Sprężyny progresywne JAMEX

Postprzez qlesh » 11 sty 2007, 00:28

Pyton162 moze Ty wiesz, gdzie znalezc jakies dobre zawieszenie (komplet) ktore da sie regulowac w kwesti wysokosci i twardosci do mazdy 626 GE?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez krzynio » 11 sty 2007, 10:19

Pajko napisał(a):bylem ostatnio na przegladzie i amorki jak nowki nic im nie dolega no ale wiesz kazdy ma swoje zdanie i spostrzezenia


Muszę cię zasmucić ponieważ aby sprawdzić stan amorków w utwardzonym zawieszeniu trzeba mieć chyba trochę inny sprzęt a z tego co wiem stacje diagnostyczne raczej takich nie kupuja, i raczej amorków na zwykłym przegladzie nie sprawdzisz,
323f ba mam juz 7lat przejechałem 250tyś i z przodu amorków nie wymieniałem i zawsze po badaniu wychodzi w granicach 78% 80% niezależnie gdzie bym pojechał, koles z którym gadałem na przegladzie powiedział że nie sprawdzi sie stanu amorków na takiej aparaturze co oni maja jak jest autko usztywnione zawsze wychodzi OK. Jedynie i najszybciej można to wyczuc na drodze że coś jest nie tak z amorami.
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez Udesky » 11 sty 2007, 13:08

krzynio323f napisał(a):Jedynie i najszybciej można to wyczuc na drodze że coś jest nie tak z amorami.

Wystarczy pobujac samochodem, to zaraz widac, bynajmniej u mnie tak bylo gdy z tylu mi jeden szlak trawil, gdy nim raz ruszylem to prawa strona raz sie bujnela, a lewa az 2 razy i jeszcze troche.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Bimbak » 11 sty 2007, 14:55

Udesky napisał(a):Wystarczy pobujac samochodem, to zaraz widac, bynajmniej u mnie tak bylo gdy z tylu mi jeden szlak trawil, gdy nim raz ruszylem to prawa strona raz sie bujnela, a lewa az 2 razy i jeszcze troche.

Życze powodzenia w bujaniu mojego emixa na jamexach :P
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Udesky » 11 sty 2007, 16:34

Bimbak napisał(a):Życze powodzenia w bujaniu mojego emixa na jamexach

ale nie na boki to bo jest niemozliwe,wiem bo sam tez probowalem. Opierasz sie o kufer lub o maske i ruszasz, zreszta na progach zwaniajacych tez to mozna sprawdzic, no i z panienka na [jakim?] siedzeniu :P
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Bimbak » 11 sty 2007, 16:59

Udesky napisał(a):zreszta na progach zwaniajacych tez to mozna sprawdzic

to jak przejade 60km/h przez próg bez obciążenia i tylko cudem unikne dachowania przez przód to znaczy że mam dobre amorki? <lol>
Kurcze sam niewiem dokłądnie jak sprawdzić skuteczność moich amorków. Byłem na stacji diagnostycznej zaraz po wymianie sprężyn i sprawność amorków wypadła mizernie (zwłaszcza tył ok 30%) choć jakoś 2 miechy wcześniej robiłem przegląd i było wyśmienicie (wszędzie po 60 kilka %) a auto jeździ ..... no poprawnie.. bo amorki niestety po glebie nie pracują w całym swoim zakresie i trochę tłucze na poprzecznych nierównościach ale nie odczuwam różnicy miedzy tym co było zaraz po wymianie springów a teraz.
Z opieraniem się o kufer też lipa bo jak tylko puszczę to auto już stoi normalnie i nawet nie jest w stanie dostrzec jakiegoś ruchu.
No nic... chyba pozostaje czekać aż się któryś wyleje – wtedy wyjścia nie będzie :P trzeba wymieniać
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez LoB » 11 sty 2007, 17:12

Bimbak napisał(a):sprawność amorków wypadła mizernie (zwłaszcza tył ok 30%)


na jakich kolach ?? ;P
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez Bimbak » 11 sty 2007, 20:12

LoB napisał(a):na jakich kolach

hmm kurcze nie pamiętam ... ale chyba już miałem 17tki zarzucone. A większa masa koła może mieć aż tak negatywny wpływ na wynik pomiaru?
Kurcze.... jeśli dodać do tego zmniejszenie i zmiane zakresu pracy amorków ... ale aż tak?
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez LoB » 11 sty 2007, 22:08

Bimbak napisał(a):17tki zarzucone


Bimbak napisał(a):ale aż tak?



<ok>
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez zero1980 » 31 sty 2007, 20:08

czytam wasze teksty... i choć jeżdze puki co fordem sierrą załorzyłęm jamexy ale razem z amorami kayaby gazówkami... i jeździ się bajer autko siedzi bardzo nisko, nawet z 5 osobami i kupą części w bagażniku... ale na standardowych napewno było by fatalnie.... z ego ci się orientuję to jamex ma komplety amory+sprężyby za nie wielką kasę
zero1980
 

Postprzez radekkm » 3 lut 2007, 00:27

a ja prosze o opinie na temat sprezynek firmy Pi bo wlasnie takim zestawem jestem zainteresowany.autko jak w opisie
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Pajko » 13 kwi 2007, 10:32

Zeby nie zakladac nowego tematu podepne sie pod ten , teraz mam Jamexy -35 mm ale chcialbym jeszcze troche obnizyc auto i znalazlem takie cos na ebay'u
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-Drop ... dZViewItem

co o tym sadzicie ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez niko » 16 kwi 2007, 21:35

Nie wiem co o tym myśleć, bo nie nawijam po angielsku, ale powiedz mi jak się jeździ na tych Jamexach?
Są twarde czy takie jak normalne fedry? Jak wjedziesz do dziury to chce wyrwać kielichy czy spoko?
niko
Początkujący
 
Od: 11 lut 2007, 21:20
Posty: 14
Skąd: Rogoźnik woj.śląskie
Auto: Mazda 323F '96(BA) Z5

Postprzez Bimbak » 16 kwi 2007, 22:56

eeeeee pajko skróć linka :P

Moją opinie chyba znasz... ja niewiem czy warto ufać takim no_name'om z Ebaya
Mają jedną zdecydowaną zalete – są tanie :P

A apropos moich jamexów.... to po roku użytkowania zaczęła schodzić z nich farba :| i już tak ładnie nie wyglądają ale kto patrzy pod nadkola .... chyba tylko ja :P
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Pajko » 16 kwi 2007, 23:00

niko jest troche sztywniej i bardziej twardo ale ja jestem zadowolony . Ale chce jeszcze zglebic co nieco
Bimbak no wlasnie no_name mnie troche przeraza tanie sa ale jamexy byly tansze hehe liczac te z paczka oczywiscie , zawsze w sumie moge wrócic do Jamexow , wiec sam nie wiem do jutra musze dac znac chlopu czy ma zamawiac i mam malego zonka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez misiek06 » 16 kwi 2007, 23:09

A ja się przyznam po cichu że zaczynam mieć powoli dośc tych jamexów na początku było fajnie ale z dnia na dzień coraz bardziej działają mi na nerwy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2005, 15:39
Posty: 295
Skąd: Głogów
Auto: była 626GE 323BG Eclipse 323F BA a teraz Scion Tc

Postprzez Pajko » 16 kwi 2007, 23:15

misiek06 tzn ?? z czego jestes nie zadowolony ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Bimbak » 16 kwi 2007, 23:21

Pajko no to pomyśl tak:
– będzie sztywniej
– niżej
– to co jeszcze nie trzeszczało zaraz zacznie
– -45mm to już trochę dużo dla wahaczy moim zdanie – nie tak zostały skonstruowane
– no i na koniec.... naprawdę będzie sztywno :P

Ale są też pozytywy ...i to jest głownie wygląd auta :D
misiek06 napisał(a):zaczynam mieć powoli dośc tych jamexów na początku było fajnie ale z dnia na dzień coraz bardziej działają mi na nerwy

hehehe mam to samo.... ale po prostu na seryjnych amorach nie ma cudów.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Pajko » 16 kwi 2007, 23:25

Bimbak i wlasnie doszlismy do sedna sprawy czyli do natury czysto technicznej obawiam sie ze te -45 mm bedzie masakrą dla zawiasu , wiec chyba dam sobie spokuj no ale
Bimbak napisał(a):Ale są też pozytywy ...i to jest głownie wygląd auta

to mnie kusi badz alu jakie 17" a najlepiej 18" ale to napewno nie na ten sezon
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez misiek06 » 16 kwi 2007, 23:26

Ogólnie przez ten rok ta twardzośćdała mi się we znaki.. O tyle o ile w mieście jak jeżdże to nie jest tak źle tylko czasem jak wpadne w jakąś konkretniejszą dziure to mnie nerwica bierze ;) ale w dłuższej trasie robią się strasznie upierdliwe, flaki mi się przewracają a auto miejscami zachowuje się jak kangur :P Po części pewnie spowodowane jest to tym że teraz więcej jeżdże firmowym autem (renault kangoo) i tam wiadomo ponton a tutaj taczka :P Co raz częściej myślę żeby powrócić do seryjnych sprężyn ale żal mi wyglądu :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2005, 15:39
Posty: 295
Skąd: Głogów
Auto: była 626GE 323BG Eclipse 323F BA a teraz Scion Tc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje