Wracając do tematu, jak pisali inni Kalii uturbił KL, w zasadzie to był montaż plug and play bez większych problemów. Jeździłem tym jest nieziemsko, 400Nm robi swoje. Samochód ma jedynie za wysokie obroty na benzynie i to tyle.
Byłem nawet w garażu kiedy było spawane całe orurowanie.
Jakiś czas późnij cały silnik miał remont generalny żeby coś nie strzeliło, a przy okazji głowice zostały podniesione o 1,7mm.
Jak macie jakieś pytania a nie chcecie się logować na fordprobe.pl to pytajcie, postaram się odpowiedzić, bo dość sporo wiem o tym projekcie.
Aha ktoś jeszcze pisał że jak samochód jest robiony na mocarza to się nie nadaje do jazdy na codzień, otóż błąd, fura Kaliego robi dziennie 120 kilosów, a to nie mało nawet na zwykły samochód.
Z mojego punktu widzenia, ja bym tego nie zrobił, a dlaczego?? bo traci się dużo na trakcji w zakrętach, a mi na tym bardzo zależy, nie ta zawiecha do takiej mocy, ale na prostej to mistrz.
Aha 400Nm to jest uzyskane z doładowania 0.4 bara
, he he potencjał jest ogromny.