Strona 2 z 10

PostNapisane: 13 cze 2008, 19:00
przez retsiwt
Auto :[/b] Mazda 6 GY MZR-CD 2,0; na papierze 136KM i 310Nm
[b]Modyfikacje:
Seria (!!)
Wynik pomiaru: 149,2 KM @ 4008 rpm; 342Nm @ 2330 Nm
Uwagi: KreatorMocy Warszawa, ul. Młodnicka. Okazało się że mam modyfikowalny komputer, czyli z łatwością można z tego zrobić ok. 180KM i 427Nm :D :D

wykreszhamownidu7.jpg


Grzyby, prawie jak Twoja seria :D chyba najlepsze jak na razie? <spoko>

PostNapisane: 9 sie 2008, 22:29
przez slav
Auto :[/b] Mazda GE 2.5 KL rok 1995
[b]Modyfikacje:
seria
Wynik pomiaru:
PB – 147.9 KM @6047 , 181.4 Nm@3800
LPG- 146.5 KM @5981 , 177.6 Nm@5058
Uwagi: na kolach 16 (czy to ma jakies znaczenie, niewiem ) , przedemna hamowal sie jakis lancer , jemu ucieklo 19 KM, sam nie wem co o tym myslec . Lpg na wykresie to cienka linia.
d71f7e72818593b6.jpg

PostNapisane: 30 sie 2008, 11:17
przez jackkpl
Auto: Mazda 323F BG 1.8 DOHC 1990
Modyfikacje: Mikser LPG 28mm ;)
Wynik pomiaru: 105 KM/144NM benzyna – 100KM/134NM LPG

mazdagazbenzynach1.jpg

PostNapisane: 2 paź 2008, 09:22
przez marakus
Auto :[/b] Mazda 626 GE FS 2.0 1994r i
[b]Modyfikacje:
Niebieski, czerwony – seria, zielone wykresy LPG – sekwencyjny BRC sequent 24
Wynik pomiaru: Na wykresie
Uwagi: W zasadzie LPG nie mam wpływu na osiągi jak jest dobrze zrobiony.
mazda6261820obasm8.gif

PostNapisane: 29 sty 2009, 17:04
przez Vasily
Auto: 323f BA, Silnik Z5, 1,5l.
Seryjne 88 KM/132Nm,
Przebieg w dniu badania ok. 160 tyś km.
Przeróbki: brak, w dniu badania pełna seria (a przynajmniej ja nic nie wiem o przeróbkach).

Wynik:
92KM, 130 Nm.

b7ca70ff20e927b3.jpg

PostNapisane: 31 sty 2009, 18:27
przez Adaś
Auto: Mazda 323F (BA) 2.0i V6
Seryjnie: 144KM i 180Nm
Tuning: Cold Air Intake, korek oleju Mazdaspeed ;)

Wynik 138,4@6067rpm 171,9Nm@5230rpm

dzisiejszy wykres
adahamownia31012009qt9.jpg


poprzedni wykres (pomiar na seryjnym dolocie i z częściowym CAI )
adahamowniastara800x600iu9.jpg


W sumie jestem zadowolony z wyniku, moc większa niż poprzednio. bardzo ładnie widać w porównaniu z poprzednim pomiarem ile mocy daje CAI – 5,1KM :)

PostNapisane: 1 lut 2009, 14:45
przez Adaś
Porównanie krzywej mocy i momentu

KF (mój) vs KF (MazDarek – Xedos 6 `99)
Obrazek

KF (mój) vs K8 (beso)
Obrazek

PostNapisane: 19 lut 2009, 18:31
przez radekkm
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 97r
Modyfikacje:swap silnika na 2.5 V6 KLZE
Wynik pomiaru: 196,6@6200rpm 246,1Nm@5050rpm
Uwagi:kolektory wydechowe klze,wydech przelot 2.5,regulator cisnienia paliwa,seryjny ECU

Obrazek

PostNapisane: 7 mar 2009, 19:27
przez Bartg
Auto: Mazda 323C 1.5 98'
Modyfikacje: stożek
Wynik pomiaru: 86@5500rpm 125Nm@3800rpm
Uwagi:Koncowy tlumik niedlugo bedzie do wymiany, a i sama hamownia nie za nowoczesna, wiec podejrzewam ze jakby zrobic pare pomiarow moglaby wyjsc seria, bo jest pare mniejszych lub wiekszych dolkow. Reszta wykresow w watku o dynoday.
Obrazek

PostNapisane: 25 mar 2009, 23:21
przez andree
Auto – Mazda 626 GE, 1.8
Modyfikacje – Wydech końcowy przelotowy, brak kata
Wynik – Czytelny na wykresie
Uwagi – Na gazie tylko konik mniej ;)


Obrazek

PostNapisane: 4 kwi 2009, 12:41
przez pawelMX6
Auto: Mazda MX-6 2,0 FS rok 1992
Modyfikacje: CAI Bomz Racing, metalowy katalizator
Wynik pomiaru: 117,3 KM przy 5377 rpm i 171,1 Nm przy 4371 rpm

Obrazek

PostNapisane: 4 kwi 2009, 12:54
przez Adamos
Auto: 323c BA, Silnik Z5, 1,5l.
Seryjne 88 KM/132Nm,
Przebieg w dniu badania ok. 165 tyś km.
Przeróbki: brak
Uwagi: Seria jest, a skąd Nm przybyło to nie wiem
Obrazek

PostNapisane: 21 kwi 2009, 13:51
przez Devo_Y
auto jak w podpisie
Obrazek

PostNapisane: 27 kwi 2009, 20:57
przez Fiveopac
Auto :[/b] Mazda MX-5 NA 1800 '91
[b]Modyfikacje:
Turbo Kit Greddy (a wlasciwie sama turbina), IC, wtryski 440cc, Megasquirt, Konwersja MAF => MAP @ 0,7 bar
Wynik pomiaru: 217,1 KM@6096 271,4 Nm@5126 / 216,5 KM@6377 275,3 Nm@5126
Uwagi: Agma Chiptuning Toruń – Hamownia Świątka


Obrazek

PostNapisane: 16 maja 2009, 17:23
przez MariuS
to ja – czyżbym miał najwyższy moment w 323F BA 2.0 KF w serii na forum ??? :D
Bo po modach jak na razie tylko Adaś widzę ma wyższy :D

Auto – Mazda 323F BA 2.0 V6 1995r
Modyfikacje – Brak
Wynik – 135.6KM/ 5810Rpm, 170.4 Nm/ 5060 Rpm
Uwag – nie jest najgorzej, ale chciałoby się więcej, teraz w planach stożek z jakimś dolotem i obadamy znowu


Obrazek

PostNapisane: 17 maja 2009, 09:42
przez tomciokr
Auto – Mazda 323F BJ 2.0 16V FS 01"
Modyfikacje –
Wynik – 128km / 6165 rpm , 162 Nm / 4209 rpm
Uwagi – brak nawiewu, przebieg 155 tys, brak katalizatorów, E95 Neste

Obrazek

PostNapisane: 22 maja 2009, 22:59
przez bazyl wspaniały
auto– 626GE KL 2.5l fał sześć
modyfikacje– normalny jest ;)
wynik – 146ps 6641rpm 184 Nm 4759rpm
uwagi – czerwona jest więc szybsza <lol>
Obrazek
EDIT: osiągi już "naprawione"

PostNapisane: 3 cze 2009, 17:21
przez JarTom
Auto :[/b] /Mazda 323F BJ 1840cm FS 2000r/
[b]Modyfikacje:
/seria/
Wynik pomiaru: / 125,2 KM @ 6392 / 158NM @ 4085 / RL 6800 /
Uwagi: / nie do końca ogarnięty i ślizgające się zimówki,hamownia inercyjna /

Obrazek

PostNapisane: 20 cze 2009, 15:26
przez jackkpl
Auto: 323f BG GT 1.8 DOHC (UK edition ;))
Modyfikacje: Obrobka glowicy, ecu master
Wynik pomiaru: / 134 KM @ 6541 / 162NM @ 4690
Uwagi: / Dolot cieplego powietrza (zamiast zimnego), strojenie nie bylo do konca optymalne, poniewaz nie dzialala zmiana czasu otwarcia wtryskiwaczy. Pomiar na benzynie (bez miksera LPG). Niedlugo kolejny wykres po regulacji rozrzadu i porzadniejszym CAI. Wykres zawiera pare pomiarow, wykres wynikowy sklada sie z 2 (ten z najwiekszym momentem – zamkniety na stale VICS, oraz ten z najwieksza moca – otwarty na stale VICS)

Obrazek

PostNapisane: 20 cze 2009, 18:04
przez Fiveopac
Auto :[/b] Mazda MX-5 NA 1800 '91
[b]Modyfikacje:
Turbo Kit Greddy (a wlasciwie sama turbina), IC, wtryski 440cc, Megasquirt, Konwersja MAF => MAP EBC@ 0,8 bar
Wynik pomiaru: 245.0 KM@6029 308.3 Nm@4862
Uwagi: Hamownia obciażeniowa.
Wynik "Run 2" to roznica miedzy MBC (217 KM) a EBC sterowanym przez MS tak by doladowanie bylo rowne w calym zakresie obrotow bez zadnych peaków.
Wynik "Run 1" to EBC + strojenie zaplonu w superchip.pl

Obrazek