro.pl/item538035085_tl ... _323f.html
co o tym myślicie? Może macie cos innego???
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2010, 15:45
Posty: 54
Auto: 323F 2.0 V6 24V

Postprzez MariuS » 29 sty 2009, 20:35

lspadlo ja mam tego duplexa- i z całą pewnością mogę go polecić w tej cenie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Xionc » 29 sty 2009, 20:44

mariusz_sti a pasują wycięcia w zderzaku?
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez lspadlo1 » 29 sty 2009, 20:58

podobają mi sie poczwórne ale pewnie ciężko i cena ciężka co?
mariusz_sti a jak z dzwiękiem?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2010, 15:45
Posty: 54
Auto: 323F 2.0 V6 24V

Postprzez MariuS » 30 sty 2009, 00:25

tak naprawdę to te tłumik z allegro robili właśnie pod mój samochód bo ja podałem 80cm – jako odległość między końcówkami, ale pamiętam przy montażu poszerzali lekko, dźwięk jest bardzo fajny, taki jak chciałem na niskich sobie lekko bulgoce, na wysokich nie jest "upierdliwy" tylko ma lekki bas, ale w połączeniu ze stożkiem to już głośno jest :D , ja z dźwięku jestem w 100% zadowolony
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez pawelMX6 » 30 sty 2009, 01:20

Ten pojedynczy po każdej stronie, moim zdaniem, pasuje idealnie do linii BA.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje