KF + nitro
Napisane: 3 kwi 2006, 20:24
jak wyzej
chodzi mi ogólnie o bezpieczna granice w strzale
chodzi mi ogólnie o bezpieczna granice w strzale
grzmot napisał(a):KF
Piotruś napisał(a):...z tego co wiem, to w MX-6 nie montowano tego silnika
Puhcio napisał(a):Piotruś napisał(a):...z tego co wiem, to w MX-6 nie montowano tego silnika
Ale grzmot kupił już chyba MX6 z KF ... bo pewnie KL był zajechany
Piotruś napisał(a):..no niestety...
1) nie można oszczędzać na systemie
2) trzeba troszeczkę wiedzy posiąść na temat samej instalacji jak i sposobu używania
...inaczej można silnikowi zafundować szybsze odejście na emeryturę
najczęściej awarie są związene ze zubożeniem mieszanki poprzez niewydolną pompę ,źle dobranym zakresem obrotów w jakim N2O jest podawany, a także źle dobraną mocą strzału dla danego silnika.
Xus napisał(a):mam dostep do podtlenku ale suchego za darmo i chcialem sobie go zalozyc. ale napierw chcialem sie dowiedziec czegos wiecej. wiem ze dysza jest 35ps. jak najlepiej tego uzywac wiem ze gdy przepustnica jest otwarta na maxa jakie sa to obroty w mojej mazdzie? 1,6 16v dohc. nie chcial bym zejechac juz drugiego silnika dla tego wole zapytac
Xus napisał(a):mam dostep do podtlenku ale suchego za darmo
Xus napisał(a):ad1 koles co chce mi dac podtlenek nie ma innej:(
Xus napisał(a):ad2 to przy jakich obrotach mam zaczynac strzelac?l
Xus napisał(a):ankowac mamy gdzie bo jest firma w ZG co niby zatankuje mi butle 3,5kg za 80zl