Strona 1 z 5

Wkład filtra powietrza K&N

PostNapisane: 5 paź 2005, 22:24
przez krzynio
Witam gdzie "tanio" można dostać wkłady sportowe np K&N lub jakiejś innej firmy do 323f 2.0 V6 bo nie moge nigdzie znaleść to tego silnika, a może ma ktoś do sprzedania??

PostNapisane: 6 paź 2005, 05:02
przez Schlosser
www.tuning.jedrasik.pl

cena dla mazdy 6 to 250 PLN

Na stronie bezpośrednio nie ma, ale jak zadasz pytanie mailem to otrzymasz ofertę.

PostNapisane: 6 paź 2005, 07:18
przez krzynio
czy taki wkład rzeczywiście warto kupić ?? ma ktoś, opłaca się??

PostNapisane: 6 paź 2005, 08:02
przez Morder
jeśli poprawi ci to samopoczucie to kupuj :D

PostNapisane: 6 paź 2005, 09:07
przez krzynio
Morder napisał(a):jeśli poprawi ci to samopoczucie to kupuj :D

Samopoczucie to ty mi poprawiłeś <lol>

PostNapisane: 6 paź 2005, 09:18
przez Morder
to teraz twoja kolej <sex:algida> <lol>

PostNapisane: 6 paź 2005, 09:55
przez krzynio
Morder napisał(a):to teraz twoja kolej <sex:algida> <lol>

nie ty to lepiej robisz :P i nie moge ci tego usmiechu na buzi odbierać :D

PostNapisane: 6 paź 2005, 09:56
przez krzynio
33-2026
POBRANIE 177.59 PLN
PRZEDPŁATA: 163.09 PLN

juz znalazłem chyba najtaniej www.sklep-tuning.pl

PostNapisane: 6 paź 2005, 10:45
przez Pyton162
krzynio zrob caly dolot a nie wkladaj wkladke , pozdro

PostNapisane: 6 paź 2005, 12:40
przez krzynio
Morgenik napisał(a):krzynio zrob caly dolot a nie wkladaj wkladke , pozdro

Własnie mam zamiar przed ty zrobic mały test za pomoca g-techa sprawdze osiągi z normalnym filtrem i włoże wkład od kumpla na jednym odcinku drogi przy tych samych parametrach, czyli Pb, temperatura, ruszanie z tych samych obrotów i zmiana biegów też przy tych samych, i powinno wszystko wyjść jak na dłoni :D

PostNapisane: 6 paź 2005, 12:45
przez Crimer
też jestem ciekaw rezultatów :)

PostNapisane: 6 paź 2005, 13:19
przez krzynio
Crimer napisał(a):też jestem ciekaw rezultatów :)


Czekaj cierpliwie, w tym tygodniu zrobie test ala GRABOWSKI oczywiście wszystko bedzie udokumentowane na zdj. :D a wtedy wszyscy sie rzuca na wkłady K&N lub na ich sprzedanie :P

PostNapisane: 9 paź 2005, 01:18
przez krzysiek p
Przerabiałem kiedyś już ten temat – różnicy nie czuć i nie widać <faja> po za ubytkiem paru stówek w portwelu

PostNapisane: 9 paź 2005, 10:04
przez krzynio
krzysiek p napisał(a):Przerabiałem kiedyś już ten temat – różnicy nie czuć i nie widać <faja> po za ubytkiem paru stówek w portwelu

ha też tak mysle ale sprawdzić nie zaszkodzi :D

PostNapisane: 15 paź 2005, 18:19
przez krzynio
krzysiek p napisał(a):Przerabiałem kiedyś już ten temat – różnicy nie czuć i nie widać <faja> po za ubytkiem paru stówek w portwelu


No i co racja to racja potwierdzam praktycznie nic sie nie zmienia zrobiliśmy z Kamilem pomiary G-techem z orginalnym filtrem i bez filtra całkowicie,

WYNIKI 1 obroty 3000 zmiana na 2 przy 7000
z filtrem
9,3
9,45
9,2
bez filtra
9,4
9,28
9,3

Jak widać nie opyla sie kombinowac z wkładem a zaznacze że stary filtr jest po przejechaniu ok 15000tys km

:] i jest już do wymiany

Może jak pożycze od kumpla ;) dolot z filtrem K&N to wtedy zrobimy kolejne pomiary :)

PostNapisane: 22 lut 2006, 02:32
przez Gość
żeby filtr spełnił lepiej swoje zadanie, musisz także przerobić wydech. Bez tego tylko symbolika :D no chyba że filterek wkładasz głównie dla odgłosu <faja> . Na twoim miejscu tę kasę włóż w sam silnik(planowanie itd...) nie skrócisz jego żywota a efekt będzie bardziej odczuw. ja mam stożek i wiem ile czasem kłopotu żeby go wyczyścić. poza tym tez nie uzysk. z niego wiele. najist. były wszelkie zmiany w samym silniku +wałki i progr. normalnie miałem chyba 73 KM. teraz jest 103 i już chyba więcej się nie da :D Ale to też kosztem spalania, bo jak się postaram i leczę panów spod światełek to wychodzi mi ponad 17 l. PB a na 1,3 to niesamowicie dużo. Ale coś za coś, a przecież madzia nie będzie jezdzić na samym powietrzu z filtra, nawet jeśli by on był ze złota <lol> . ale chociaż nie łyka oleju na razie więc jest ok.

PostNapisane: 22 lut 2006, 02:45
przez siwy_dymek
Arni, a pod pojeciem przerobki wydechu rozumiesz lacznie z kolektorem czy bez? Bo ja niebawem zamierzam zalozyc koncowy tlumik ultera duet'cik, pierwszy tlumik wywalic a w jego miejsce zamowic cala nowa rure, nei jakas wstawke! No i obecnie srednica wydechu to 50mm, a ja mam zamiar zamowic 55mm! Zobacze jak wszystko wyjdzie finansowo, bo ewentualnie zalozylbym nowy katalizator metalowy przeznaczony tak do silnika 2.0-2.2, zeby pole przekroju mial wieksze! Co myslsiz o takiej modyfikacji? Jesli dopnego tego finansowo to juz bedzie dla mnie sukces, poczatkowy odcinek wyedchu czyli kolektor moze bym kupil w USA, tam ok 150$. Mi sie wydaje ze wtedy mozna by to nazwac nowym kompletnym wydechem, a lacznie z kolektorem i dolotem ze stozkiem silniczek powinien sie niezle odetkac :)

PostNapisane: 22 lut 2006, 10:55
przez Papajo
Arni napisał(a):żeby filtr spełnił lepiej swoje zadanie, musisz także przerobić wydech

wystarczy go "odetkać" – w moim wypadku wystarczylo wywalic kata (na początku, bo teraz jest komplet ;) )

Arni napisał(a):ja mam stożek i wiem ile czasem kłopotu żeby go wyczyścić

hii hii a ile to klopotu <oczy> ?? tez mam stozek i nie mam z czyszczeniem zadnego klopotu

Arni napisał(a):Ale to też kosztem spalania, bo jak się postaram i leczę panów spod światełek to wychodzi mi ponad 17 l. PB a na 1,3 to niesamowicie dużo.

no to powiem ze masz [tiiit] WYSTROJONE auto <lol> stroiles to chyba za pomocą gitary elektrycznej, albo walki masz z krzywkami jak Himalaje <lol>
U mnie spalanie nic nie wzroslo w porownaniu z serią (a mam 1,8 dosc ostro zadlubane) – cos ci chyba w autku nie bangla – masz je ostro zalewane jak ci 1,3 pali 17 litrow (nawet przy butowaniu) :|


siwy_dymek napisał(a):pod pojeciem przerobki wydechu rozumiesz lacznie z kolektorem czy bez?

kolektor to fajna sprawa ale mozna sobie darować – zrob cały od kolektora..... no chyba ze masz kaske to rób tez i kolektor, tylko wtedy hałas troche ci wzrośnie....

PostNapisane: 22 lut 2006, 14:30
przez siwy_dymek
Papajo, no kolektor jakbym dorwal w USA za 150$ to bym sie chyba nie zastanawial...Ty chyba tez :D

PostNapisane: 22 lut 2006, 14:38
przez Papajo
Siwy – ty lepiej dokladnie sprawdź ten kolektor, najlepiej organoleptycznie, bo byly juz przypadki ze przychodziły niepasujące (inny rozstaw śrub lub inne otwory) – albo zeby ci jakiegos szmelcu nie wcisnęli ktory peknie po przejechaniu kilku kilosów.....