Wykresy z hamowni naszych Mazd
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 "133KM/160Nm" 1994r
Modyfikacje: przelotowy końcowy wydech
Wynik pomiaru: 132.8KM @ 6644rpm, 159.8Nm @ 5346 rpm
Uwagi: Stożek w złym miejscu (nie zdażyłem przed zlotem założyć ori puchy) oraz przewody WN do wymiany
Modyfikacje: przelotowy końcowy wydech
Wynik pomiaru: 132.8KM @ 6644rpm, 159.8Nm @ 5346 rpm
Uwagi: Stożek w złym miejscu (nie zdażyłem przed zlotem założyć ori puchy) oraz przewody WN do wymiany
Ostatnio edytowano 8 wrz 2014, 15:46 przez witek, łącznie edytowano 1 raz
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
AUTO:Mazda 6 GH 2.5 170KM/226Nm rok 2008
MODYFIKACJE:dolot Simota,wydech fi 60 nierdzewka,strumienica ,bez drugiego kata i tłumika środkowego,końcowe tłumiki SEBRING,chip tuning SUPER VIP
UWAGI:na LPG trochę słabiej,wynik pomiaru jak na wolnossący silnik chyba dobry
MODYFIKACJE:dolot Simota,wydech fi 60 nierdzewka,strumienica ,bez drugiego kata i tłumika środkowego,końcowe tłumiki SEBRING,chip tuning SUPER VIP
UWAGI:na LPG trochę słabiej,wynik pomiaru jak na wolnossący silnik chyba dobry
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 2002
Modyfikacje: seria na vervie
Wynik pomiaru: 153,2 KM; 331,8 Nm
Uwagi: chyba brak
Modyfikacje: seria na vervie
Wynik pomiaru: 153,2 KM; 331,8 Nm
Uwagi: chyba brak
Auto: Mazda 626 GW 2.0 FS HP 16V 136kM 99'
Modyfikacje: seria 136 kM 180 Nm
Wynik pomiaru: 138,8 KM; 183,0 Nm
Uwagi:LPG brak
Modyfikacje: seria 136 kM 180 Nm
Wynik pomiaru: 138,8 KM; 183,0 Nm
Uwagi:LPG brak
-
miro62
W Mazdach GJ 150 KM
JEST SPORO REZERWY MOCY
JEST SPORO REZERWY MOCY
Ostatnio edytowano 9 wrz 2015, 09:06 przez WORCIK, łącznie edytowano 1 raz
Auto: Mazda MX-3 KL-DE 2.5 V6
Modyfikacje: układ dolotowy CAI homemade
Wynik pomiaru: 155,2 KM @ 6537RPM; 202,3 Nm @ 3788 RPM
Uwagi: Wydech od 1.8, ECU KL05
Modyfikacje: układ dolotowy CAI homemade
Wynik pomiaru: 155,2 KM @ 6537RPM; 202,3 Nm @ 3788 RPM
Uwagi: Wydech od 1.8, ECU KL05
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
samochód: mazda 6 Sportkombi 180 KM 400 Nm
po modyfikacji:
moc: 205 KM przy 3695 obr/min
moment: 466 Nm przy 2065 obr/min
po modyfikacji:
moc: 205 KM przy 3695 obr/min
moment: 466 Nm przy 2065 obr/min
Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 147KM/184Nm
Modyfikacje: seria
Wynik pomiaru: 151KM/180Nm
Uwagi: jak widać mały bonusik
Modyfikacje: seria
Wynik pomiaru: 151KM/180Nm
Uwagi: jak widać mały bonusik
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 115 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
Mazda 3 1.6 mz-cd 109 km seria.mocny mod stage 2
ten sam silnik na eco tuningu
silnik 2.0 mzr-cd po tuningu i poprawce załamania mocy przy 2800 obr
ten sam silnik na eco tuningu
silnik 2.0 mzr-cd po tuningu i poprawce załamania mocy przy 2800 obr
SERWIS mechaniczny + DPF/FAP / EGR .
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Auto: Mazda5 2.0 benzyna 145KM/185Nm 2006r.
Modyfikacje: filtr powietrza (wkład SIMOTA)
Wynik pomiaru: 147,5 KM/194,8 Nm
Uwagi: auto po kapitalnym remoncie silnika (nowe pierścienie,regenerowana głowica i zawory, honowane tłoki, na dotarciu już po 3000km )
Przebieg: 190tyś km
Modyfikacje: filtr powietrza (wkład SIMOTA)
Wynik pomiaru: 147,5 KM/194,8 Nm
Uwagi: auto po kapitalnym remoncie silnika (nowe pierścienie,regenerowana głowica i zawory, honowane tłoki, na dotarciu już po 3000km )
Przebieg: 190tyś km
- Od: 24 lip 2013, 09:17
- Posty: 28
- Skąd: Wrocław
- Auto: Madzia 5, 2.0 Pb, 2006r.
MX3
1.8 V6
1992
Silnik seria 203000 (podobno )
ustawiony zapłon, TPS
lekka zmiana w wydechu
1.8 V6
1992
Silnik seria 203000 (podobno )
ustawiony zapłon, TPS
lekka zmiana w wydechu
- Od: 8 lut 2015, 02:26
- Posty: 5
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6
1992
Chip tuning Stage 1 . Mazdy 3 1.6 mzr-cd . w połączeniu z usunieciem DPF i EGR . Parę postów powyżej są wrzucone wykresy dla tego samego silnik , tylko w opcjach ECO i Stage 2 ( prawie 150 konnej )
SERWIS mechaniczny + DPF/FAP / EGR .
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Auto: Mazda 6 2.0 LF 2005/2006
Modyfikacje: seria
Wynik pomiaru: 148,8 KM@6530 obr./min i 183,6 Nm @ 3785 obr./min
Uwagi: Paliwo z Tesco
Modyfikacje: seria
Wynik pomiaru: 148,8 KM@6530 obr./min i 183,6 Nm @ 3785 obr./min
Uwagi: Paliwo z Tesco
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Auto: Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006
Modyfikacje: dolot, wydech, FMIC, HPFP, program
Wynik pomiaru: 325 KM przy 5372 rpm, 478 Nm przy 4205 rpm
Uwagi: całość opisana tutaj: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=176829
Modyfikacje: dolot, wydech, FMIC, HPFP, program
Wynik pomiaru: 325 KM przy 5372 rpm, 478 Nm przy 4205 rpm
Uwagi: całość opisana tutaj: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=176829
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Auto: Mazda 3 -2.0L 2005 r
Seria 150 KM , 189 Nm ( nie sprawdzone)
Modyfikacje SRI- ( home made -stożek Fujita )
obudowa stożka
wydech końcowy -Sebring
Pomiar 1 -158.3 KM , 186. Nm
po grzebaniu w ECU
163 KM @ 6370 rpm, 195 Nm @ 4840 rpm
Po obróbce głowicy na razie
166 KM@ 6292 rpm i 209 Nm @ 4777 rpm
Wydech 2.25 cala
149 KM @ 6559 rpm i 178 Nm @4834 rpm
uwagi hamownia inercyjna inna niż dotąd
Seria 150 KM , 189 Nm ( nie sprawdzone)
Modyfikacje SRI- ( home made -stożek Fujita )
obudowa stożka
wydech końcowy -Sebring
Pomiar 1 -158.3 KM , 186. Nm
po grzebaniu w ECU
163 KM @ 6370 rpm, 195 Nm @ 4840 rpm
Po obróbce głowicy na razie
166 KM@ 6292 rpm i 209 Nm @ 4777 rpm
Wydech 2.25 cala
149 KM @ 6559 rpm i 178 Nm @4834 rpm
uwagi hamownia inercyjna inna niż dotąd
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje