Strona 1 z 10

SWAP 1.8 K8 –>2,5 KLDE – Mazda mx-3

PostNapisane: 18 mar 2008, 00:43
przez K8
Witam wszystkich, kilka tygodni które przepełnione były pracami nad swapem mojego mx-a zaowocowały powstaniem "bazą" która służyć będzie dalszym modyfikacją całego autka <jupi> wszak "motor jak serce to ... PODSTAWA"
wstępnie chciałbym się podzielić z wami moim szczęściem a by uwizualnić wszystkie te emocje ta o to mini foto relacja .
– tak wyglądała moja k8 tuż przed swapem

Obrazek

To nowy nabytek bez pokrywy zaworów zdziwienie nasze widać jego stan było wielkie bardzo wielkie 03 rok przebieg wynikający ze wszystkich dosyć obszernych dostępnych nam informacji to 9tys mil silnik sprawiał wrażeni nie naruszonego co później okazało się nie tylko wrażeniem a faktem

Obrazek
Obrazek
Obrazek

w pierwotnym założeniu było wypolerowanie pokrywy zaworów + kol ssącego wiec do działa :|
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

hee z tym polerowaniem naprawdę łatwo to nie było . z autopsji polecić mogę według mnie nie kwestionowaną czołówkę polerowaczy
Obrazek
chwila prawdy czyli sedno tematu swap:
madzia bez motoru
Obrazek
Obrazek
twórczy bałagan :P
Obrazek
a mniej wiecej teraz wygląda to tak
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
to nrazie tyle w wolnej chwili zmienie frywolny sposób relacji na szczegółowy opis tzn co jak gdzie po co


Fotki poprawione: jarek.ZE

PostNapisane: 18 mar 2008, 00:52
przez Adaś
oo są czarne przewody NGK do V6?:)

PostNapisane: 18 mar 2008, 01:03
przez K8
Adaś napisał(a):oo są czarne przewody NGK do V6?:)
jakoś sie udało zalatwic :]

PostNapisane: 18 mar 2008, 01:24
przez Cukierek
Zapowiada się ciekawie <diabełek>

PostNapisane: 18 mar 2008, 04:43
przez K8
Walczymy teraz z układem dolotowym . Jesili ktos posiada doswiadczenie w tym temacie bardzo chcetnie posłucham co i jak należy zrobic chodzi mi o adaptacjie własinie do mx3 kwestja zabudowy termo osłony itd

PostNapisane: 18 mar 2008, 13:58
przez xXx
Widzę K8, że zabrałeś się do roboty sam, niemniej gratuluję i życzę udanej eksploatacji KL.

PostNapisane: 22 mar 2008, 00:10
przez Fiveopac
Gratulacje sukcesu :)
Temacik oczywiscie utrwalam dla potomych w FAQ :)

PostNapisane: 23 mar 2008, 12:38
przez Q.Q
NO NO K8 muszę powiedzieć że coś pięknego <uklon> pokrywa zaworów i kolektor ssący wyglądają cudnie <prosze> mam parę pytań związku z twoim swapem :

1) Jaki koszt był jednostki Kl? i cały zabieg swapu ??

2) Co było największym problemem w spolerowaniu ??

Z góry dziękuje za odpowiedz :)

PostNapisane: 23 mar 2008, 13:30
przez Mev
Skąd Ty żeś wyczarował silnik z takim przebiegiem? :P

PostNapisane: 25 mar 2008, 20:33
przez K8
Mev mam namiery chetnie udostepnie . Q.Q
Q.Q napisał(a):aki koszt był jednostki Kl?
hee nie chce chyba o tej sumie wspominac ok 5tys ale pewnosc co do stanu i pochodzenia dlamnie to bardzo wiele i tak wydaje cieżko zarobione pieniadze wiec 2 tys jako gwarant dobrego zakupu jest u mnie do przełkiniecia .
Q.Q napisał(a): i cały zabieg swapu

tu to już wogule zaszalałem :D:D zrobie kosztorys to go zaprezetuje
Q.Q napisał(a):) Co było największym problemem w spolerowaniu
ogulnie całe zagadnienie jest trudne a szczeże bardzo trudne . jednak mam patent i jak cos zdradze rąbka tajemnicy ;) p.s też dosyc droga sprawa przynajmniej tak wyglodało to w moim przypadku .

PostNapisane: 6 kwi 2008, 12:01
przez K8
Szanowni koledzy mam pytanie co do prze e'promowania ecu z K819 na np KL36 czy KL31 czyli klze jest ktos kto podjoł by sie tematu . Sprawa jest dlamnie dosyc pilna . pozdr

PostNapisane: 6 kwi 2008, 13:25
przez darekk86
Programu raczej nie zmienisz, bo te komputery tego chyba nie przewiduja.
Nie ma sensu wrzucania tez oryginalnego ecu od KLZE bo tam najczesciej jest jeszcze blokada do 180km/h i pare innych niespodzianek z tego co pamietam.
Najlatwiej jest podlaczyc SMT6 do tego co masz i wystroic. Ewentualnie jak chcesz szalec to jakis stand alone, ale wtedy to wystroic to juz inna bajka...

PostNapisane: 8 kwi 2008, 22:13
przez lukster
K8 napisał(a):Sprawa jest dlamnie dosyc pilna . pozdr

Odezwij się na gg być może jestem w stanie Ci pomóc


darekk86 napisał(a):Programu raczej nie zmienisz, bo te komputery tego chyba nie przewiduja.
Nie ma sensu wrzucania tez oryginalnego ecu od KLZE bo tam najczesciej jest jeszcze blokada do 180km/h i pare innych niespodzianek z tego co pamietam.
Najlatwiej jest podlaczyc SMT6 do tego co masz i wystroic.


Głupoty piszecie kolego, modyfikacja kompa od mx3 to prosta sprawa, jedyna trudność to znalezienie człowieka z dość archaicznym programatorem .

PostNapisane: 8 kwi 2008, 23:41
przez darekk86
to w mx-3 byly inne komputery przy tych samych silnikach niz w 323F BA? Bo jakos pamietam ze w efkach tego sie nie za bardzo dalo zrobic.
U mnie komputer od KF-ZE oryginalny nie obslugiwal wogole poduszek powietrznych, dlatego nie bylo sensu go stosowac. No i ograniczenie do 180km/h bylo by wkurzajace, a narazie opracowali tylko jak je zdjac z KL-ZE, a o KF-ZE nikt nie wie.

PostNapisane: 9 kwi 2008, 13:59
przez xXx
Czytam i podziwiam

PostNapisane: 9 kwi 2008, 20:27
przez K8
Luki1010 OKI :)

PostNapisane: 9 kwi 2008, 20:28
przez K8
Czytam i podziwiam
TZN ??

PostNapisane: 9 kwi 2008, 23:52
przez xXx
K8 napisał(a):
Czytam i podziwiam
TZN ??



...podziwiam to co niektórzy wypisują...

PostNapisane: 10 kwi 2008, 09:50
przez xXx
Jaki chcesz w tym momencie zamontować komputer ?? Jeżeli stary typ, to mogę wgrać Ci program nawet z KL...

PostNapisane: 10 kwi 2008, 20:35
przez K8
OBD 1 (3 Kostki) ECU K819 do tego wgrasz eprom od KL ??