KL + Turbo...Pytania i odpowiedzi

Postprzez Harry85 » 11 paź 2011, 23:56

Oto zdjęciaObrazekObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 13:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez janiszzz_mx3 » 14 paź 2011, 19:42

A poskładałeś dolot do kupy? Turbina musi mieć obciążenie żeby pompować. Przepływkę zostawiasz przy przepustnicy??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Harry85 » 14 paź 2011, 21:27

tak, wszystko złożone i przepływka zostaje na ten moment na swoim miejscu. już jest wszystko opanowane
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 13:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez Pit » 15 paź 2011, 11:44

Chcesz przez to powiedzieć, że poniższa fotka przedstawia stan z momentu stwierdzenia "turbina nie napędza się w ogóle"? ? ? ? Tak jeździłeś i dziwiłeś się, że nie działa? (...) BTW... przepływomierz zamontuj przed turbiną. Co będzie sterowało dawką paliwa?

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Harry85 » 16 paź 2011, 14:19

nie, to nie jest to zdjęcie z tego momentu. jak już pisałem wszystko poskładane i nie objeżdżone. po jeździe wszystko jest ok. mój błąd polegał na tym, że na postoju silnik nie generuje wystarczająco dużo spalin
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 13:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez mlody1921 » 16 paź 2011, 14:59

Ładnie zrobione czysto a pokarz jak zrobiłeś od kolektorow do turbo ??

I jakie efekty z jazdy media prosze :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Harry85 » 16 paź 2011, 19:13

ObrazekObrazek
zdjęcia od dołu dodam jutro, bo musze zrobić
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 13:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez mlody1921 » 18 paź 2011, 12:14

panie a nie za duży ten generator koni :D GT35 to lora trona gorąca 17 to wstaje koło 4,5 tyś chyba :D

testy już były na drodze :D ?

Jeszcze raz wielki szacun za ładne poukładanie tego z głową i pakuj jakiegoś MSa bo tu mozna sporo ugrać zapłonem :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez onyx » 25 paź 2011, 14:36

Pit napisał(a):przepływomierz zamontuj przed turbiną.


Pit dobrze mówi <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez weede » 26 paź 2011, 13:01

Fajnie to wygląda, wywalaj przepływomierz.

Czekam na media, nie doczytalem – jakie masz wtryski? ciśnienie na listwie?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez weede » 24 lis 2011, 02:00

tego chyba jeszcze nie było :D
Obrazek
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Boris86 » 31 gru 2011, 14:33

Ale elegancko to wygląda.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Joszi » 7 wrz 2016, 20:43

dzień dobry. zmieniam w swoim silniku układ zapłonowy ze standard na Edis 6. kupiłem go ale bez zębatki 36-1. Posiadam mx3 ale w aktualnie trwają prace nad 2.5 turbo do tego samochodu dlatego umieszczam tutaj kilka pytań odnośnie przeróbki:

1.gdzie umiescić zębatke 36-1. Jeżeli w miejscu na kole pasowym jakie powinna mieć wymiary?
2. jak go podlączyć?
3. aparat zapłonowy idzie do śmieci. czy otwór po aparacie zaślepić.
Prosze o pomoc w tej sprawie. bardzo przybliży mnie to do wyjechania z warsztatu jeszcze w tym roku :D

Dziękuję Robert
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2009, 13:54
Posty: 257
Skąd: Legnica
Auto: MX3 2.5 V6 + turbo

Postprzez MIRU » 8 wrz 2016, 19:57

tu masz schemat
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=100860&start=20
a koło wstępnie miałem takie, to z lewej + dodatkowy vr sensor mocowany do bloku. Trigger spawany do kola
Obrazek
a teraz mam wieniec pod orginalny czujnik
Obrazek
Obrazek
ewentualnie kupic gotowca ze stanów
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=wheel+klg4&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XCrankshaft+Pulley+klg4.TRS0&_nkw=Crankshaft+Pulley+klg4&_sacat=0

Czym sterowany ma być edis ?? detem ??
nie lepiej dolozyc trochę i kupić np ??
http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/easyecu
i nie babrać sie z dodatkowymi modułami i tranzystorami
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Joszi » 9 wrz 2016, 09:21

dziękuję za odp. wczoraj pogrzebałem trochę w sieci i zamówiłem koło ze stanów :D.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2009, 13:54
Posty: 257
Skąd: Legnica
Auto: MX3 2.5 V6 + turbo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje