LPG a turbo
zaloz gaz i udowodnij swiatu i mi ze osaigniesz swa impreza taki sam czas czyli 15,3 na cwaire.oczywiscie na tym samym doladowaniu.bardzo bede rad to zobaczyc.i nie to ze ejstem zlosliwy.tyle ze uwazam to za niemozliwe z technicznego punktu widzenia.wieksza waga gorsze osiagi.co do tych 40kg to nie wiem nei znam si9e ale mi na oko sie wydaje wiecej.same sruby mocujace bak ile waza.do tego osprzet zawory wszelkeigo rodzaju i sama butla z gazem.ale moze fakt 40kg.ale ty sam wiesz najlepiej ile to jest 40kg na cwiartke.ale takrze ilee podczas hamowania czy skrecania.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):zaloz gaz i udowodnij swiatu i mi ze osaigniesz swa impreza taki sam czas czyli 15,3 na cwaire.oczywiscie na tym samym doladowaniu.bardzo bede rad to zobaczyc.i nie to ze ejstem zlosliwy.tyle ze uwazam to za niemozliwe z technicznego punktu widzenia
to wejdz sobie na forum subaru np albo CI wysle link, tu nie ma co wierzyc takie sa fakty i nie ma co udowadniac
piwo piszesz same stereotypy aut z LPG II generacji. No i po tym co piszesz widać, że nigdy takowego auta nie miałeś tylko za dużo się o nim nasłuchałeś.
Dobrze ustawiona IV generacja pali litr więcej, no i traci 1-3 koni mocy na LPG
jedyne z czym się zgadzam to dodatkowa waga, nie istotna dla mnie. Te max 100 kilo to moooże 0,5 sekundy do setki, czyli tyle co nic.
Przeglądy, hmmm całe 60 złotych więcej niż autka na PB. Mam chyba piąte auto na LPG i nic mi nie pada szybciej. Wystarczy mieć dobrze skład mieszanki ustawiony. Układ kierowniczy i skręcanie to już całkowicie przesadzasz.
Auto benzynowe, tym bardziej z turbiną są bardzo szybkie i bardzo tanie w eksploatacji
W Mławie jest 250 konne AERO pewnego gazownika, które na Hamowni wypluło 248 koni. Dla mnie strata żadna. Znam jeszcze 320 konnego saaba 9000 na LPG który wiele potrafi. A spalanie 20 LPG, a nie 19 PB
Pewnie wielkiego problemu by to nie stwarzało. Noo może 15,4 by było.
Tylko nie wszyscy uważają ćwiartkę za wyrocznie.
Mnie wystarczy szybki samochód, którym nie boję się wyprzedzać na trasie. A że jeszcze ta przyjemna jazda kosztuje grosze.
Dobrze ustawiona IV generacja pali litr więcej, no i traci 1-3 koni mocy na LPG
jedyne z czym się zgadzam to dodatkowa waga, nie istotna dla mnie. Te max 100 kilo to moooże 0,5 sekundy do setki, czyli tyle co nic.
piwo napisał(a):?dodagtkowo prrzeglady na gaz wymiana czestrza swiec czy innych materialow padajacych w instalacji gazowej plus gorsze heble uklad kierownicazy i gorsze skrecanie.i chodzi mi wlasnie o ten nonsens.oczywiscie jest sens gazowania samochodow ale samochody te nie beda nigdy szybkie.albo tanio albo szybko.
Przeglądy, hmmm całe 60 złotych więcej niż autka na PB. Mam chyba piąte auto na LPG i nic mi nie pada szybciej. Wystarczy mieć dobrze skład mieszanki ustawiony. Układ kierowniczy i skręcanie to już całkowicie przesadzasz.
Auto benzynowe, tym bardziej z turbiną są bardzo szybkie i bardzo tanie w eksploatacji
W Mławie jest 250 konne AERO pewnego gazownika, które na Hamowni wypluło 248 koni. Dla mnie strata żadna. Znam jeszcze 320 konnego saaba 9000 na LPG który wiele potrafi. A spalanie 20 LPG, a nie 19 PB
piwo napisał(a):zaloz gaz i udowodnij swiatu i mi ze osaigniesz swa impreza taki sam czas czyli 15,3 na cwaire.
Pewnie wielkiego problemu by to nie stwarzało. Noo może 15,4 by było.
Tylko nie wszyscy uważają ćwiartkę za wyrocznie.
Mnie wystarczy szybki samochód, którym nie boję się wyprzedzać na trasie. A że jeszcze ta przyjemna jazda kosztuje grosze.
Moje B6T jeździło na LPG II gen.... nie wiem jak, ale liczy się fakt, że jeździło i nie wybuchło dla mnie LPG to nic strasznego
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
ja nic nie mowie ze strasznego.tylko spytalem o sens.
w to nie wierze.mysle ze ten saab na gazie nie jeen litr wiecej pali a conajmniej te 30%.
wiec 20lpg zamiast 15bp.
przy bardzo mocnych autach ponad 200 kucy mozemy mowic o jakims sporcie.ale gazujac gtxa to robi sie z niego co najwyzej gt.tak uwazam.sama roznica miedzy seria gt 8,2 a gtxem 7,5 s do setki.do tego gaz i robi sie conajmniej ten interes caly dosc dziwny.
Lukano napisał(a):W Mławie jest 250 konne AERO pewnego gazownika, które na Hamowni wypluło 248 koni. Dla mnie strata żadna. Znam jeszcze 320 konnego saaba 9000 na LPG który wiele potrafi. A spalanie 20 LPG, a nie 19 PB
w to nie wierze.mysle ze ten saab na gazie nie jeen litr wiecej pali a conajmniej te 30%.
wiec 20lpg zamiast 15bp.
przy bardzo mocnych autach ponad 200 kucy mozemy mowic o jakims sporcie.ale gazujac gtxa to robi sie z niego co najwyzej gt.tak uwazam.sama roznica miedzy seria gt 8,2 a gtxem 7,5 s do setki.do tego gaz i robi sie conajmniej ten interes caly dosc dziwny.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Jak by nie było sensu to w Polsce by nie było więcej aut na LPG niż PB.
No może przesadziłem. Gazu pali 10% więcej czyli 18 PB a 20 LPG. Po przeliczeniu na PLN-y wychodzi, że wydam mniej, lub nie będę oszczędzał i jeździł tak jak chcę. Przy moich przebiegach 20-30 tysięcy rocznie opłaca sie.
A jak nie chcesz tracić mocy załóż V generację. Wtedy jeszcze dojdzie z 5 darmowych kucy.
Oczywiście jeśli nie liczymy się z kasą, bo to drogi interes. Do mojego saaba jakieś 6 tysięcy.
piwo nie zgadzamy się tylko dlatego, że dla Ciebie najważniejsze to ułamki sekund do setki, i ćwiartka.
Dla mnie radość szybkiej jazdy na trasie bez patrzenia na spadającą wskazówkę zbiornika paliwa.
Przy moim jest sens, przy Twoich założeniach może nie być.
piwo napisał(a):w to nie wierze.mysle ze ten saab na gazie nie jeen litr wiecej pali a conajmniej te 30%.
wiec 20lpg zamiast 15bp.
No może przesadziłem. Gazu pali 10% więcej czyli 18 PB a 20 LPG. Po przeliczeniu na PLN-y wychodzi, że wydam mniej, lub nie będę oszczędzał i jeździł tak jak chcę. Przy moich przebiegach 20-30 tysięcy rocznie opłaca sie.
A jak nie chcesz tracić mocy załóż V generację. Wtedy jeszcze dojdzie z 5 darmowych kucy.
Oczywiście jeśli nie liczymy się z kasą, bo to drogi interes. Do mojego saaba jakieś 6 tysięcy.
piwo nie zgadzamy się tylko dlatego, że dla Ciebie najważniejsze to ułamki sekund do setki, i ćwiartka.
Dla mnie radość szybkiej jazdy na trasie bez patrzenia na spadającą wskazówkę zbiornika paliwa.
Przy moim jest sens, przy Twoich założeniach może nie być.
a ja chce ci powiedziec co innego.to ze zamiast lpg turbo lepiej kupic NA na benzynie albo ogolnie slabsza benzyne bez lpg.bedzie taniej i szybciej.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):to ze zamiast lpg turbo lepiej kupic NA na benzynie albo ogolnie slabsza benzyne bez lpg.bedzie taniej i szybciej.
Mam BT GT na benzynę. Tak, że nie wiem czy lepiej. Taniej na pewno nie jest, szybciej nic a nic.
BG 9 litrów jak delikatnie jedziesz = 38 złotych na setkę. 13 litrów LPG 26 zlotych. O jeździe nie wspomnę, niebo a ziemia. Auta NA są słabe bo ciągną od 3,5- 4 tysięcy. No i mazda przy saabie na trasie to jak by stała, albo trzeba ją bardzo cisnąć.
Turbo benzyna jest tania, szybka i bardzo wygodna. Turbo wstaje mi przy 1800 obrotów i ciągnie do 6500.
Piękna sprawa na trasę. Obojętnie na jakim biegu jesteś, dodajesz gazu i już TIR za Tobą.
Ogólnie nie wiem po co mam z czegoś rezygnować jak nie muszę
Mam tanie w eksploatacji turbo, które weźmie większość NA na trasie.
Żebym płacił za benzynę co teraz za LPG do saaba bym musiał kupić matiza lub tico.
Więc nie dam się przeciągnąć na benzynę, zostaje na ciemnej stronie mocy
Orin napisał(a):Wolałbym kupić zdrową benzynę turbo i samemu poszukać dobrego gazownika.
Dokładnie. Dokładane turbo to sporo własnej pracy, że tak sie wyrażę. A tu szybciej coś padnie niż to co wyliczyła i zrobiła fabryka. A jeszcze jak dołozymy LPG to już może dobrze nie współpracować. Dla mnie za duże ryzyko. Wiadomo, że LPG to sporo dodatkowych części do psucia.
Dla chcącego nic trudnego:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11184046
Fajny materiał do przekładki. Jest niestety jedno ale: można się pożegnać z bi-turbo, bo się nie mieszczą. Możliwe jest jednak zastąpienie obu turbin jedną. Traci się niestety trochę elastyczności i mocy. Ale zyskuje żywotność silnika. Można też wykorzystać taki silnik jako bazę do modyfikacji.
Ogólnie ten w/w byłby ciekawym dawcą na buggy. Siedzenia byłyby centralnie, więc mało istotne, z której strony jest serwo Niestety wiskoza na centralnym dyfrze długo by pewnie nie pożyła w cięższym terenie. Tu by się już przydała możliwość zapięcia stałej blokady międzyosiowej, jak to miało miejsce w cywilnych Mazdach 323 BG 4wd.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11184046
Fajny materiał do przekładki. Jest niestety jedno ale: można się pożegnać z bi-turbo, bo się nie mieszczą. Możliwe jest jednak zastąpienie obu turbin jedną. Traci się niestety trochę elastyczności i mocy. Ale zyskuje żywotność silnika. Można też wykorzystać taki silnik jako bazę do modyfikacji.
Ogólnie ten w/w byłby ciekawym dawcą na buggy. Siedzenia byłyby centralnie, więc mało istotne, z której strony jest serwo Niestety wiskoza na centralnym dyfrze długo by pewnie nie pożyła w cięższym terenie. Tu by się już przydała możliwość zapięcia stałej blokady międzyosiowej, jak to miało miejsce w cywilnych Mazdach 323 BG 4wd.
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
Orin owszem fajna ale cholerna wydumka jeśli chodzi o przekładkę, subaru z tego co wiem to nie jest najbardziej wdzięczny temat, to samo evo. Za około 10 tys idzie wyrwać chrześcijańskie Legacy Turbo 2.0
Stała pod ścianą prężąc kakao
Jakby ktoś chciał gaz w turbo to uderzcie go gościa "jako" z forum subaru, to miszczunio w tym temacie (zakłada).
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Przepraszam, czy to temat gazowania seryjnego auta z turbo? Jesli tak to od tego jest dział LPG.
Ten temat ma traktowac o uturbianu auta z gazem ew.uturbieniu i zalozenia lpg
Prosze o trzymanie sie tematu.
Ten temat ma traktowac o uturbianu auta z gazem ew.uturbieniu i zalozenia lpg
Prosze o trzymanie sie tematu.
Less roof, more fun
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje