Lukas007 napisał(a):więc wątpie w nich zastać kupę brudu i nagaru
Otwórz to zmienisz zdanie.
Lukas007 napisał(a):denko tłoka i teoretycznie wyczyści go z nagaru, to samo zrobi z komorą spalania i innymi elementami i to ma dać takie efekty?
A tu sie własnie szarpie przebieg momentu na którym podobno tak Ci zależy.
Bo Denko tłoka to praktycznie 40% powierzchni komory spalania, cześć komory należąca do głowicy to 60% powierzchni. A ta powierzchnia czym gładsza, równiejsza, z mniejsza ilością nadlewów, porów czy nagaru itd tym przebieg procesu spalania płynniejszy i z mniejszym prawdopodobieństwem jego zakłócania.
Lukas007 napisał(a):Dodatkowo odpowietrzy zawory
A to coś nowego.. Jak sie odpowietrza zawory??
Lukas007 napisał(a):Splanowanie głowicy i polerka kanałów dolotowych i wylotowych może coś dać, ale zwłaszcza to pierwsze nie odbywa sie bez szkody dla silnika
Mozesz mi przybliżyć te szkody dla silnika??
Lukas007 napisał(a):Wątpię, że w japońskim silniku jest co polerować
Otwórz to przestaniesz wątpić. Nie jest to polonez w którym do zebrania jest ponad 5mm ... ale ple do popisu zostaje spore.
Lukas007 napisał(a):Ludzie śmieją się z magnetyzerów a dają auto na tydzień do "specjalisty" i płacą za to tyle, że można było by kupić nowy silnik, a efekty bez splanowania głowicy są na pewno gorsze od zastosowania dobrej klasy modyfikatora paliwa, sam doświadczyłem jego działania.
Więc drogi
Lukas'ie007 dalej wierz w "zabawki z przygód Jamesa Bonda" zamiast w najszlachetniejsza z metod modyfikacji silnika.
Lukas007 napisał(a):Z tego co mi wiadomo chiptuning czy strojenie na SMT6 nie wpływa negatywnie na silnik, więc tylko to jest ewentualnie możliwe do zrobienia.
A z tego co mi wiadomo to nie jedne tłoki już popłynęły podczas stojenia.
Lukas007 napisał(a):czy Piggy back'iem lub SMT6
SMT jest własnie Piggyback'iem