Sportowy wydech dedykowany – Mazda 323F BA

Postprzez Fiveopac » 24 kwi 2009, 14:49

Cr@cker nazwij temat zgodnie z regulaminem. Dziekuje.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Cr@cker » 26 kwi 2009, 21:43

Fiveopac napisał(a):Cr@cker nazwij temat zgodnie z regulaminem. Dziekuje.
hyyy zastanawiam się co nie tak z tematem ... ale i tak teoretycznie można dać do kosza bo temat o podobnej treści już jest ...
Mazda na PJ: http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/47144
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2008, 17:01
Posty: 60
Skąd: Sosnowiec (ślask)
Auto: Mazda 323c 1.3 16 v --> Corolla E12 TS

Postprzez maxitun » 29 kwi 2009, 21:00

butters napisał(a):Mam ten wydech od około miesiąca, nie mam żadnych zastrzeżeń, w mieście ładne delikatne basowe brzmienie a na trasie nie przeszkadza nawet przy 130-140 km/h. O dziwo (nie wiem czy tylko u mnie) przy około 5-6 tysiącach obrotów cichnie :P


cichnie cichnie ze wzglęgu na przepisy – takie moje małe zabezpieczenie klienta – otóż silnik w Twojej maździe ma mniej więcej w tym zakresie 3/4 obrotów max a przy takich obrotach wału robi sie pomiar natężenia hałasu jesli sie komus coś nie spodoba czyt panu w niebieskim mundurku
zajmuję się profesjonalnie tuningiem układów wydechowych, masz z tym problem napisz z chęcią pomogę
www.extratuning.eu
Początkujący
 
Od: 19 paź 2008, 10:24
Posty: 21

Postprzez Cr@cker » 4 maja 2009, 11:31

a czy jest ktoś w stanie nagrać dzwięk tłumika ?? z odległości okoo 3 m. ... mile widziana byb yła dobra jakość :D :P

aha i dośc wazne ... czy ktoś z was ma wycięty katalizator do tego ?? ja mam i zabiek ten troche zmienił dzwięk seryjnego tłumika( zrobił sie o wiele gośniejszy w zakresie 2.5 – 4 tys. obr.) dlatego zastanawiam sie jak zmieni ten z allegro ...
Mazda na PJ: http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/47144
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2008, 17:01
Posty: 60
Skąd: Sosnowiec (ślask)
Auto: Mazda 323c 1.3 16 v --> Corolla E12 TS

Postprzez butters » 4 maja 2009, 12:26

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5sNzGHWfezY&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5sNzGHWfezY&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2008, 13:59
Posty: 270
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323F BA BP 95'

Postprzez Fiveopac » 4 maja 2009, 17:34

Połaczylem z istniejacym tematem.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Cr@cker » 5 maja 2009, 17:59

butters dzięki za pomocny Film :) ...

Tłumik zamówiony ... :D jak tylko przyjdzie i zamontuje to sie pochwale zdjęciami lub filmikiem :)
Mazda na PJ: http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/47144
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2008, 17:01
Posty: 60
Skąd: Sosnowiec (ślask)
Auto: Mazda 323c 1.3 16 v --> Corolla E12 TS

Postprzez maxitun » 17 maja 2009, 14:48

Cr@cker napisał(a):butters dzięki za pomocny Film :) ...

Tłumik zamówiony ... :D jak tylko przyjdzie i zamontuje to sie pochwale zdjęciami lub filmikiem :)


a informował że jest z forum zeby rabat dostać?[/b]
zajmuję się profesjonalnie tuningiem układów wydechowych, masz z tym problem napisz z chęcią pomogę
www.extratuning.eu
Początkujący
 
Od: 19 paź 2008, 10:24
Posty: 21

Postprzez werkuu » 19 maja 2009, 09:20

witam,
ja wlasnie czekam na caly kompletny wydech od maxitun, zamiast kata przelot w obudowie katalizatora, zamiast środkowego tez przelot i koncowy na jedna strone z koncowka jajo 110x90 calosc montazowa jedynie kat do wyciecia i wspawanie tego tlumika. Czekam na przesylke i w najblizsza sobote montaz calosci.
werkuu
 

Postprzez hopek » 19 maja 2009, 16:14

werkuu do czego ma byc ten wydech, do rowera ?? uzupełnij profil ;)

werkuu napisał(a): zamiast środkowego tez przelot

przeciez środkowy jest przelotowy
ps ile taka inwestycja i jaka srednica rur ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez Cr@cker » 20 maja 2009, 00:21

maxitun napisał(a):
Cr@cker napisał(a):butters dzięki za pomocny Film :) ...

Tłumik zamówiony ... :D jak tylko przyjdzie i zamontuje to sie pochwale zdjęciami lub filmikiem :)


a informował że jest z forum zeby rabat dostać?[/b]


Kurcze nie wiedziałem :( .... no trudno ...


Obrazek


<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xgnI563YwF8&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xgnI563YwF8&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Tak teraz chodzi moja Madzia :D
Ostatnio edytowano 20 maja 2009, 09:40 przez Cr@cker, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2008, 17:01
Posty: 60
Skąd: Sosnowiec (ślask)
Auto: Mazda 323c 1.3 16 v --> Corolla E12 TS

Postprzez butters » 20 maja 2009, 06:39

Nieźle nieźle, też tak masz, że ludzie nie chcą u Ciebie jeździć z tyłu bo im za głośno? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2008, 13:59
Posty: 270
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323F BA BP 95'

Postprzez Cr@cker » 20 maja 2009, 09:18

butters napisał(a):Nieźle nieźle, też tak masz, że ludzie nie chcą u Ciebie jeździć z tyłu bo im za głośno? :P


Jeszcze nie miałem zbytniej okazji jechać na dalszą trase, ale jak sie jedzie spokojnie i trzyma pewien zakres obrotów to miejscami tłumik zupełnie cichnie ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2008, 17:01
Posty: 60
Skąd: Sosnowiec (ślask)
Auto: Mazda 323c 1.3 16 v --> Corolla E12 TS

Postprzez maxitun » 23 maja 2009, 16:56

obiecałem wstawić fotkę wnętrza tłumika w technologii podwójnego płaszcza, a ponieważ miałem akurat pod ręką e36 2.5 więc na szybko zrobiłem fotkę tłumika w czasie produkcji w tzw pełnej dedykacji
Obrazek
zajmuję się profesjonalnie tuningiem układów wydechowych, masz z tym problem napisz z chęcią pomogę
www.extratuning.eu
Początkujący
 
Od: 19 paź 2008, 10:24
Posty: 21

Postprzez werkuu » 5 cze 2009, 09:47

do kolegi "hopek" jak i dla innych którzy uważają, że tłumik środkowy fabryczny od mazdy jest przelotowy. Zdjęcia wyjasniaja, że jest praktycznie zabudowany:

http://img4.imageshack.us/img4/6473/p0406090000.jpg
http://img189.imageshack.us/img189/9744/p0406090001.jpg
http://img14.imageshack.us/i/p0406090002.jpg/
http://img14.imageshack.us/i/p0406090003.jpg/
werkuu
 

Postprzez hopek » 5 cze 2009, 16:21

werkuu zacznijmy od tego że ten twój tłumik nie jest od mazdy a napewno od z5 :P więc na przyszłośc taka mała rada...najpierw zaczerpnij info a dopiero później opisuj bo wprowadzasz ludzi w bład ;)
to jest ori tłumik srodkowy od mazdy z silnikiem z5
Obrazek
i jest całkowicie PRZELOTOWY :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez maxitun » 5 cze 2009, 17:48

no więc tak wina moja bo znowu przez głupotę i niewyparzony jęzor powiedziałem za duzo. Juz to naprawiam
Zarówno kolega Werku jak i Hopek mają rację.
Otóż wpadł mi ostatnio w ręce seryjny cały wydech od zs (zresztą nie pierwszy i raczej nie ostatni) a że był urawany tłumik srodkowy to moim oczom ukazała się zgroza : zabudowany w środku w tłumiku "blokowacz" , idąc za ciosem rozciąłem wydech końcowy i w odróżnieniu od większości zs miał budowę przelotową. Nie wiem czy to było spowodowane dlaczego miał taką blokadę na srodku (chyba drugi wydech z 323F BA z takim rozwiązaniem gdyż gdzies mi po głowie kołacze że takie coś z efki już wyciągałem jak prowadziłem montaże na większą skale niż teraz). Ta mazda z której to teraz wyszabrowałem była z 97r.
Posiadaczy innych autek muszę niestety zmartwić – to jest dość popularne rozwiązanie, mam wrażenie że chodzi o ekologię i sianko bo innego uzasadnienia nie znajduję; bo wbrew pozorom ma to swoją przepustowość
zajmuję się profesjonalnie tuningiem układów wydechowych, masz z tym problem napisz z chęcią pomogę
www.extratuning.eu
Początkujący
 
Od: 19 paź 2008, 10:24
Posty: 21

Postprzez Bartg » 24 cze 2009, 15:36

Rowniez moge polecic tłumik od maxitun – kiedy chcemy brzmi niemal zupelnie jak tlumik fabryczny i przede wszystkim ma delikatny dzwiek, za ta cene nic lepszego nie ma ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7813 (21/124)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez hopek » 24 cze 2009, 16:36

Bartg napisał(a):kiedy chcemy brzmi niemal zupelnie jak tlumik fabryczny

to po co kase wydawac jak brzmi tak samo ?? dla samego wyglądu to mozna same końcówki założyć :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez Bartg » 24 cze 2009, 16:40

Kiedy chcemy = jedziemy w trasie ze stala predkoscia, stoimy w korku na obrotach biegu jalowego, wtedy jest tylko minimalnie głosniej niz seria.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7813 (21/124)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje