Cold Air Intake – Fotorelacje z montażów

Postprzez pestek » 20 kwi 2007, 16:27

świetne relacje bedze z czego skożystać w przyszłości.
Swietna robota, Fajnie że dzielicie sie tym z innymi.
Pozdrawiam <spoko> <spoko> <spoko>
"Kabura-ya Signal arrow"
Nowy projekt DOHC TURBO już ukończony :) Frajda niesamowita :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2005, 14:10
Posty: 510
Skąd: MALBORK
Auto: MAZDA mx3 BP-T

Postprzez mlody1921 » 1 maja 2007, 18:02

spoczko a ma ktos relacje do R4 a nie v6 :D

a jak jest jak sie ma gaz blosa trzeba zakładać ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Pajko » 12 maja 2007, 18:04

Panowie jako ze jestem totalnym laikiem mam do was pytanie , na puszcze od filtra jest podlaczona kostka i co z nia jak zaklada sie dolot ?? zostaje "tak o" poprostu ?? wiem ze w przeplywce musi byc podlaczony .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Adaś » 12 maja 2007, 19:15

Pajko napisał(a):a puszcze od filtra jest podlaczona kostka i co z nia jak zaklada sie dolot

jaka kostka? Pajko może zrób zdjęcie poglądowe?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pajko » 12 maja 2007, 23:58

Znalazlem jakas fotke silnika moze nie zadokladnie to pokaze ale powinno wystarczec
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez pawelc » 13 maja 2007, 07:33

mówisz chyba o czujniku temperatury powietrza ?-orginalne doloty do 2,0 maja specjalnie nagwintowany otwór do którego wkręca się ten czujnik
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Pajko » 13 maja 2007, 10:02

pawelc dzieki !!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Pajko » 17 maja 2007, 10:44

Jako ze jeszcze nikt nie opisal wrazen po montarzu dolotu do FS'a zrobie to ja .

Na chwile obecna moj dolot jest jeszcze nie kompletny i przepustnica-przeplywka to element jak narazie seryjny ( i tu mam pytanie ale to troche nizej )
Napewno zmienil sie dzwiek , na jalowym auto przyjemnie syczy a powyzej 3500-4000 obrotów dzwiek jest poprostu cudowny i taki troche przypominajac wkrecajacego sie v-tec'a , co do poprawy osiagów to ciezko jest mi cos napisac ja czuje ze wrescie auto odzyskalo moc , bo od jakiegos czasu cos bylo nie tak z moim FS'em , i odzyskalo werwe przy wyzszych obrotach , to na tyle z wrazen a teraz jeszcze mam 3 pytania :

1. czy u was tez po chwilowej jezdzie gdy auto zlapie temperature rura od dolotu jest ciepla ?? wiadomo nie goraca ale czuc jej temeperature .
2.na zdjeciu wskazuje palecem jakis dodatkowy zbiornik z powietrzem na dniach bede jeszcze robil ten odcinek i czy stanie sie cos jak "wywale" to cos
Obrazek
3.czy ktos moze mi powiedziec czy FS ma EGR ?? nie znam sie na tym a nie chcialbym czegosc popsuc , wiem ze jest gumowy wezyk laczocy silnik z dolotem , i czy nie ma tam jeszcze jakis ukytych podpiec do dolotu .

Bylbym bardzo wdzieczny za odpowiedzi na moje pytania

Pozdrawiam Piotrek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Adaś » 17 maja 2007, 11:06

Pajko napisał(a):na zdjeciu wskazuje palecem jakis dodatkowy zbiornik z powietrzem na dniach bede jeszcze robil ten odcinek i czy stanie sie cos jak "wywale" to cos

Pajko jesli to jest to co myslę (zapomniałem nazwy a nie chce się wygłupić na forum:P) to możesz wywalić – u mnie w części dolotu przepsutnica – przepływka tez jets taka ślepa rura i chyba u Ciebie to jest to samo:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pajko » 17 maja 2007, 11:11

Adaś dzieki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Adaś » 17 maja 2007, 11:23

chyba sobie przypomniałem jak to się nazywa.. tłumik szmerów? :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez mbmaster » 17 maja 2007, 12:18

U mnie jak jade to rura zimniutka jest. Dopuki wiatrak z chlodnicy sie na postoju nie zalaczy to caly czas jest zimna. NIe nagrezwa sie od silnika. Tylko jak wiatrak sie uruchomi to wiadomo ze dmucha na nia cieplym powietrzem.

Ta pucha to na 90% tlumik szmerow lub tlumik rezonansowy ... roznie na to mowia

Sinik FS takze posiada EGR
Obrazek

A tu masz opis interesujacych cie czesci

http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Pajko » 17 maja 2007, 12:33

mbmaster dzieki , a powiedz mi jedna taka rzecz bo ja slabo sie znam na takich rzeczach czy egr podlacza sie gdzies do dolotu ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez mbmaster » 17 maja 2007, 12:45

nie
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Pajko » 17 maja 2007, 21:15

dzieks
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Adaś » 23 maja 2007, 12:34

Pajko zdaj relacje foto z montażu:)


A ja mam takie pytanie – może ktoś ma pomysł jak, a właściwie czym odgrodzić power rure od nadmuchu wentulatora, który w obecnych temperaturach zamienia CAI w HAI?? :P

Myślałem o kawałku blachy tak jak ma to zrobione Kubutek w swojej BA, ale wczoraj na spocie się okazało, że ta blacha też się strasznie nagrzewa :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pajko » 23 maja 2007, 13:11

Adaś zdam jak zkoncze calosc , wiec pewnie w tym badz na poczatku przyszlego tygodnia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez wujass » 23 maja 2007, 17:30

siema! moja rurka tez ostro sie nagrzewa i tez mam HAI :D zwykla blacha raz dwa robi sie hot, dlatego trzeba uzyc blachy z aluminium, bo te podobno wolniej sie nagrzewaja(podobno) i najlepiej dwie takie blaszki ze soba polaczyc i jej krawedzie zagiac, jedna w strone silnika, druga w strone CAI'a Jak znajde troche cienia w ten weekend to sam to zrobie u siebie i Wam pokaze!
Samo zło!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2006, 15:22
Posty: 107
Skąd: wawa
Auto: mx-6 v6

Postprzez Adaś » 23 maja 2007, 19:08

a na blachę może przykleić jakąś termoizolację? :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez wujass » 23 maja 2007, 20:07

myslalem o tej termoizolacji(np. torba na lody dostepna w marketach albo cos grubszego jak np mata wygluszajaca komory silnika, najlepiej gdzies taka wyrwac na szrocie) jedna warstwe pomiedzy blachy a druga od strony CAI'a, a moze i od strony silnika-mysle ze nie powinna sie przypiec.
Samo zło!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2006, 15:22
Posty: 107
Skąd: wawa
Auto: mx-6 v6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje