Niestety nie mam wykresow...
Autko zostalo z hamowane przed. W trakcie montowania cala elektryka zostala odlaczona i nie bylo sensu sie bawic w zamontowanie jednej rzeczy, podlaczanie wszystkiego, sprawdzenie, znow odlaczenie itp. Mialo to zajac caly czwartek, a odebralem autko w piatek po 22 i juz nikomu sie nie chcialo wjezdzac na hamownie
Najwiecej problemow bylo z kolem zamachowym.
W kazdym razie, jak dostane konwenter kata, to wtedy wjade na hamownie. Nieco pozniej powinien przyjsc piggy back. 223 tyle mialo autko przed zamontowaniem "modow". Przelacialem dopiero 320 km, wiec nie sprawdzalem jeszcze. Max do 6 tys. obr krecilem. Na "luzie" kreci sie jak blyskawica. Dokladnie nie widze wskazowi, tak [tiiit]
. Dolocik + ram air duct jest troszke glosniejszy od fabrycznego, natomiast wydech... Bardzo gleboki i glosny
Jezdze z otwartymi szybami, bo tak mi sie podoba dzwiek. Ma zalozone resonatory i tak jest b. glosny
Jaka roznice odnotowalem po dzisiejszej jezdzie, to taka ze na niecalym 3/4 baku przelecialem prawie 330 kilometrow. Bylem dzis na slasku, czyli polowa z tego to na autostradzie. Nie przekraczalem 6.tys obr.i tak wszystkich na autostradzie wyprzedzilem
Podobno ten dolot zmniejsza nieco paliwozernosc. Ladniej sie rozpedza z wyzszych biegow. Nie musialem redukowac i dosc plynnie sie rozpedzal. Dzis wieczorem przetestuje juz ostrzej
Aha. Swieci mi sie CEL
Pewnie przez kolka pasowe. Skasowali mi to w mazdzie, ale przed Krakowem mi zaczelo znow migac, a teraz juz sie swieci caly czas. Teraz zdjecia..
Wydech.
Cala reszta
Demontaz.
Demontaz jeszcze raz
Widok z tylu
Nowe mega lekkie "aluminiowe" kolka pasowe
Fabryczny wydech vs nowy
Druga polowa konfrontacji
Dogrywka
Dolocik.