Sportowy wydech dedykowany – Mazda 323F BA
Keel ; dzieki za wysmianie .Ale u mnie jest str. łuskowa zamiast kata i nic nie brzeczy dobry efekt naprawde.Noi mam oryginal srodkowy i koncowy i chce wywalic ten srodkowy i sie pytam o rade ale tu kazdy jest taki,ze niepogadam normalnie.kazdy wie wszystko najlepiej a o gwizdek sie tylko narazie pytam.Bo jakby ktos mial jakis namiar,gdziezby to w necie znalec jakis schemacik to bym dał szwagrowi i by mi to wytoczyl Jeszcze nie nie powaliło zeby 60 zl wydac za gwizdek co ponoc buczy jak czajnik.
Jedni chwala a inni nie Niemam kasy na jakies bezsensowne Ultery za 500zl musze kombinowac.Mamusia mi nie da jak co niektórym
Jedni chwala a inni nie Niemam kasy na jakies bezsensowne Ultery za 500zl musze kombinowac.Mamusia mi nie da jak co niektórym
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
sps-snipers co do tego gwizdka to miom skrom,nym zdaniem wiocha totalna i nawet za darmo gdybym to dostał to bym tego nie założył a co mówić o dorabianiu. Jesli nie masz wystarczajaco kasy na sensowne mody to dbaj o serie i bedzie git. Nic na siłę<spoko>
- Od: 5 lis 2007, 19:44
- Posty: 98
- Skąd: Lublin
- Auto: 323 F'97 BA 1.8 16v BP ASB
A6 C5'02 3.0 V6 ASN tip. quattro AVANT
masz racje.
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
sps-snipers napisał(a):.Ale u mnie jest str. łuskowa zamiast kata
I twoim zdaniem ta strumienica z allegro za 50 czy 70zl jest profi?
Strumienica z prawdziwego zdarzenie kosztuje ładnych pare set złotych.
sps-snipers napisał(a):Niemam kasy na jakies bezsensowne Ultery za 500zl musze kombinowac
A gdybyś wydał, wywalił pre kata (tego w kolektorze) i środkowy tłumik z pewnością miał byś lepszy efekt. Bo co z tego że wywaliłeś kata i wstawiłeś strumienice jak spaliny są tłumione w ostatnim tłumiku, a ulterek jest taki jak seryjny tylko ma większą przepustowośc, a jak już chcesz miec tą strumienice to wstaw kata a za nim zaraz strumienice, tak też można. A przy okazji nie zapominaj o sądzie lambda.
sps-snipers napisał(a):Keel ; dzieki za wysmianie
Nikt Cię tu nie wyśmiewa. Człowiek po prostu przedstawia Ci swoje doświadczenia i po to on popełnił błąd abyś ty mógł się na tym uczyc i nie wydawac nie potrzebnie kasy na pierdoły.
esli nie masz wystarczajaco kasy na sensowne mody to dbaj o serie i bedzie git
To jest dla Ciebie sps-snipers najlepsze rozwiązanie. Bo Z5 słabo trzymają moc seryjną, więc takie doprowadzenie do igiełki może dac Ci o wiele lepszy efekt niż jakieś mody za pół ceny, które nie dają efektu po za satysfakcją. eFka jest bardzo ładnym samochodem który z silnikiem Z5 nie jest do ścigania, ale ładnie zrobiona wizualnie może byc powodem do niezłego lansu.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
powodzenia jak ci któregoś pięknego dnia odpadnie łuska z tej pseudostrumienicy i cofnie ci ją do silnikasps-snipers napisał(a):Keel ; dzieki za wysmianie .Ale u mnie jest str. łuskowa zamiast kata
Udesky; dzieki za miłą recenzje Niestety kata juz niemam ,bo wióry sie z niego posypały jak go wyciągali noi szlak go trafił.Łuskowa faktycznie ale za 30 zl kupiona
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
sps-snipers napisał(a):Łuskowa faktycznie ale za 30 zl kupiona
to już było trzeba dopłacić 60zł i kupić markową El-Tec`a
sps-snipers napisał(a):.Mamusia mi nie da jak co niektórym
mi też nie dała... a co do gwizdka to na bank nie da Ci efektu turbo i blow off w jednym, zapomnij. Bedzie tylko marnie gwizdać przy dobrym wietrze, i jeszcze tłumik przytka
Wracając jeszcze do tłumika to wątpię czy kupisz za tyle co piszesz, chyba że używkę.
pozdro
-
Gość
A z tym gwizdkiem to jak czytam komenty to jedni pisza ,ze towarek ok a inni,ze np"gwiżdże jak czajnik"
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Siema
Mam sprawę dotyczącą końcowego wydech do 323f 2.0 V6. Przemo z Ultera napisał mi w mailu że do tej jednostki nie ma dedykowanego wydechu ale że mogą mi zrobić odpowiedni wydech na zamówienie z tym tylko że nie maja wciąż dostępnej kryzy łączącej końcowy tłumik ze środkowym.
Gdzie zatem moge nabyć taką kryzę łączącą?
Czy nie ma problemu żeby użyc kryzy starej(tej która znajduje sie w mojej madzi obecnie)?
Czy możecie mopowedziec mi ajk było w waszych przypadkach przy montowaniu nowego ULTERA- mam na mysli ten problem z kryzą
P.S.
to słowo nie da mi chyba spać po nocach...
pozdro i z góry dzięki za pomoc
P.S. 2
Przemo twoja odpowiedź bardzo mile widziana
Mam sprawę dotyczącą końcowego wydech do 323f 2.0 V6. Przemo z Ultera napisał mi w mailu że do tej jednostki nie ma dedykowanego wydechu ale że mogą mi zrobić odpowiedni wydech na zamówienie z tym tylko że nie maja wciąż dostępnej kryzy łączącej końcowy tłumik ze środkowym.
Gdzie zatem moge nabyć taką kryzę łączącą?
Czy nie ma problemu żeby użyc kryzy starej(tej która znajduje sie w mojej madzi obecnie)?
Czy możecie mopowedziec mi ajk było w waszych przypadkach przy montowaniu nowego ULTERA- mam na mysli ten problem z kryzą
P.S.
to słowo nie da mi chyba spać po nocach...
pozdro i z góry dzięki za pomoc
P.S. 2
Przemo twoja odpowiedź bardzo mile widziana
- Od: 2 maja 2008, 10:46
- Posty: 13
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f 2.0 GT V6 BA KF
Firefighter napisał(a):Czy nie ma problemu żeby użyc kryzy starej(tej która znajduje sie w mojej madzi obecnie)?
Zapytaj tego gościa z ultera jak oni to widzą. Co Ci napisał odnośnie tej kryzy- czy nie mają teraz, czy nie beda mieli w ogóle?
- Od: 5 lis 2007, 19:44
- Posty: 98
- Skąd: Lublin
- Auto: 323 F'97 BA 1.8 16v BP ASB
A6 C5'02 3.0 V6 ASN tip. quattro AVANT
Kryzą nie dysponują wogóle a jeśli chodzi o montaż to ja nie bede tegoi robil bezpośrednio w Ulterze tylko w warsztacie zajmującymi się wydechami w Łodzi.
- Od: 2 maja 2008, 10:46
- Posty: 13
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f 2.0 GT V6 BA KF
Firefighter napisał(a):Czy nie ma problemu żeby użyc kryzy starej(tej która znajduje sie w mojej madzi obecnie)?
Czy możecie mopowedziec mi ajk było w waszych przypadkach przy montowaniu nowego ULTERA- mam na mysli ten problem z kryzą
Ja zamawiałem swój i był ten sam problem zrobili mi tłumik do 1.8 ale bez kryzy. Zrobiłem tak że ze starego wydechu odciołem kryze i przyspawałem do tego co mi przysłali z Ultera. Nie było z tym żadnego problemu. Trzyma sie do tej pory
Sprawdź sobie tylko przed odcieciem kryzy długość rury od kryzy do puszki, żeby po przespawaniu na nową była taka sama...tzn. ja nie sprawdziłem tylko przyspawałem do tego co jest a oni dali ją chyba z zapasem, i końcówki zabardzo wystawały mi z tyłu. Musiałem jeszcze raz odciąć i przespawać.
Madzia jest jak ukochana kobieta : Zawsze piekna ale czasem kapryśna. Ale jak jej tego nie wybaczyć.....??
- Od: 17 cze 2007, 09:10
- Posty: 41
- Skąd: siedlce
- Auto: mazda 323f, BA, 1.8, rok 1997
wielkie dzięki Marlan za pomoc!!
- Od: 2 maja 2008, 10:46
- Posty: 13
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f 2.0 GT V6 BA KF
witam mazdowiczów
Mam pytanko, planuje zakupić jakiś wydech (końcowy) myślałem nad takim czymś
http://moto.allegro.pl/item538035090_tl ... uplex.html
lub
http://moto.allegro.pl/item538035085_tl ... _323f.html
co o tym myślicie? Może macie cos innego???
Mam pytanko, planuje zakupić jakiś wydech (końcowy) myślałem nad takim czymś
http://moto.allegro.pl/item538035090_tl ... uplex.html
lub
http://moto.allegro.pl/item538035085_tl ... _323f.html
co o tym myślicie? Może macie cos innego???
- Od: 6 gru 2010, 15:45
- Posty: 54
- Auto: 323F 2.0 V6 24V
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
tak naprawdę to te tłumik z allegro robili właśnie pod mój samochód bo ja podałem 80cm – jako odległość między końcówkami, ale pamiętam przy montażu poszerzali lekko, dźwięk jest bardzo fajny, taki jak chciałem na niskich sobie lekko bulgoce, na wysokich nie jest "upierdliwy" tylko ma lekki bas, ale w połączeniu ze stożkiem to już głośno jest , ja z dźwięku jestem w 100% zadowolony
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Ten pojedynczy po każdej stronie, moim zdaniem, pasuje idealnie do linii BA.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje