SWAP 1.8 K8 –>2,5 KLDE – Mazda mx-3
A co ma wspólnego brak iskry z padnięta głowica ? NIC trzeba było zmienić mechanika ale to juz nie ważne.
A po co ci wiązka z KL
wyciagasz silnik K8 ... wkładasz silnik KL ..... zmieniasz kompa na kompa z KL......przepływke na KL02 .... aparat zostaje taki jak był w K8..... i Jeździ łot cała filozofija, co kto ma ci jeszcze pomóc
w trakcie możesz kupić sprzęgło z KL..... założy wiekszy wydech....dolot i jest
Brak iskry.....czujnik położenia wału..... aparat zapłonowy..... walnięte immo (immo było po roku 94)
Problem może być na linii auto po 94 komp np 92-93
Ale KL można odpalić na kompie z K8
A po co ci wiązka z KL
wyciagasz silnik K8 ... wkładasz silnik KL ..... zmieniasz kompa na kompa z KL......przepływke na KL02 .... aparat zostaje taki jak był w K8..... i Jeździ łot cała filozofija, co kto ma ci jeszcze pomóc
w trakcie możesz kupić sprzęgło z KL..... założy wiekszy wydech....dolot i jest
Brak iskry.....czujnik położenia wału..... aparat zapłonowy..... walnięte immo (immo było po roku 94)
Problem może być na linii auto po 94 komp np 92-93
Ale KL można odpalić na kompie z K8
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
próbowałem go odpalać na kompie z KL bo takiego mam. na kompie z k8 bo takiego tez mam. Wiazka zostaje z k8 czujniki wału przekładałem z k8 i z kl bo wszystko mam. Aparaty mam 3 KL 01 i na zadnym nie ma iskry. I mam tez aparat z KL i chce wiedzieć czy da rade podpiąć tego z KL pod wiazke z k8 bo aparat ktory mam z KL to cewka jest osobno a nie z aparatem.
- Od: 19 sty 2011, 11:53
- Posty: 14
mlody1921 napisał(a):W k8 były KL01
W 2,5 KL01 i KLY1
Takie pytanko – KL01 i KLY1 się czymś różnią? Czy to jedno i to samo, pasujące plug&play – jeśli chodzi KL01 to KLY1 też musi, niezależnie od tego jak się ustawi zapłon? (Oczywiście najlepiej jak jest zapłon dobrze ustawiony, ale chodzi mi o to, czy przy przesuniętym zapłonie mogą być jaja typu "nie pali na wszystkie gary" albo zdycha po wduszeniu gazu?)
Witam forumowiczów napotkałem kilka błędów przy swapie na kl-a z 626 na początek to zagubiona kostka od elektrozaworu podciśnienia paliwa całe podciśnienie podłączone ze schematu
i tutaj pytanie bo brakuje mi kostki ????
kolejne pytanie to znaki na kole pasowym?? (potrzebne do ustawienia aparatu i zapłonu
problem mam tez z tylna pokrywa zaworów ponieważ w kl są 2 wyjścia (odmy??) a w k8 jest tylko jedno
postaram się dziś wstawić zdjęcia
i tutaj pytanie bo brakuje mi kostki ????
kolejne pytanie to znaki na kole pasowym?? (potrzebne do ustawienia aparatu i zapłonu
problem mam tez z tylna pokrywa zaworów ponieważ w kl są 2 wyjścia (odmy??) a w k8 jest tylko jedno
postaram się dziś wstawić zdjęcia
-
nestaa13
teraz połączyłem z istniejącym. Następnym razem będzie kosz. Czytamy FAQ
Poprawiłem zdjęcia i tytuł wątku. Połączyłem istniejące wątki dotyczące swapu k8 na klde w EC. Miłej dyskusji.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Witam otóż chciałbym wsadzić zamiast k8 klde . Ponieważ moje k8 padło obróciła się panewka i nie pali na jeden gar. Moja madzia to 1.8 V6 1992 rok przed liftem Mam kilka pytań a samochód chce dać mechanikowi czyli o wszystkim musze wiedzieć z góry
1. Na forum mx3 chłopaki powiedzieli mi że jeżeli mam przed liftem to cała instalacja powinna bez problemu pasować , po lifcie mx3 miał inne wtyczki położenia walu i czegoś tam jeszcze. Czy ktoś się z tym spotkał
2. Rozumiem ze skrzynia pasuje od k8 i chciałbym ją zostawić bo nie mam za dużo kasy na nową. Jak wygląda sprawa sprzęgła i koła zamachowego czy sprzęgło może zostać od k8 (niedawno je wymieniałem dlatego pisze). A takie graty jak alternator rozrusznik czy pompa wspomagania ?
3. Najważniejsze pytanko czy 2.5 v6 (klde) od Probe II to to samo co silniki w mazdzie ? Pisze bo jedynie najbliższe (200km w jedną) klde w mojej okolicy jest właśnie od Probe, chodzi mi głowinie o mocowania silnika czy nie są inne itp. Może ktoś właśnie swapował z forda probe motor .
Oto zdjęcia jak to wygląda na aukcji
http://img02.tablica.pl/images_tablicap ... dawca-.jpg
Prosiłbym o pomoc , bo bez waszej pomocy koledzy prawdopodobnie mazda trafi na szrot
1. Na forum mx3 chłopaki powiedzieli mi że jeżeli mam przed liftem to cała instalacja powinna bez problemu pasować , po lifcie mx3 miał inne wtyczki położenia walu i czegoś tam jeszcze. Czy ktoś się z tym spotkał
2. Rozumiem ze skrzynia pasuje od k8 i chciałbym ją zostawić bo nie mam za dużo kasy na nową. Jak wygląda sprawa sprzęgła i koła zamachowego czy sprzęgło może zostać od k8 (niedawno je wymieniałem dlatego pisze). A takie graty jak alternator rozrusznik czy pompa wspomagania ?
3. Najważniejsze pytanko czy 2.5 v6 (klde) od Probe II to to samo co silniki w mazdzie ? Pisze bo jedynie najbliższe (200km w jedną) klde w mojej okolicy jest właśnie od Probe, chodzi mi głowinie o mocowania silnika czy nie są inne itp. Może ktoś właśnie swapował z forda probe motor .
Oto zdjęcia jak to wygląda na aukcji
http://img02.tablica.pl/images_tablicap ... dawca-.jpg
Prosiłbym o pomoc , bo bez waszej pomocy koledzy prawdopodobnie mazda trafi na szrot
- Od: 10 mar 2013, 16:07
- Posty: 13
- Auto: MX-3 2.5 V6 92r
Kolego ja rozumie że jesteś zdesperowany ale na forum jest tyle info na ten temat że już chyba nikomu sie nie chce powielać tego po raz N-ty
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
To ja zapytam o K8, bo widzę coś niepokojącego przy moim swapie
Jeśli włożę kompa od Kl'a do silnika z KL'a to też będę miał problemy z tymi czujnikami? Czy wszystko zagra tak jak jest teraz w K8?
Zmieniam silnik, kompa, przepływkę od Kl'a i odpalam bezproblemowo?
Bo już się teraz zamotałem przez Was
Jeśli włożę kompa od Kl'a do silnika z KL'a to też będę miał problemy z tymi czujnikami? Czy wszystko zagra tak jak jest teraz w K8?
Zmieniam silnik, kompa, przepływkę od Kl'a i odpalam bezproblemowo?
Bo już się teraz zamotałem przez Was
Młody.
Z tego co ja rozumiem to bedziesz musial wtedy te dwa czujniki dolozyc majac kompa od kl a ja robie na kompie od kf ktory tych czujnikow nie ogarnia wiec mnie nie interesuja ale niech siw koledzy bardziej ogarnieci w temacie wypowiedza aha i jak by ktos chcial to mam cala wiaske od kl do mx6 :p heh jak by ci spasowala w mx3 to masz po problemie bo przy niej te wszystkie wtyczki sa tylko zalezy jak ci pod wtyczki te kolo kompa spasuje i ze skrzynka z biespiecznikami
Dawidoski Wszystko zależy jaką masz wersję MX-3 Czy przed lift czy po lift. Jeśli masz wersję przed liftem to wkładasz tylko silnik kompa i przepływkę Jeśli masz już silnik po lifcie, to niestety wydaję się trochę komplikacji, ale doszedłem co i jak i jest to naprawdę proste. Wkładasz silnik i wtedy zauważasz że brakuję Ci wtyczki do jednego czujnika temperatury. To robisz tak jak w tym linku i ciągniesz bezpośrednio kabelek od wtyczki do ecu Bez tego czujnika będzie kręcił wentylatorem chłodnicy cały czas. Również jak będziesz chciał dać aparat zapłonowy o oznaczeniu KL01 to we wtyczce 3 pinowej trzeba zamienic dwa kabelki ze sobą a dokładnie czerwony z niebieskim. Ale to jest dosłownie parę minut pracy Przechodziłem przez to jak wkładałem do po liftowego mx'a silnik z przed liftu. Od razu przygotowałem sobie wszystko na montaż kl'a Wiązki nie ma co przekładać bo jest z tym dużo więcej roboty.
Ostatnio edytowano 18 sty 2014, 01:07 przez witek, łącznie edytowano 1 raz
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Przenoszę do odpowiedniego wątku
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
tz gdzie? Panie kolego? Hehjarek.ZE napisał(a):Przenoszę do odpowiedniego wątku
Panowie mam problem. Okazuje się że mam silnik z xedosa 9 po 2000 roku klg4. Okazuje się że czujnik położenia przepustnicy ma 3 piny a wiązka ma normalnie na 4. Ktoś wie jak to połączyć?
By L9.
By L9.
Czyli masz silnik bez hydroregulatorów? Rodzynek
A masz wiążkę pod OBD-I czy OBD-II? bo KLG4 pracowało tylko z OBD-II.
A masz wiążkę pod OBD-I czy OBD-II? bo KLG4 pracowało tylko z OBD-II.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje