Sprężyny progresywne JAMEX
Witam jestem nowym posiadaczem MX-6 2.6 V6 jest to wersja 4WS i mam co do tego pytanie jak wygląda sprawa zakupienia takich sprężyn. Chciał bym obniżyć moja furke bo mam alusy 17 ale jakos jeszcze za duży prześwit jest pomiedzy kołami a nadkolami.
I czy można by zamontować takie sprężyny i może ktoś co więcej wie odemnie napisze mi które by to były z tej tabelki. Bo za tą kase to się sam pisze na te sprężyny jeżeli będzie możliwość oczywiście je u mnie zamonotować. Pozdrawiam wszystkich...
I czy można by zamontować takie sprężyny i może ktoś co więcej wie odemnie napisze mi które by to były z tej tabelki. Bo za tą kase to się sam pisze na te sprężyny jeżeli będzie możliwość oczywiście je u mnie zamonotować. Pozdrawiam wszystkich...
- Od: 12 paź 2005, 20:35
- Posty: 7
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda mx-6 2.5V6 4WS
Jeżu napisał(a):Witam jestem nowym posiadaczem MX-6 2.6 V6 jest to wersja 4WS i mam co do tego pytanie jak wygląda sprawa zakupienia takich sprężyn. Chciał bym obniżyć moja furke bo mam alusy 17 ale jakos jeszcze za duży prześwit jest pomiedzy kołami a nadkolami.
I czy można by zamontować takie sprężyny i może ktoś co więcej wie odemnie napisze mi które by to były z tej tabelki. Bo za tą kase to się sam pisze na te sprężyny jeżeli będzie możliwość oczywiście je u mnie zamonotować. Pozdrawiam wszystkich...
powinny pasować te ostatnie z tabelki
- Od: 15 paź 2005, 22:09
- Posty: 363
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i
Czyli jesli dobrze rozumiem to cena do 323F BA 1.5 to 349zl – 10% czyli za komplet sprezynek do mojej Madzi na 2 osie ksztaltuje sie na poziomie cenowym ok 315zl komplet?
Powiem tak teraz czeka mnie remoncik i w przyszlym tygodniu gdzies w polowie no najpuzniej pod koniec bede znal koszty i w tedy powiem czy sie pisze czy nie, ale mysle ze przy tak atrakcyjnej cenie to na 70%-80% sie skusze.
No i moze ustalmy jakis sensowny termin zakonczenia zgloszen. Z racji ze niektorzy maja wyplate dopiero w polowie miecha to proponuje gdzies miedzy 15, a 20 marca. Bo mysle ze nikomu sie niespieszy bo i tak jest zima i dziur jeszcze niepolatali.
A tak wogule to chwala temu kto mial szczescie trawic na ta promocje bo wiele samochodow, osob na tym skorzysta no i pewna firma
Powiem tak teraz czeka mnie remoncik i w przyszlym tygodniu gdzies w polowie no najpuzniej pod koniec bede znal koszty i w tedy powiem czy sie pisze czy nie, ale mysle ze przy tak atrakcyjnej cenie to na 70%-80% sie skusze.
No i moze ustalmy jakis sensowny termin zakonczenia zgloszen. Z racji ze niektorzy maja wyplate dopiero w polowie miecha to proponuje gdzies miedzy 15, a 20 marca. Bo mysle ze nikomu sie niespieszy bo i tak jest zima i dziur jeszcze niepolatali.
A tak wogule to chwala temu kto mial szczescie trawic na ta promocje bo wiele samochodow, osob na tym skorzysta no i pewna firma
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Hmm..no to wpadlem w pozadna zadume!...315zlociszy i mam glebe...hmmm, a ktos moze wie jaka jest charakterystyka tych sprezynek? Qrcze, moze sie skusze...tzn mam ochote, wszytsko sie okaze czy w najblizszych 2 tygodniach skoluje odpowiednia kasiorke...bo mam jeszcze po drodze ULTERa
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
Udesky napisał(a): tak wogule to chwala temu kto mial szczescie trawic na ta promocje
dziekuje dziekuje
co ciekawe jestem w kontakcie rowniez z producentem...czyli firma holenderska TEVEMA i oni oferuja te sprezynki (do 626) za 270 pln netto , ale brutto z przesylka juz 361,21 brutto (koszt przesyłki kurierskiej (DHL) 27,81 )
6,2s –> 100km/h
- Od: 11 lut 2004, 00:59
- Posty: 463
- Skąd: Gliwice
- Auto: Coupe R6
Jakies pol roku temu takze szukalem sprezyn do Madzi i mialem do wyboru Weitecka za 650zl i wlasnie JAMEX za kwote w tedy jakies 500zl, no ale wybralem Ultera i widze ze dobry wybor bo teraz moge to kupic prawie za pol ceny
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
a holenderskiej jest Xedos
http://www.jamex.nl/shop/Subgroep_list_veren.asp?AG=veren&HG=Sport+Accessoires&SG=LOWERING+SPRINGS&Make=MAZDA&Model=XEDOS
http://www.jamex.nl/shop/Subgroep_list_veren.asp?AG=veren&HG=Sport+Accessoires&SG=LOWERING+SPRINGS&Make=MAZDA&Model=XEDOS
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Ja się bede pisał na te sprężyny tylko jeszcze musze sobie tam zadzwonić żeby pasowały te sprężyny do mojej wersji autka. Napiszcie jak to wszystko będzie się odbywać wpłacamy kase na jakies konto klubowe czy poprostu za pobraniem będzie odbiór. Super już sie doczekać lata nie mogę.
Pozdrawiam...
Pozdrawiam...
- Od: 12 paź 2005, 20:35
- Posty: 7
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda mx-6 2.5V6 4WS
Do kiedy chcecie zrobic ostateczna liste? Bo ja bede wiedizec czy wyrobie finansowo na polowe marce za tydzien
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
a to spoko! ale mysle ze sie wstapnie tez pisze na te sprezynki! Trzeba myslac o finansach pozytywnie
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
po przeczytaniu postów i chyba ja sie zapisze na springi ale mam watpliwosci :
w przypadku mojego mx obniżenie jest o 45 mm czy na pewno w tym przypadku nie bedzie potrzebna wymiana amortyzatorw ? nie chcial bym mieć później niespodzianek że jednak amortyzatory bedzie trzeba tez wymienić
czy ktoś juz montował te sprężyny i czy ktoś już jezdzi na obniżonym zawieszeniu i ma jakieś doświadczenia ?
w przypadku mojego mx obniżenie jest o 45 mm czy na pewno w tym przypadku nie bedzie potrzebna wymiana amortyzatorw ? nie chcial bym mieć później niespodzianek że jednak amortyzatory bedzie trzeba tez wymienić
czy ktoś juz montował te sprężyny i czy ktoś już jezdzi na obniżonym zawieszeniu i ma jakieś doświadczenia ?
- Od: 22 cze 2004, 15:59
- Posty: 219
- Skąd: średniej wielkości
- Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH
Ja znowu nie wiem czy (jak dla mnie) madzia nie będzie "siedziała" za nisko . Teraz na przepracowanych sprężynkach jazda w zimie to masakra, równam podwoziem wszystko, koleiny na osiedlu wyrównuję nawet kilka dni po ostatnich opadach śniegu .
I może jeszcze ktoś by mógł przewidzieć o ile auto się utwardzi .
Jeśli by mi jakaś wróżka odpowiedziała na te wątpliwości to wiedziałbym czy wybrać rozmiar ori czy obniżone – jest na forum Chuck Norris
W zasadzie najlepiej by było jakby jakiś ochotnik zamontował jeden zestaw pilotażowo i wtedy by się większość pytań wyjaśniło.
Może ktoś chętny z GE hehe ?
I może jeszcze ktoś by mógł przewidzieć o ile auto się utwardzi .
Jeśli by mi jakaś wróżka odpowiedziała na te wątpliwości to wiedziałbym czy wybrać rozmiar ori czy obniżone – jest na forum Chuck Norris
W zasadzie najlepiej by było jakby jakiś ochotnik zamontował jeden zestaw pilotażowo i wtedy by się większość pytań wyjaśniło.
Może ktoś chętny z GE hehe ?
- Od: 10 cze 2004, 16:10
- Posty: 235
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 GE FS sedan
JimmyK napisał(a):czy wybrać rozmiar ori czy obniżone
wszystko zalezy czego oczekujesz po swoim aucie... jezeli pierwszoplanowa role gra komfort to bierz ori....jezeli kierowalnosc// wez obnizone i twardsze sprezyny...
poza tym -35mm jest dosyc rozsadnym obnizeniem (przynajmniej dla mnie) mimo iz KL napewno bardziej "siadzie" z przodu... z racji swojej wagi..
6,2s –> 100km/h
- Od: 11 lut 2004, 00:59
- Posty: 463
- Skąd: Gliwice
- Auto: Coupe R6
Bimbak to co się zastanawiasz; kupujesz, montujesz wstawiasz pikczersy na forum...
- Od: 10 cze 2004, 16:10
- Posty: 235
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 GE FS sedan
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje