Strona 3 z 10

PostNapisane: 20 cze 2009, 22:09
przez THOR
[b]Auto :[/b] Mazda 323C 1,5 16V 1996
[b]Modyfikacje :[/b] Brak
[b]Wynik pomiaru :[/b] / 94,5 KM @ 5551 / 135 NM @ 4275
[b]Uwagi :[/b] Coś jest nie tak w zakresie do 4 tyś. obrotów, a że się nie znam nie będę się wypowiadał. Jeśli ktoś wie w czym tkwi błąd, chętnie dowiem się na PW :)

Obrazek

PostNapisane: 22 cze 2009, 11:41
przez sq2jul
Auto :[/b] Mazda Xedos 6 2.0 V6, 1997r.
[b]Modyfikacje
: Brak
Wynik pomiaru :[/b]
[b]PB95:
145,5 KM @ 6235 / 173.5 Nm @ 5080
LPG: 125,0 KM @ 5976 / 157.4 Nm @ 5118
[b]Uwagi :[/b] Na benzynie zdrowy KF, gaz mam dwa tygodnie i jest to temat do dopracowania. Silnik przeszedl mini remont, ktory polegal na wymianie pierscieni olejowych, uszczelniaczy zaworowych, docieraniu zaworow, planowaniu glowicy, wymianie wszystkich uszczelek.

Obrazek

PostNapisane: 22 cze 2009, 22:40
przez MRk
[b]Auto :[/b] Mazda MX-3 1.8 V6 '94 (polift)
[b]Modyfikacje :[/b] no gdzie tam ;) seria od 15 lat :)
[b]Wynik pomiaru :[/b]
1. 127.3 KM @ 5902 rpm / 159.2 Nm @ 4978 rpm
2. 126.2 KM @ 6014 rpm / 158.5 Nm @ 4902 rpm
[b]Uwagi :[/b]
1. bardzo zadowolony z pomiaru! :D

Obrazek

PostNapisane: 23 cze 2009, 08:58
przez Bimbak
Auto: Mazda MX-6 2.0 16V
Modyfikacje Świece irydowe NGK, sportowe dywaniki
Uwagi Zapieczone hamulce :P i 7 tys km do wymiany rozrządu

Obrazek

PostNapisane: 29 cze 2009, 12:50
przez jackkpl
Auto: 323f BG GT 1.8 DOHC (UK edition ;))
Modyfikacje: Obrobka glowicy, ecu master , regulowane kolka rozrzadu
Wynik pomiaru: 127 KM @ 6695 / 155NM @ 4637
Uwagi: Pomiar na LPG – BLOS. Walek ssacy +2.5 stopnia. Walek ssacy w pozycji -4 stopnie dawal prawie 130 koni.

Obrazek

PostNapisane: 30 cze 2009, 19:01
przez sq2jul
Auto :[/b] Mazda Xedos 6 2.0 V6, 1997r.
[b]Modyfikacje :[/b] Brak
[b]Wynik pomiaru :[/b]
[b]PB95:
138.0 KM @ 6115 / 165.0 Nm @ 5043
LPG: 129.9 KM @ 5976 / 159.5 Nm @ 4979
[b]Uwagi :[/b] strojenie gazu – stage II. Widac znacznac poprawe w przebiegu wykresu w stosunku do poprzedniego pomiaru, gora (5,5k – 6,5k rpm) moglaby byc jeszcze troche lepsza. Po kolejnym strojeniu bedzie nowy pomiar

Obrazek

PostNapisane: 2 lip 2009, 10:31
przez marcin255
Auto : 323 F BA 1.5L 98r
Modyfikacje : Brak
Wynik pomiaru :
PB98:
87.0 KM -seria 88
Moment
121Nm -seria 132
Uwagi :Przebieg 192 tys.km

Wkleję wieczorem , coś niski moment obrotowy :(


Obrazek

PostNapisane: 11 lip 2009, 18:28
przez Gib
Wiem że nie mazda, w temacie że mazdy, w 1 poście że auta. Wkleję ;–)
Auto :[/b] Ford Sierra 2.0 TwinCam 1990 r
[b]Modyfikacje:
Stożek + CAI (homemade) + decat
Wynik pomiaru: 119,5 KM @ 5400 i 175 Nm @ 3900
Uwagi: 20 lat pięknie trzyma serię.

Obrazek

PostNapisane: 30 lip 2009, 17:19
przez Raflo
Wiec wkońcu nadszedł czas na mój wykresik ,jestem z niego bardzo zadowolony :D
Auto: Mazda 323 BG BT 90r.
Modyfikacje wydech 2,5cala przelot koncowy wm sport,stozkowy filtr powietrza, mbc Wynik pomiaru: 182 KM,242 NM
Uwagi Przebieg 163tyś km.
Obrazek

PostNapisane: 22 sie 2009, 21:46
przez waldii
nadal słabo :(
mody:dolot plus wywalenie kata,oraz wymiana cewki WN
Obrazek

PostNapisane: 25 sie 2009, 10:37
przez tekkenfan
Auto: 323f BG GT 1.8 DOHC
Modyfikacje: Stożek
Wynik pomiaru: 116 KM @ 6416 / 148,2 NM @ 4530
Uwagi: Pierwszy pomiar ze stożkiem z nie do końca zimnym dolotem, drugi pomiar seria.
Obrazek

PostNapisane: 8 wrz 2009, 17:37
przez Barthez

PostNapisane: 30 wrz 2009, 17:14
przez jackkpl
Auto: 323f BG GT 1.8 DOHC (UK edition ;))
Modyfikacje: Obrobka glowicy, ecu master , regulowane kolka rozrzadu, kolektor 4-2-1
Wynik pomiaru: 131 KM / 167NM (PB) 123KM/162NM (LPG)
Uwagi: Pomiar na LPG – BLOS. Walek ssacy +4 stopnie. Pomiar na PB walek ssacy -2 stopnie, wydechowy -3 stopnie. Roznice miedzy ustawieniami rozrzadu obrazuje linia zielona i niebieska (obie na LPG ,roznia sie tylko ustawieniem rozrzadu). Moc nawet na benzynie spadla, a w stosunku do poprzedniego pomiaru na LPG ubylo 4.5 konia. Albo kolektor uskubal moc na gorze,albo winna jest super przeplywka klapkowa, ktorej przy poporzednich pomiarach na LPG nie bylo

Obrazek

PostNapisane: 13 paź 2009, 22:19
przez rufens
Auto: Mazda 323F Z5 1998
Modyfikacje: seria z wyjątkiem wkładki K&N
Wynik pomiaru: 87 KM i 130 NM

Obrazek

PostNapisane: 15 gru 2009, 16:19
przez djack
Auto :[/b] Mazda CX7 2.3 DISI 2009
[b]Modyfikacje:
przeprogramowany sterownik
Wynik pomiaru: 280.5 KM / 6060rpm, 404 Nm / 3745rpm

Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 14 sty 2010, 23:19
przez karolek14595
Auto :[/b] Mazda MX3 1.8V6 1992r LPG
[b]Modyfikacje:
seria
Wynik pomiaru:121,6KM @ 6455rpm, 139Nm @ 5260rpm
Uwagi: mało mocy i momentu obrotowego, ale na taki wiek to i tak spoko. Za dużo nie ubyło parametrów. Wykres-benzyna
Obrazek

Re: Wykresy z hamowni naszych Mazd

PostNapisane: 29 mar 2010, 12:02
przez asaselllo
Mazda 323F DITD 101KM (seria) i 120 KM po zamontowaniu opornika

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/JpssQPhz16FXMbfFafmTCw?feat=directlink

Re: Wykresy z hamowni naszych Mazd

PostNapisane: 29 kwi 2010, 10:01
przez Rafał_
Auto: Mazda mx-3 1.8 V6 '91
Seria: 133KM i 157Nm
Modyfikacje: CAI
Wynik: Pb 128,7KM / 6337rpm ; Lpg 124,4KM / 6448rpm
153Nm / 5285rpm ; 147Nm / 5345rpm
Uwagi: Przy pierwszym pomiarze wypluło 130,1KM i 153 Nm,lecz go pózniej skasowali.
Przed trzecim pomiarem włączył się wentylator i ogrzał trochę dolot i wypluło 128,7KM.
Obrazek

Re: Wykresy z hamowni naszych Mazd

PostNapisane: 13 cze 2010, 19:55
przez piwo
Auto: Mazda 323f silnik gtx
Modyfikacje: patrz projekt
Wynik: 207KM przy 6500 i 250NM przy 5600
Uwagi: co do wykresu to dwa przebiegi.jeden z zamknieta maska i drugi z podniesiona maska.inne auta jakie pamietam notowaly raczej wyniki ponizej oczekiwan chyba ze wzgledu na temperature powietrza 35stopni.np volvo 2,3 turbo(seria niby 226km) wyplulo 136km;jakis peguot 2.0 136km wyplul 124km
silnik w trybie awaryjnym, bo mam jakies tam beldy.
Obrazek

Re: Wykresy z hamowni naszych Mazd

PostNapisane: 10 wrz 2010, 14:47
przez People_Hate_Me
Auto: Mazda MX-6 2.0FS
Modyfikacje: brak
Wynik: 122KM 182Nm
Uwagi: silnik po remoncie
Obrazek