Wykresy z hamowni naszych Mazd
Mazda 323f BA 1.8 bp 114hp/150nm
Modyfikacje: turbo z BMW E39 2.5 tds
Wykonanie NPAGworkshop
Strojenie by Mayk
Modyfikacje: turbo z BMW E39 2.5 tds
Wykonanie NPAGworkshop
Strojenie by Mayk
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Witam Was. Chce podnieść moc w Mazda 3 benz, 2013 czy ktoś ma jakieś doświadczenia z serwisem "ŁG AutoSerwis Kraków lub "V-Tech Kraków".
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
- Od: 29 maja 2014, 14:32
- Posty: 3
- Auto: Mazda 6, Diesel 2,0; 2008
Witam wszystkich. Żeby rozwiać mity związane z chipowaniem 2.5 skyactiv, załączam wykres z mojej mazdy 3. Największym problemem był limiter prędkości. Gdyż jest to wersja US ograniczenie było do 130mil/h czyli 209km/h.
- Od: 8 gru 2018, 22:37
- Posty: 2
- Auto: Mazda3 BM, 2.5 Skyactiv
Witam, dla potomnych, moje wyniki:
Mazda GH 2.2d 163KM/370Nm zawirusowane na 205 KM / 470 nm. Z auta zrobila sie rakieta.
Mazda GJ 2.2d 150KM / 325 Nm (podobno w Mazdzie w automatacie zawsze brakuje w seriii Niutków, jak widac brakowało bardzo duzo) na 185 KM/370 Nm.
Zero problemow, jezdzone pare lat. Bardzo warto zrobic taka operacje.
Mazda GH 2.2d 163KM/370Nm zawirusowane na 205 KM / 470 nm. Z auta zrobila sie rakieta.
Mazda GJ 2.2d 150KM / 325 Nm (podobno w Mazdzie w automatacie zawsze brakuje w seriii Niutków, jak widac brakowało bardzo duzo) na 185 KM/370 Nm.
Zero problemow, jezdzone pare lat. Bardzo warto zrobic taka operacje.
- Od: 14 sie 2012, 21:19
- Posty: 10
- Auto: Szostka Kombi
W GJ (mój 2.2 diesel AWD 175 KM) brakuje i to dużo. Dzisiaj robiłem program i w serii miała 170 KM i 356 Nm. Po programie 190 KM i 401 Nm. Czyli jak widać nawet po programie nie ma takiego momentu jaki powinna mieć oryginalnie . Podobno braki w mocy i momencie w silnikach diesla skyactive to norma, smutna norma.
Ten post został usunięty
przez Neonixos666 25 kwi 2019, 17:58.
chyba najmocniejsza szóstka 143 konna jaka ode mnie wyjechała na bezdymnym programie.
( DPF juz nie było na pokładzie )
Finalnie 178 KM i 433 Nm .
( DPF juz nie było na pokładzie )
Finalnie 178 KM i 433 Nm .
SERWIS mechaniczny + DPF/FAP / EGR .
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
wyjątkowo mocna seryjnie 120 konna wersja
EDIT a tutaj się trafiła identyczna sztuka z identyczną konfiguracją sektora map, identyczny skonstruowany mod bo po logach praktycznie bylo to samo.
zobaczcie jak rózne miały serie i jak wyglądał moment obrotowy
Po modyfikacji natomiast wyniki z rozbieżnościami na poziomie poniżej 1 konia i 1 Nm
EDIT a tutaj się trafiła identyczna sztuka z identyczną konfiguracją sektora map, identyczny skonstruowany mod bo po logach praktycznie bylo to samo.
zobaczcie jak rózne miały serie i jak wyglądał moment obrotowy
Po modyfikacji natomiast wyniki z rozbieżnościami na poziomie poniżej 1 konia i 1 Nm
SERWIS mechaniczny + DPF/FAP / EGR .
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Mazda 2 DJ 1.5 90KM SkyActiv
Zmierzone seryjne parametry:
Parametry po modyfikacji:
Zmierzone seryjne parametry:
Parametry po modyfikacji:
Auto: Mazda 3 – 2.0 LF 2007 r., 206 tys. km przebiegu
Modyfikacje: brak ostatniej puszki wydechu
Pomiar: 160.3 KM @ 6891 rpm / 184.5 Nm @ 5322 rpm
Chyba całkiem dobry przebieg momentu ma, prawda?
Modyfikacje: brak ostatniej puszki wydechu
Pomiar: 160.3 KM @ 6891 rpm / 184.5 Nm @ 5322 rpm
Chyba całkiem dobry przebieg momentu ma, prawda?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
SkyActiv 2.5 Turbo, tu na przykładzie CX-9
Zmierzone parametry seryjne 252KM 427Nm
Parametry po modyfikacji elektronicznej 300KM 471Nm
Zmierzone parametry seryjne 252KM 427Nm
Parametry po modyfikacji elektronicznej 300KM 471Nm
Dopisano 9 maja 2020, 17:50:
SERWIS mechaniczny + DPF/FAP / EGR .
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Standardzik, czyli upgrade+ na 165+
Seria:
Mod:
Seria:
Mod:
Chiptuning samochodów japońskich z systemami DENSO, HITACHI itp.
CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, HAMOWNIA
Serwis FAP/DPF – http://www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/pages/TuneFORC ... 4479166793
CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, HAMOWNIA
Serwis FAP/DPF – http://www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/pages/TuneFORC ... 4479166793
Domyślam się, że BM+ bo na pierwszym wykresie widać zblokowaną przepustnicę.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje