Cold Air Intake – Fotorelacje z montażów
obecnie mam simoty air box w mazdzie 323f na short ramie dedykowanym pod mazde 6. Dziala przeplywka. Jednak zdarzylo wam sie ustawiac obroty? kolektor slabo zaciaga.. chyba regulacja obrotow potrzebna
wysłane z taptalk
wysłane z taptalk
-
cross
Riki napisał(a):Raflo napisał(a):Witam chciałem przedstawić mój układ dolotowy moim klekocie:)
jakiś przyrost mocy/momentu? czy tylko "bajer" pod maska?
Przyrost mocy nie jest za wysoki tylko niby 3KM ale momentu przybyło 23NM wykres możesz oblukać w temacie z wykresami . Ogólnie trudno mi powiedzieć ile mam w serii ponieważ nie hamowałem auta przed modami trudno mi powiedzieć o ile się polepszyło czy pogorszyło. Fakt faktem dałem się kajtnąć ojcu już 2 razy przed modami i po modach i odczuł on różnicę wiec raczej lipy nie ma. pozdro:)
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
- Od: 11 sie 2008, 12:22
- Posty: 123
- Skąd: Lublin/Huissen NL
- Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r
Ja u siebie mam od niedawna tak
Zawsze chciałem mieć stożek, a że akurat konieczna była już wymiana tej karbowanej rurki bo się rozlatywała ze starości bo sparciała, a za 200zł udało mi się dostać airboxa simoty wraz ze wszystkimi złączkami, kawałkiem metalowej rury oraz rurą spiro do zderzaka i filtrem na odmę (a w gratisie dostałem tylny znaczek) to sobie zmieniłem i teraz jest ładnie, estetycznie i przede wszystkim szczelnie. Przydałoby się umyć silnik bo teraz się brud strasznie rzuca w oczy Rura spiro narazie idzie nie bezpośrednio do zderzaka tylko do rezonatora powietrza, ponieważ nie miałem czasu żeby ściągać cały zderzak co by wywalić rezonator. Dźwięku stożek mi nie zmienił nic a nic, przyrostów mocy też żadnych nie zauważyłem ale nie liczyłem na żadne przyrosty, szkoda jedynie że nawet dźwięk się nie zmienił ale przynajmniej jest szczelnie i ładnie, i będzie na lata
Zawsze chciałem mieć stożek, a że akurat konieczna była już wymiana tej karbowanej rurki bo się rozlatywała ze starości bo sparciała, a za 200zł udało mi się dostać airboxa simoty wraz ze wszystkimi złączkami, kawałkiem metalowej rury oraz rurą spiro do zderzaka i filtrem na odmę (a w gratisie dostałem tylny znaczek) to sobie zmieniłem i teraz jest ładnie, estetycznie i przede wszystkim szczelnie. Przydałoby się umyć silnik bo teraz się brud strasznie rzuca w oczy Rura spiro narazie idzie nie bezpośrednio do zderzaka tylko do rezonatora powietrza, ponieważ nie miałem czasu żeby ściągać cały zderzak co by wywalić rezonator. Dźwięku stożek mi nie zmienił nic a nic, przyrostów mocy też żadnych nie zauważyłem ale nie liczyłem na żadne przyrosty, szkoda jedynie że nawet dźwięk się nie zmienił ale przynajmniej jest szczelnie i ładnie, i będzie na lata
Hmm to dziwne, że dźwięk się nie zmienil, chyba że miałeś mocno dziurawą albo rurę albo obudowę filtra, to wtedy mogło auto brzmieć podobnie jak na stożku
No rurę karbowaną miałem strasznie podziurawioną ze starości, praktycznie na każdym przetłoczeniu była dziura, taśma nic nie dawała, do tego to sparciało i przy demontażu rozpadło mi się w rękach filtr sam z siebie też był trochę dziurawy i stary już
Bartg napisał(a):Hmm to dziwne, że dźwięk się nie zmienil, chyba że miałeś mocno dziurawą albo rurę albo obudowę filtra, to wtedy mogło auto brzmieć podobnie jak na stożku
No właśnie dziwi mnie ten fakt że od strony akustycznej nie ma różnicy ,nawet u mnie w klekocie słychać stożek
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
- Od: 11 sie 2008, 12:22
- Posty: 123
- Skąd: Lublin/Huissen NL
- Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r
Raflo napisał(a):Witam chciałem przedstawić mój układ dolotowy
skąd masz te opaski na puszkę dolotu w celu jego usztywnienia.
wysłane z taptalk
-
cross
luki_92_92 napisał(a): Dźwięku stożek mi nie zmienił nic a nic
Nie zmienił, bo masz tą spiro-rure aż do rezonatora, co tłumi dźwięk zasysanego powietrza przez stożek
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Nie bardzo, bo spiro rurę mogę zdjąć z rezonatora, zdjąć z puchy i dźwięk nadal w ogóle się nie różni dopiero jak zdjąłem carbonową puchę żeby zobaczyć czy to zmieni dźwięk, to rzeczywiście się zmienił – jak się dodaje gazu to coś syczy ale założyłem spowrotem boxa bo lepiej mieć CAI bez dźwięku niż HAI (Hot Air Intake) z dźwiękiem rezonator jest tymczasowo bo miała rura iść do zderzaka ale przez ten rezonator nie da się jej przeciągnąć a żeby go wyjąć trzeba zdjąć zderzak, a nie mam czasu na to narazie. Może już po zimie rezonator wywalę
Nie prawda że trzeba ściągać zderzak. Ja robiąc u siebie w świętej pamięci ba ściągnąłem to plastikowe nadkole i wydarłem rezonator.
O widzisz, to nie wiedziałem że się tak da w takim razie następnym razem jak będę na działce trzeba będzie trochę podłubać przy tym
Cześć!
To pewnie pytanie do adminów: ten wątek nazywa się "Fotorelacje", ale widzę może jedno zdjęcie na dziesięć. Można to jakoś poprawić?
To pewnie pytanie do adminów: ten wątek nazywa się "Fotorelacje", ale widzę może jedno zdjęcie na dziesięć. Można to jakoś poprawić?
- Od: 17 kwi 2013, 09:32
- Posty: 66
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX6 GE 92 2,5i V6 KL
Niestety Ale możesz zrobić fajną fotorelację jak będziesz robił CAI, a fotki umieścić na serwerze MS
Wtedy fotki będą na zawsze, bo problem tkwi w hostingu, z którego fotki często znikają
Wtedy fotki będą na zawsze, bo problem tkwi w hostingu, z którego fotki często znikają
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Czyściłeś przy okazji kolektor dolotowy, egr, ? Takiego przyrostu po zmianie samego dolotu w dieslu to jeszcze nie widziałem, tym bardziej że ty się odnosisz tylko do serii na papierze a nie do realnego pomiaru tego auta , a diesle często mają jakiś bonus od producenta w KM i Nm i dobrze trzymają serię. Moim zdaniem to tylko placebo bo wydałeś kasę, znam ludzi co mają ARLe 1,9 150 KM porobione na 260 km i nie ruszają dolotów bo nie przynosiło to żadnych efektów bez zmiany kolektora i portingu kanałów dolotowych.Raflo napisał(a):Przyrost mocy nie jest za wysoki tylko niby 3KM ale momentu przybyło 23NM wykres możesz oblukać w temacie z wykresami . Ogólnie trudno mi powiedzieć ile mam w serii ponieważ nie hamowałem auta przed modami trudno mi powiedzieć o ile się polepszyło czy pogorszyło. Fakt faktem dałem się kajtnąć ojcu już 2 razy przed modami i po modach i odczuł on różnicę wiec raczej lipy nie ma
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje