Cold Air Intake – Fotorelacje z montażów

Postprzez Gość » 6 paź 2007, 19:39

ArtX napisał(a):Nie masz obaw, że za bardzo będą nagrzewać się te kwasowe rury dolotu W praktyce często tak się dzieje.

wszystko wyjdzie w praktyce...ale powoli, najpierw odizoluje rury a później kolektorek :P
Gość
 

Postprzez MadziaForever » 7 paź 2007, 01:18

U ciebie Pyton to chyba nawet nie tylko jest konkretny dolot ale i działa jak należy
A to żadkość widze :|
Próbował któryś z was pójść krok dalej i przestroić komputer tak żeby wraz z dodatkowym powietrzem wpadało dodatkowe paliwo do komór spalania?
Tak jak ma to miejsce w przypadku strzału w kolektor podtlenku azotu w przypadku instalacj i mokrej NX[/i]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gość » 7 paź 2007, 09:30

MadziaForever napisał(a):Próbował któryś z was pójść krok dalej i przestroić komputer tak żeby wraz z dodatkowym powietrzem wpadało dodatkowe paliwo do komór spalania?

Myślałem nad tym, ale zastanawiam się czy sonda i przepływka sobie z tym nie poradzi...Przecież tego powietrza nie będzie aż tak dużo więcej (chyba :| )
Gość
 

Postprzez Gość » 27 paź 2007, 08:34

Dolot zrobiony, ciekawe co pokaże hamownia.Na razie to dopiero prototyp, bo jak już pisałem wcześniej muszę dobrze odizolować dolot a później kolektor.Po dłuższej jeździe oraz na postoju dolocik robi się cieplutki :) No i jeszcze osłony cieplne oraz zabezpieczenie prze dostawaniem się wody...
ps fotki słabej jakości bo robione fonem i na dodatek późnym wieczorem...
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Gość
 

Postprzez Pyton162 » 27 paź 2007, 14:04

miałem podobnie u siebie, bardzo ładnie to wygląda i napewno będzie wymierny efekt w jeździe .
Pytanie skąd dorwałeś kolektor i owiń go taśma termoizolacyjna
Pyton162
 

Postprzez ravo » 27 paź 2007, 14:10

dla mnie to on jest w tragicznym miejscu, miedzy chlodnica i silnikiem :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Adaś » 27 paź 2007, 14:29

ravo napisał(a):dla mnie to on jest w tragicznym miejscu, miedzy chlodnica i silnikiem

najgorsze że jest zaraz za wentylatorem chłodnicy – jak ten się włączy to filtr będzie zasysać ciepłe powietrze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pyton162 » 27 paź 2007, 14:54

jest sposób na to władować go w rure
Pyton162
 

Postprzez Gość » 27 paź 2007, 15:58

po kolei; Pyton162 kolektor robiony na zamówienie w viga auto tuning...taśma na kolektor już zamówiona
ravo nie jest tak jak piszesz, filtr znajduję się między krańcem tunelu od wentylatora, a karoserią...ale i tak przegroda będzie konieczna bo filtr jest ciepły od strony silnika
psPyton162 nie masz na zbyciu tej taśmy na dolot??
pozdr
Gość
 

Postprzez ravo » 27 paź 2007, 16:06

KEEL napisał(a):ravo nie jest tak jak piszesz, filtr znajduję się między krańcem tunelu od wentylatora, a karoserią...ale i tak przegroda będzie konieczna bo filtr jest ciepły od strony silnika

poprostu tak na fotkach zauwazylem :) musisz go sobie ladnie odgrodzic :)tak jak mowisz
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Gość » 27 paź 2007, 16:12

Bo patrząc na ostatnią fotę tak się właśnie wydaje...
Gość
 

Postprzez Pyton162 » 27 paź 2007, 17:32

zostało mi może z 2 m tej taśmy, za mało żeby owinąć kolektor
Pyton162
 

Postprzez Gość » 27 paź 2007, 17:37

Pyton162 napisał(a):za mało żeby owinąć kolektor

chodziło mi o dolot
Gość
 

Postprzez Gość » 27 paź 2007, 17:45

bo na wydech już zamówione
Gość
 

Postprzez Adaś » 27 paź 2007, 18:31

ja się zastanawiam nad doładowaniem dynamicznym, tylko że nie bardzo chcę robić dziurę w zderzaku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pyton162 » 27 paź 2007, 19:29

adaś to sie nie zastanawiaj tylko rob ta dziurę :D
Pyton162
 

Postprzez Gość » 28 paź 2007, 11:19

A jeśli chodzi o rury dolotu to jakie lepiej byłoby zastosować fi 60mm czy 70mm jeżeli średnica wew przepustnicy to 52mm??
Gość
 

Postprzez Gość » 31 paź 2007, 01:17

jako dodatek do CAI ...czyli zabezpieczenie silnika przed wodą zasysaną przez stożek
http://www.sportcompactcarweb.com/tech/ ... index.html
co myślicie o takim rozwiązaniu ??
Gość
 

Postprzez MadziaForever » 31 paź 2007, 20:40

Adaś napisał(a):ja się zastanawiam nad doładowaniem dynamicznym, tylko że nie bardzo chcę robić dziurę w zderzaku

to zrób w masce :]
krutszy odcinek dolotu i po prostej.. niesamowite ciśnienie powietrza się tworzy..
cotam półśrodki...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Adaś » 31 paź 2007, 21:27

MadziaForever napisał(a):to zrób w masce

odpada bo stożek jest w błotniku schowany więc bez sensu:)
poza tym wloty na masce są fuj:P
jest jeszcze inna rzeźba – zrobić opuszczaną elektrycznie osłonę od spodu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje