W rzeczywistości MX-6 GE KL jest troszkę szybsza niz 626 GE KL. Nie zmienia to faktu, że dobry driver w 626 KL robi bez problemu MX-6 KL
Rozmawiamy oczywiście o dwóch seryjnych samochodach
Skrócenie lewarka / zmiana gałki skrzyni biegów
Witam czy zna ktoś rozmiar drążka zmiany biegów tzn. chodzi mi o końcówke z gwintem z uwagi na to, że zamówilem gałkę ale nie znam rozmiaru na jaki ma być zrobiony otwór w gałce. Za pomoc dzięki z góry. Pozdrawiam
- Od: 14 maja 2005, 14:34
- Posty: 62
- Skąd: Pruszków
- Auto: Mazda 626 1,8 16V rocznik 94,
tomekrvf napisał(a):Puhcio napisał(a):Ale MX6 KL ma niecałe 8 s
Ja stawiam na powyżej 8. Ta sama skrzynia i taka sama masa co GE KL a GE ma 8.5 do 100.
...gaaaadasz..... sam Tomek widziałeś w Toruniu pewną MX-6 KL pożerającą GTX'a
Niedawno podjąłem się skrócenia lewarka w swojej Mazdeczce (BG). Zastanawiałem się o ile go skrócić lecz po odkręceniu samej gałki okazło się że w BG nie można (bez większych patentów) skrócić lewarek niz o 5,5 cm, poprostu w pewnym momencie lewarek jest lekko zgięty i lepiej nie próbować go prostować (taka moja sugestia). Jeśli chodzi o takie rzeczy jak gwintowanie czy późniejsze obcinanie lewarka to wydaje mi się że troche przesadzacie że to nie jest taka łatwa sprawa, otóż (i tu mówie całkiem poważnie) zajeło mi to góra 10 minut samo nagwintowanie i obcięcie lewarka. Przed całą robotą wyrobiłem (sam) drewnianą gałeczkę z akacjowego drewna (bardzo ładny kolor) ... troche sie pobawiłem papierkiem ściernym i innymi pierdołami i po sprawie (zajeło mi to ok. 2 godz) ale co zrobi się samemu to całkiem inaczej człowiek patrzy na to niż by kupił już gotowy towar takie moje skromne zdanie na ten temat.
Cała więc praca zajeła mi ok. 3 godz. wraz z poodkurzaniem po całej robocie
Jeśli chodzi o "wkładanie biegów" nie ma efektu takiego jak piszecie że ciężej wchodzą czy cos podobnego (no może minimalnie) ale to jasna sprawa, w końcu standardowo lewarek ma skok (np. z 3 na 4 bieg) ok. 15 cm a po skróceniu lewarka skok ma ok. 11 cm a może nawet i mniej ... nie mierzyłem dokladnie
w każdym razie jeśli zastanawiacie się czy skracać, moje odpowiedz brzmi stanowcze TAK efekt naprawde jest bardzo fajny
PS. w najbliższym czasie mam zamiar jeszcze zrobić mieszek ze skóry ale jak narazie czasu brak
pozdrawiam
Cała więc praca zajeła mi ok. 3 godz. wraz z poodkurzaniem po całej robocie
Jeśli chodzi o "wkładanie biegów" nie ma efektu takiego jak piszecie że ciężej wchodzą czy cos podobnego (no może minimalnie) ale to jasna sprawa, w końcu standardowo lewarek ma skok (np. z 3 na 4 bieg) ok. 15 cm a po skróceniu lewarka skok ma ok. 11 cm a może nawet i mniej ... nie mierzyłem dokladnie
w każdym razie jeśli zastanawiacie się czy skracać, moje odpowiedz brzmi stanowcze TAK efekt naprawde jest bardzo fajny
PS. w najbliższym czasie mam zamiar jeszcze zrobić mieszek ze skóry ale jak narazie czasu brak
pozdrawiam
Sensey
- Od: 1 lut 2006, 09:27
- Posty: 63
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323 BG 1,3 16V 91'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje