Skrócenie lewarka / zmiana gałki skrzyni biegów

Postprzez xXx » 4 lut 2006, 11:02

W rzeczywistości MX-6 GE KL jest troszkę szybsza niz 626 GE KL. Nie zmienia to faktu, że dobry driver w 626 KL robi bez problemu MX-6 KL :D


Rozmawiamy oczywiście o dwóch seryjnych samochodach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez COPS » 5 lut 2006, 21:23

Witam czy zna ktoś rozmiar drążka zmiany biegów tzn. chodzi mi o końcówke z gwintem z uwagi na to, że zamówilem gałkę ale nie znam rozmiaru na jaki ma być zrobiony otwór w gałce. Za pomoc dzięki z góry. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2005, 14:34
Posty: 62
Skąd: Pruszków
Auto: Mazda 626 1,8 16V rocznik 94,

Postprzez mbmaster » 6 lut 2006, 10:18

Z tego co tam kiedys wyczytalem to wszystkie modele mazd maja M10
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Pit » 6 lut 2006, 16:57

tomekrvf napisał(a):
Puhcio napisał(a):Ale MX6 KL ma niecałe 8 s

Ja stawiam na powyżej 8. Ta sama skrzynia i taka sama masa co GE KL a GE ma 8.5 do 100.

...gaaaadasz..... sam Tomek widziałeś w Toruniu pewną MX-6 KL pożerającą GTX'a :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez mbmaster » 6 lut 2006, 17:06

Tak z moja na spalarni tez nik nie dal rady :D
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez adam198608 » 18 kwi 2006, 15:31

Niedawno podjąłem się skrócenia lewarka w swojej Mazdeczce (BG). Zastanawiałem się o ile go skrócić lecz po odkręceniu samej gałki okazło się że w BG nie można (bez większych patentów) skrócić lewarek niz o 5,5 cm, poprostu w pewnym momencie lewarek jest lekko zgięty i lepiej nie próbować go prostować (taka moja sugestia). Jeśli chodzi o takie rzeczy jak gwintowanie czy późniejsze obcinanie lewarka to wydaje mi się że troche przesadzacie że to nie jest taka łatwa sprawa, otóż (i tu mówie całkiem poważnie) zajeło mi to góra 10 minut samo nagwintowanie i obcięcie lewarka. Przed całą robotą wyrobiłem (sam) drewnianą gałeczkę z akacjowego drewna :D (bardzo ładny kolor) ... troche sie pobawiłem papierkiem ściernym i innymi pierdołami i po sprawie (zajeło mi to ok. 2 godz) ale co zrobi się samemu to całkiem inaczej człowiek patrzy na to niż by kupił już gotowy towar :) takie moje skromne zdanie na ten temat.
Cała więc praca zajeła mi ok. 3 godz. wraz z poodkurzaniem po całej robocie :)
Jeśli chodzi o "wkładanie biegów" nie ma efektu takiego jak piszecie że ciężej wchodzą czy cos podobnego (no może minimalnie) ale to jasna sprawa, w końcu standardowo lewarek ma skok (np. z 3 na 4 bieg) ok. 15 cm a po skróceniu lewarka skok ma ok. 11 cm a może nawet i mniej ... nie mierzyłem dokladnie :)
w każdym razie jeśli zastanawiacie się czy skracać, moje odpowiedz brzmi stanowcze TAK :) efekt naprawde jest bardzo fajny
PS. w najbliższym czasie mam zamiar jeszcze zrobić mieszek ze skóry :) ale jak narazie czasu brak

pozdrawiam
Sensey
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 09:27
Posty: 63
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323 BG 1,3 16V 91'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje