Cold Air Intake – Fotorelacje z montażów

Postprzez cronos2500 » 18 sie 2012, 08:00

Mała przeróbka (tak jak zrobil to Hazu). :D
Obrazek

Pomiary na gtech-u nie zmienily sie(przynajmniej nie jest gorzej). Moze troche lepiej wkreca sie na wysokich obrotach. W srodku jest sportowy filtr powietrza FRAM PRA7774.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2009, 11:45
Posty: 55
Auto: Mazda 626 Cronos 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Riki » 19 sie 2012, 00:14

Raflo napisał(a):Witam chciałem przedstawić mój układ dolotowy moim klekocie:)


jakiś przyrost mocy/momentu? czy tylko "bajer" pod maska?
:)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez cross » 19 sie 2012, 00:34

obecnie mam simoty air box w mazdzie 323f na short ramie dedykowanym pod mazde 6. Dziala przeplywka. Jednak zdarzylo wam sie ustawiac obroty? kolektor slabo zaciaga.. chyba regulacja obrotow potrzebna

wysłane z taptalk
cross
 

Postprzez Raflo » 21 sie 2012, 12:12

Riki napisał(a):
Raflo napisał(a):Witam chciałem przedstawić mój układ dolotowy moim klekocie:)


jakiś przyrost mocy/momentu? czy tylko "bajer" pod maska?
:)


Przyrost mocy nie jest za wysoki tylko niby 3KM ale momentu przybyło 23NM :) wykres możesz oblukać w temacie z wykresami . Ogólnie trudno mi powiedzieć ile mam w serii ponieważ nie hamowałem auta przed modami trudno mi powiedzieć o ile się polepszyło czy pogorszyło. Fakt faktem dałem się kajtnąć ojcu już 2 razy przed modami i po modach i odczuł on różnicę wiec raczej lipy nie ma. pozdro:)
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez luki_92_92 » 21 sie 2012, 19:22

Ja u siebie mam od niedawna tak

Obrazek
Zawsze chciałem mieć stożek, a że akurat konieczna była już wymiana tej karbowanej rurki bo się rozlatywała ze starości bo sparciała, a za 200zł udało mi się dostać airboxa simoty wraz ze wszystkimi złączkami, kawałkiem metalowej rury oraz rurą spiro do zderzaka i filtrem na odmę (a w gratisie dostałem tylny znaczek) <diabełek> to sobie zmieniłem i teraz jest ładnie, estetycznie i przede wszystkim szczelnie. Przydałoby się umyć silnik bo teraz się brud strasznie rzuca w oczy :| Rura spiro narazie idzie nie bezpośrednio do zderzaka tylko do rezonatora powietrza, ponieważ nie miałem czasu żeby ściągać cały zderzak co by wywalić rezonator. Dźwięku stożek mi nie zmienił nic a nic, przyrostów mocy też żadnych nie zauważyłem ale nie liczyłem na żadne przyrosty, szkoda jedynie że nawet dźwięk się nie zmienił :( ale przynajmniej jest szczelnie i ładnie, i będzie na lata <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez Bartg » 21 sie 2012, 19:38

Hmm to dziwne, że dźwięk się nie zmienil, chyba że miałeś mocno dziurawą albo rurę albo obudowę filtra, to wtedy mogło auto brzmieć podobnie jak na stożku ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7811 (21/121)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez luki_92_92 » 21 sie 2012, 19:40

No rurę karbowaną miałem strasznie podziurawioną ze starości, praktycznie na każdym przetłoczeniu była dziura, taśma nic nie dawała, do tego to sparciało i przy demontażu rozpadło mi się w rękach <lol> filtr sam z siebie też był trochę dziurawy i stary już
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez Raflo » 21 sie 2012, 21:15

Bartg napisał(a):Hmm to dziwne, że dźwięk się nie zmienil, chyba że miałeś mocno dziurawą albo rurę albo obudowę filtra, to wtedy mogło auto brzmieć podobnie jak na stożku ;)


No właśnie dziwi mnie ten fakt że od strony akustycznej nie ma różnicy ,nawet u mnie w klekocie słychać stożek :)
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez cross » 25 sie 2012, 20:38

Raflo napisał(a):Witam chciałem przedstawić mój układ dolotowy


skąd masz te opaski na puszkę dolotu w celu jego usztywnienia.


wysłane z taptalk
cross
 

Postprzez tomekV6 » 2 wrz 2012, 22:06

luki_92_92 napisał(a): Dźwięku stożek mi nie zmienił nic a nic

Nie zmienił, bo masz tą spiro-rure aż do rezonatora, co tłumi dźwięk zasysanego powietrza przez stożek <oczko>
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 18:55
Posty: 613 (0/2)
Skąd: Rzeszów/Nozdrzec
Auto: 323F GT Mazdaspeed Touring Kit A-Spec

Postprzez luki_92_92 » 3 wrz 2012, 13:27

Nie bardzo, bo spiro rurę mogę zdjąć z rezonatora, zdjąć z puchy i dźwięk nadal w ogóle się nie różni <dupa> dopiero jak zdjąłem carbonową puchę żeby zobaczyć czy to zmieni dźwięk, to rzeczywiście się zmienił – jak się dodaje gazu to coś syczy <diabełek> ale założyłem spowrotem boxa bo lepiej mieć CAI bez dźwięku niż HAI (Hot Air Intake) z dźwiękiem :D rezonator jest tymczasowo bo miała rura iść do zderzaka ale przez ten rezonator nie da się jej przeciągnąć a żeby go wyjąć trzeba zdjąć zderzak, a nie mam czasu na to narazie. Może już po zimie rezonator wywalę :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez Adek311092 » 28 wrz 2012, 11:46

Nie prawda że trzeba ściągać zderzak. Ja robiąc u siebie w świętej pamięci ba ściągnąłem to plastikowe nadkole i wydarłem rezonator.
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podkarpacia
 
Od: 27 lut 2012, 22:08
Posty: 662 (2/12)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 Speciale Edition

Postprzez luki_92_92 » 28 wrz 2012, 14:54

O widzisz, to nie wiedziałem że się tak da <oczy> w takim razie następnym razem jak będę na działce trzeba będzie trochę podłubać przy tym <diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez AleksanderVM » 10 maja 2013, 09:10

Cześć!

To pewnie pytanie do adminów: ten wątek nazywa się "Fotorelacje", ale widzę może jedno zdjęcie na dziesięć. Można to jakoś poprawić?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2013, 09:32
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Auto: MX6 GE 92 2,5i V6 KL

Postprzez Rafał_ » 12 maja 2013, 23:00

Niestety :( Ale możesz zrobić fajną fotorelację jak będziesz robił CAI, a fotki umieścić na serwerze MS :)
Wtedy fotki będą na zawsze, bo problem tkwi w hostingu, z którego fotki często znikają :(
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Artiks » 13 maja 2013, 12:24

Raflo napisał(a):Przyrost mocy nie jest za wysoki tylko niby 3KM ale momentu przybyło 23NM wykres możesz oblukać w temacie z wykresami . Ogólnie trudno mi powiedzieć ile mam w serii ponieważ nie hamowałem auta przed modami trudno mi powiedzieć o ile się polepszyło czy pogorszyło. Fakt faktem dałem się kajtnąć ojcu już 2 razy przed modami i po modach i odczuł on różnicę wiec raczej lipy nie ma
Czyściłeś przy okazji kolektor dolotowy, egr, ? Takiego przyrostu po zmianie samego dolotu w dieslu to jeszcze nie widziałem, tym bardziej że ty się odnosisz tylko do serii na papierze a nie do realnego pomiaru tego auta , a diesle często mają jakiś bonus od producenta w KM i Nm i dobrze trzymają serię. Moim zdaniem to tylko placebo bo wydałeś kasę, znam ludzi co mają ARLe 1,9 150 KM porobione na 260 km i nie ruszają dolotów bo nie przynosiło to żadnych efektów bez zmiany kolektora i portingu kanałów dolotowych.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje