TURBONATOR – nie wirująca turbina

Postprzez Fiveopac » 3 kwi 2009, 13:55

Takie tematy musza byc, aby moc do nich odsylac gdy kolejny mlody wilk odkryje ameryke na allegro. Bardziej bystre wilki poradza sobei same za pomoca wyszukiwarki.
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez jesus » 3 kwi 2009, 15:05

TURBONATOR świetne pseudo dla mega hiper wypaśnego aktorzyny filmów porno. Więc jak ktoś chce zrobić zawrotną kartierę w branży warto taką kswykę sobie walnąć.

... i chyba do tego to się TURBONATOR nadaje.
pozdrawiam
My cars are able to eat my soul & money in seconds.

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2004, 13:40
Posty: 252 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: 2xRX-7 FD3S 1.3
RX-8
MX-6

Postprzez xXx » 3 kwi 2009, 19:23

Fiveopac napisał(a):Takie tematy musza byc, aby moc do nich odsylac gdy kolejny mlody wilk odkryje ameryke na allegro. Bardziej bystre wilki poradza sobei same za pomoca wyszukiwarki.


Five, moze temat przyklejony w stylu "Gdy znajdziesz ciekawy sposób podniesienia mocy tanim kosztem zajrzyj tutaj"


Sensownie zmyslone ograniczylo by liczbe "ciekawych tematow" co minimum...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Waluś » 3 kwi 2009, 19:33

Patryk bo to w ramach ostrzeżenia jest hahaha
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez xXx » 3 kwi 2009, 19:46

Byc moze, jednak na pierwszy rzut oka wyglada dla nowicjuszy podejrzanie, chociaz po glebyszm zastanowieniu zamowilem do nissana cztery...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Lukas007 » 14 kwi 2009, 16:05

Wykres ilustrujący wpływ wiatraczka w dolocie na moc i moment obrotowy silnika 1.8 FP w mojej maździe ...

Obrazek
–>_.._ FULL SIZE__._<–

121KM po zdjęciu wiatraczka –> 129KM po założeniu (jest to jedyna zmiana pomiędzy pomiarami). Wzrostem momentu maksymalnego nie ma się co sugerować bo skok na 183NM to tylko poślizg na rolce. Fakt faktem różnica jest i w mocy i momencie – powyżej 5000rpm. Mając wykres nie będę się wypowiadał o odczuciach bo są tak samo subiektywne jak w przypadku magnetyzera...

... a może to tylko efekt psychologiczny podziałał ... <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Xionc » 14 kwi 2009, 16:22

czyli jednak działa ;>
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez Fiveopac » 14 kwi 2009, 16:42

<lol> <lol> <lol>
Czy tylko ja widze, ze ta "górka" podbiła moment o 12 nm wartosc i przez te dwie górki caly pomiar jest skompromitowany (maks. moment 1000 obr. nizej) ? hahaha
Czas zmienic hamownie/opony :)
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Xionc » 14 kwi 2009, 16:56

czyli jednak nie działa ;>
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez Lukas007 » 14 kwi 2009, 18:02

Fiveopac...
Wzrostem momentu maksymalnego nie ma się co sugerować bo skok na 183NM to tylko poślizg na rolce.

<czytaj>

... a jeżeli nie widzisz przyrostu mocy (max. 8KM) ani momentu powyżej 5000rpm to ... zresztą, jak ktoś ma oczy to widzi. Ja już napisałem od siebie wszystko i nie zamierzam się ani kłócić, ani powtarzać.

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Fiveopac » 14 kwi 2009, 18:22

Lukas007 napisał(a):... a jeżeli nie widzisz przyrostu mocy (max. 8KM) ani momentu powyżej 5000rpm to ... zresztą, jak ktoś ma oczy to widzi. Ja już napisałem od siebie wszystko i nie zamierzam się ani kłócić, ani powtarzać.

Wiesz, ze moc jest pochodną momentu? Skoro moment jest wiekszy to i moc takze...nawet przez uslizg na rolce, w obliczeniach zostalo przyjeta wartosc momentu na szczycie górki. Co z tego ze ty wiesz ze to poslizg, mozesz nawet bilbord wynajac i to ogłosic na miescie ale dla komputera to liczba, ktora uwzgledni w obliczeniach.
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Lukas007 » 14 kwi 2009, 18:52

Dokładniej moc jest iloczynem momentu obrotowego i obrotów silnika. Zastanawia mnie tylko jaki wpływ na moment obrotowy przy 6000rpm ma moment obrotowy przy 3000rpm... skoro moc zależy bezpośrednio od momentu to normalnym jest, że większy moment w przedziale 2-4 rpm zwiększy moc również w przedziale 2-4 rpm. Wzór:

MOC=MOMENT*OBROTY

... nie odnosi się chyba do wartości maksymalnych, także nagły skok nie powinien mieć wpływu na wartości krańcowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Fiveopac » 14 kwi 2009, 19:18

Przypuszczam, ze algorytm hamowni jest troche bardziej skomplikowany ;)
Z takich ciekawostek odnoscie powtarzalnosci pomiarów na rzeczonej hamowni – dlaczego za drugim razem straty przeniesienia napedu sa inne? Czy nie sadzisz, ze to takze ma wplyw na wykres koncowy? (retoryczne pytanie ;) )
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Lukas007 » 14 kwi 2009, 19:25

Możliwe, nie znam się na algorytmach hamowni. Jedynym wyjściem w tej sytuacji jest odwiedzenie innej hamowni (najlepiej tej, na której dokonywane były pomiary GT głowicy i wałka od -ZE), ale póki co nie mam w planach wyjazdu do Wa-Wy, a i specjalnie jechać tylko po to, aby coś komuś udowadniać nie mam zamiaru. Może kiedyś, przy okazji ...

Tak czy inaczej dzięki za ... uświadomienie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez brii » 14 kwi 2009, 19:35

Fiveopac napisał(a):Przypuszczam, ze algorytm hamowni jest troche bardziej skomplikowany

Nie aż tak bardzo znowu – zgaduje dodatkowo przełożenie ;)

Fiveopac napisał(a):Z takich ciekawostek odnoscie powtarzalnosci pomiarów na rzeczonej hamowni – dlaczego za drugim razem straty przeniesienia napedu sa inne?

Tu leży rozwiązanie problemu tego fenomenu.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje