Witajcie,
Jestem zdecydowany założyć filtr stożkowy (cały zestaw z rurą dedykowany do mojego modelu Mazdy ) zamiast seryjnego filtra powietrza do mojej Mazdy 2.3 benzyna 166KM 2003 rok.
Z uwagi na walory nie tylko dźwiękowe ale też wizualne chce aby to był zestaw firmy K&N.
i tu się pojawia problem – zestawy są sprowadzane ze Stanów na zamówienie.
Na amerykańskiej stronie K&N do mojego modelu Mazdy są dwa zestawy:
http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx?type=auto&year=2003&make=MAZDA&model=6&engine=2.3L
1. oznaczony symbolem 57-0615 i opisany jako: 2003 MAZDA 6 2.3L L4 F/I – All
2. oznaczony symbolem 69-6025TS i opisany jako: 2003 MAZDA 6 2.3L L4 F/I – US
Ten pod numerem 1 jest brzydki wizualnie dlatego chciałbym zamówić ten co oznaczyłem 2. Ale.... no właśnie ale ma on oznaczenie US... czyli zapewne robiony pod Mazdę na rynek Amerykański....
Czy ktoś znający się na rzeczy może powiedzieć mi czy ten nr 2 będzie pasować do mojej Mazdy która jest z rynku europejskiego ? Ewentualnie czym to może się różnić ?
Będę wdzięczny za podpowiedzi i sugestie....
Czy może chodzić o banalną rzecz jeśli chodzi o różnice między tymi zestawami, że po prostu ten nr 2 jest tylko na rynek amerykański bo ma większą normę spalin i w europie przez to może być niedozwolony ? Ale pasować mechanicznie ze wszystkimi kostkami, przewodami podciśnienia itd będzie pasował do wersji europejskiej ?!
Mazda 6 GY 2002-07 dolot – zestaw filtr stożkowy K&N
Strona 1 z 1
Podstawowa różnica pomiędzy modelami, które zaprezentowałeś to jeden jest SRI drugi CAI. Nie mam 2.3 pod ręką ani tym bardziej amerykańskiej wersji to się nie wypowiem czy to będzie pasować ale w 2.0 na pewno są inaczej ułożone zaczepy. Jeżeli chcesz wydać tyle kasy to są lepsze zestawy tylko trzeba trochę pokombinować i poszukać.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Nie wiem czy jest sens pakować się w takie zestawy skoro na naszym rynku również są dostępne tylko jak to napisał Yoki trzeba trochę poszukać. Ja mam u siebie tez filtr K&N ale pasujący w miejsce fabrycznego
Też zrobiłem tak jak broda. W ori puszkę wsadziłem stożek, trochę powycinałem aby wszystko się zmieściło i wszystko zaizolowałem termicznie. Nie zasysa gorącego z komory silnika. W planach mam jeszcze wywalić tą puszkę z nadkola, która doprowadza powietrze do filtra i poprowadzić do niej powietrze ze zderzaka.
Koszty żadne, a jak ktoś lubi sobie sam podłubać to zabawa fajna. Minus taki, że spalanie wzrosło, bo lubię słuchać dźwięku dolotu i znacznie wyżej zmieniam biegi niż na oryginalnym dolocie
Koszty żadne, a jak ktoś lubi sobie sam podłubać to zabawa fajna. Minus taki, że spalanie wzrosło, bo lubię słuchać dźwięku dolotu i znacznie wyżej zmieniam biegi niż na oryginalnym dolocie
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje