Boris86 napisał(a):no czy ja wiem... zanim w rajdach i wyścigach zostały wprowadzone skrzynie z łopatkami przy kierce to drążki w tych autach były ponad pół metrowe...
wiem, wiem, ale mysle ze wiesz co mam na mysli z tym krotszym drazkiem! No a ztym chwytaniem nizej, to juz tez sobie pomyslalem zeby tak sprawdzic, ale to i tak nie bedizem iarodajne, bo chodiz tez o to w jaki sposb sie chwyci (co innego za galke, co innego za drazek).
A jesli chodzi o ta ciezkosc wchodzenia dwojki, to nie pisalem tego w kontekscie tego, czy by na to skrocenie drazka nie pomoglo, bo wiem ze byloby jeszcze gorzej! No a ta dwojka znowu mi jakos ciezko nie chodzi!! Tylko ciezej niz normalnei jak wrzucam ja przy pozadnym przyspieszaniu jak np. mam 7tys.obr. (nie zebym samochod tak caly czas katowal!!). No i skok drazka z 1 na 2 jest niewatpliwie dosc dlugi, zwlaszcza ze wtedy akurat szybka zmiana jest najbardzije pozadana, bo samochod w tym momencie najszybciej przyspiesza!
Raczej nie bede skracac drazka, bo na pierwszym miejscu stawiam sobie osiagi...ale przedluzac tez nie bede
A co do tego forum Japanese-Riders to masz moze Boris linka?