Strona 1 z 2

Jak podłączyć wskaźnik doładowania

PostNapisane: 25 sty 2007, 14:10
przez loudner
Mozna go podlaczyc gdzie przy kolektorze dolotowym ale nie wiem gdzie. i mozna przy westgeat podlaczyc ale nie mam pojecia gdzie i jak prosze was o pomoc. tu sa zdjecia moze ktos zaznaczy gdzie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 25 sty 2007, 16:32
przez Waluś
ja się wpiołem do wostegata w przewód sterowania który idzie do przepustnicy. A wpiołem się z trójnikiem tóż przed nią.

PostNapisane: 25 sty 2007, 22:39
przez KALII
Loudner jeżeli chcesz żeby Boost wskazywał właściwe parametry czyli wartość doładowania ale realna czyli w kolektorze ssącym a nie przed turbo to podepnij go za przepustnicą w kolektor ssący .Albo w jakieś podciśnienie np.do regulatora paliwa.Ale musi być w kolektor ssący bo tam już jest realne ciśnienie po stratach np przez np.przepustnice i cały dolot.
Czyli np.jeżeli podepniemy przed przepustnicą czyli na wyjściu sprężonego powietrza to będziemy mieli wartość większą niż za przepustnicą .Ale chyba nie o to chodzi ja wolę widziedz ile silnik dostaje powietrza a nie ile turbo ma na wyjściu z muszli.

PostNapisane: 25 sty 2007, 23:32
przez loudner
a mozesz mi zaznaczyc na fotce w ktorym miejscu mam sie wpiac bo nie mam pojecia

PostNapisane: 26 sty 2007, 10:27
przez Waluś
KALII napisał(a):Ale musi być w kolektor ssący bo tam już jest realne ciśnienie

a jeśli podepniemy w kolektor to czy wskaźnik pokaże też podciśnienie ?? czy wtedy trzeba zakładać drugi wskaźnik osobno ??

PostNapisane: 26 sty 2007, 15:46
przez KALII
Loudner – podeślij mi lepszą fotkę na której widać cały regulator albo kolektor z różnych stron [oczywiście w miarę możliwości.]
Waluś – jak kupisz wsakźnik z vac / boost to będzie wskazywać chyba że już masz.W przypadku twojego silnika daj trojnik w przewód który idzie do map sensora który umiejscowiony na grodzi silnika w okolicy przepustnicy.Ten przewód biegnie do kolektora przetnij go i daj trójnik i będzie działać.

PostNapisane: 26 sty 2007, 16:08
przez tomekrvf
loudner, jak się lata ośką z silnikiem od GTX? :D

PostNapisane: 21 sie 2018, 20:18
przez domino.pl
Witam. Czy może ktoś podpowie gdzie wpiąć się wężykiem w CX-7 2.3T ?

Czy wpiąć się w czarną rurkę?
Obrazek

Re: Jak podłączyć wskaźnik doładowania

PostNapisane: 21 sie 2018, 22:17
przez Piohrun
jak wepniesz się w ten wężyk będziesz miał ciśnienie przed intercoolerem i przepustnicą.

żeby mieć rzeczywiste ciśnienie z jakim pracuje silnik musisz wpiąć się w kolektor dolotowy :)

PostNapisane: 21 sie 2018, 23:43
przez domino.pl
kwestia dorobienia gniazda? Czy w mojej wersji jest tam jakiś wolny "pin" gdzie mogę wpiąć się wężykiem?

PostNapisane: 22 sie 2018, 10:04
przez Piohrun
nie wiem jak est w cx-7, nie zaglądałem tam pod maskę nigdy.

Raczej niema potrzeby dorabiania króćca, na 99% masz tam jakiś wężyk wpięty do kolektora, wystarczy że wepniesz się w niego trójnikiem.
możesz wrzucić jakieś fotki kolektora, może wypatrzę jakiś dobry :D

PostNapisane: 22 sie 2018, 12:06
przez domino.pl
Obrazek

Obrazek


Ta rurka jest z przodu auta, pod intercoolerem, w kolektorze ssącym. I idzie w stronę kabiny, drugie foto.

Tutaj mogę?

Re: Jak podłączyć wskaźnik doładowania

PostNapisane: 22 sie 2018, 15:42
przez Piohrun
to chyba będzie wspomagania hamulców. Teoretycznie mógł byś się w to wpiąć ale po co się męczyć z wpinaniem cienkiego wężyka w taką rurę :P

Poszukaj lepiej jakiegoś cieńszego, coś jak ten:
Capture.PNG


Szczerze mówiąc nie mogę się zorientować po tych zdjęciach... Możesz zrobić zdjęcie tego wężyka z innego kąta? bo nie wiem czy to jest podciśnienie czy podgrzewanie przepustnicy

Dopisano 22 sie 2018, 14:54:

Dobra, przeszukałem internety...
Ten wężyk to podgrzewanie przepustnicy – nie ruszaj go.
To czarne zaznaczone na czerwono to akumulator próżni, powinny wychodzić z niego dwa wężyki, jeden do elektrozaworu i dalej do gruszki (oznaczony na niebiesko) i drugi który łączy akumulator z kolektorem – w ten chcesz się wpiąć (może na nim być zaworek – jeśli jest to wpinasz się między kolektor a zaworek)
Capture.PNG

PostNapisane: 22 sie 2018, 17:50
przez domino.pl

PostNapisane: 23 sie 2018, 10:24
przez Piohrun
No to będziesz musiał zrzucić intercooler żeby się dostać do akumulatora próżni

PostNapisane: 23 sie 2018, 10:52
przez domino.pl
Piohrun napisał(a):To czarne zaznaczone na czerwono to akumulator próżni, powinny wychodzić z niego dwa wężyki, jeden do elektrozaworu i dalej do gruszki (oznaczony na niebiesko) i drugi który łączy akumulator z kolektorem – w ten chcesz się wpiąć (może na nim być zaworek – jeśli jest to wpinasz się między kolektor a zaworek)

ale czy na pewno jest tam ten akumulator? Zdjęcie co pokazałeś, wydaje mi się ze tam jest inny kolektor. (może mi się tylko wydaje <glupek2> )
Zrzucenie intercoolera to nie problem, już czyściłem niedawno. Ale chciałbym to ogarnąć za jednym zamachem, bo auto jest codziennie używane. Nie mogę sobe pozwolić na stanie w garażu. Czasowo też u mnie krucho, a nikomu w obce ręce auta nie oddam na grzebanie przy silniku.

PostNapisane: 23 sie 2018, 12:15
przez Piohrun
wygląda na to że ten kolektor z mojego zdjęcia jest identyczny jak twój, obróć głowę do góry nogami popatrz :D
możesz też spróbować zajrzeć pod intercooler bez odkręcania, może wypatrzysz ten akumulator
skąd jesteś? jak z Łodzi lub okolic to mogę spróbować pomóc nie przez internet, było by łatwiej gdybym to widział na żywo

PostNapisane: 23 sie 2018, 12:59
przez domino.pl
Łódź Brukowa jestem codziennie do 17.00 Na spokojnie muszę to przejrzeć.

Re: Jak podłączyć wskaźnik doładowania

PostNapisane: 23 sie 2018, 14:16
przez Piohrun
To może po prostu podjedź wieczorem na spota grupy łódzkiej?
Każdy czwartek, 19:30, parking pasażu łódzkiego.

Ja dzisiaj powinienem być na spocie koło 22:00 ale nawet jak mnie nie będzie czy będziesz wcześniej to na 100% znajdzie się ktoś kto Ci pomoże <spoko>

PostNapisane: 23 sie 2018, 16:39
przez domino.pl
Krucho u mnie z czasem. Może to dobry pomysł, ale dzisiaj chyba nie dam rady.