Strona 4 z 10

PostNapisane: 11 maja 2008, 20:49
przez K8

PostNapisane: 11 maja 2008, 21:00
przez darekk86
hmm, zainteresowal mnie bardzo ten z allegro kontroler.
Czy to ma prawo dzialac dokladnie? Czy raczej badziew? W tym zestawie jest wszystko czy czegos moze brakowac?
Bo zastanawiam sie nad zakupem tego, ale cos za tanie jest...

PostNapisane: 11 maja 2008, 21:27
przez K8
u mnie w Ic ten sam zestaw też na sondzie Boscha LSU4.2 kosztuje 1200zł dla mnie detal 1800zł cena na allegro jest naprawde bardzo dobra .....

PostNapisane: 11 maja 2008, 21:47
przez darekk86
http://www.tuning.aplus.pl/

A tutaj jest ten sam co na allegro za 699zl :)
Tylko czy to jest cos warte??

PostNapisane: 11 maja 2008, 22:03
przez K8
Obrazek

czy dobrze kombinuje że mój silinik to ten po prawej stronie ?? tylko na bloku mam KL01

PostNapisane: 11 maja 2008, 22:11
przez darekk86
tak by sie wydawalo, przynajmniej masz kolektor dolotowy curved neck, czyli taki jak tez bywal w KL-ZE milenii (i KL).
KL-DE to to samo co KL zwykle.

PostNapisane: 11 maja 2008, 22:38
przez K8
tak ale jednak zmianiło sie coś w stosunku co do silników z przed 2000 roku ...

PostNapisane: 12 maja 2008, 03:06
przez Quaki
To jest bardzo dobry zestaw (ten z allegro) ja taki mam (producent innovate motorsport wieksza czesc swiata na tym robi swoje auta) a taki tani bo kurs dolara jest niski ja placilem duzo wiecej chociaz do profesjonalnych zastosowan czyli strojenie autak przydalby sie jeszcze jakis datalogger ale jesli chcesz poprsotu sprawdzic swoje auto to jest to az nadto mozan tez ym stroic auta ale trzeba bardzo dokladnie sledzic zapisany na laptopie afr i uwazac przy jakich obrotach jaki jes afr
Pozdrawiam

PostNapisane: 12 maja 2008, 03:10
przez darekk86
Quaki dzieki za info.
Bo mi potrzebny jest do wystojenia u mnie dokladnie smt6. A pozniej na pewno przyda sie jeszcze do paru strojen nie tylko u mnie ale i w paru innych samochodach pewnie.
A mowisz ze brakuje dataloggera. A to nie rejestruje na komputerze wszystkich danych?
I czy ten zestaw jest kompletny? Czyli poprostu podlaczam do komputera, koncowke wkladam do wydechu i dziala?

PostNapisane: 12 maja 2008, 09:56
przez Quaki
To rejstruje dane ale nie wszytskie tylko te ktore otrzymuje z sondy w funkcji czasu (nie ma obrotow niema naprzyklad otwarcia przepustnicy a sa to dosc wazne elemnty jesli chcesz stroic samochod)
Tak zestaw jest kompletny (ja w kazdym badz razie kupilem chyba od tego samego faceta kompleny zestaw)
Czyli poprostu podlaczam do komputera, koncowke wkladam do wydechu i dziala?

Dokladnie tak jeszcze musisz zainstalowac cale ustrojstwo wykalibrowac wskazania i wgrac na laptopa software pod tytulem logworks
Pozdrawiam
ps. a co chcesz stroic jakie zmiany masz w aucie ze potzrebny jest ci smt6 i czemu wszyscy upieraja sie na smt6 skoro sterowniki ecu mazdy (przynajmniej obd1) sa na tyle proste ze mozna spokojnie stroic na nich bez uzycia swini

PostNapisane: 12 maja 2008, 10:04
przez Fiveopac
Quaki napisał(a):ps. a co chcesz stroic jakie zmiany masz w aucie ze potzrebny jest ci smt6 i czemu wszyscy upieraja sie na smt6 skoro sterowniki ecu mazdy (przynajmniej obd1) sa na tyle proste ze mozna spokojnie stroic na nich bez uzycia swini


Ostatnio oddawalem kompa zeby sprawdzic mozliwosc remapu (denso @ obd1) do firmy superchip i nie bylo mozliwosci wgrania czegokolwiek, ponoc wszystko zapisane jest na ROM'ie i najwiekszy fachowiec w tym temacie w wojewodztwie rozlozyl rece.

PostNapisane: 12 maja 2008, 11:09
przez Quaki
Oczywiscie ze to mozlwie :) i faktycznie nie kazdego kompa sie da przemapowac jesli nie posiadaja epromu to jest to faktycznie nie mozlwie jesli od twoje mx5 to wg specyfikacji w mazdzie mx5 jest jednak pamiec 29F200BB (ecu numer279700-0101) ktora mozna reprogramowac mozlwie ze wczesniejsze komputery mialy mapy zapisane w romie
Jednak wiekszosc ecu z mazdy ma w sobie kosci 27c256 ktore mzona wyciagnac i zastapic taka sama koscia z wgranym innym programem
Pozdrawiam

PostNapisane: 12 maja 2008, 15:32
przez darekk86
U mnie mam juz od dawna smt6 bo po wstawieniu silnika KF-ZE nie dalo sie wstawic ECU od KF-ZE (nie obslugiwal poduszek powietrznych podobno) wiec zostal zwykly od KF. I do tego smt6 bo inaczej to nie jezdzilo wogole. Tylko teraz musze wreszcie to samemu wystroic. Juz byl strojony wiele razy u Kaliiego, ale zawsze cos bylo nie tak. Teraz nie mam czasu zeby do niego jezdzic wiec wole sie samemu pobawic. A przyda sie to tez na przyszlosc.
A oprocz silnika nowego jest dolot nowy i kolektor dolotowy od KL/KL-ZE. Wiec troche kombinacji jest.

PostNapisane: 12 maja 2008, 22:03
przez xXx
...może i jestem uparty, ale proszę Cię nie mów już, że to KF-ZE bo to zwykły KF.

Poza tym niemożliwe, że KF-ZE z paroma delikatnymi modami i strojeniem na smt6 jest objeżdżany przez seryjne KF...

Oczywiście nie obrażaj się na mnie, KL-ZE też nie ma 200 KM, co by w nim nie robić...

PostNapisane: 12 maja 2008, 22:08
przez darekk86
no ok, ale widziales kiedys mx-6 z KFem zwyklym?? Bo jedyne o ktorych slyszalem wlasnie w japonii mialy KF-ZE. A skoro to byl silnik z mx-6 ktora przyplynela prosto z japonii i ktora sam jezdzilem, to raczej nie jest to KF.
A wtedy dostalem ostro, ale mialem 9-9,5s do setki na zlocie. Akumulator jakos dziwnie padl i cala elektryka swirowala, nie czytal wogole map paliwa. Bylo duuuzo gorzej niz 2 dni wczesniej. Pozniej zmienilem akumulator i wyszlo ok. 7s do setki na kolach 16". Teraz nie wiem nawet ile jest, ale jakies 0,5-1s gorzej na 18tkach z oponami 225, ale przynajmniej nie pali juz gumy na 3 biegu.

PostNapisane: 12 maja 2008, 22:22
przez xXx
No problem, sprawdzimy kiedys na kresce jak zrobisz wszystko z Ori KF <jupi>

PostNapisane: 12 maja 2008, 22:26
przez darekk86
no jak tylko wystroje go to na pewno tez pojade na hamownie wreszcie. Sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie.
Ale przeszukalem wszystko i nie znalazlem nigdzie info zeby wkladali zwykle KFy do mx-6. Tylko o KF-ZE sylszalem.

PostNapisane: 13 maja 2008, 22:38
przez K8
wymiekam wyjete ECU k819 wlutowana podstawka u Faceta który naprawde ma pojecie działa na automacie wiec sprzet i wiedza naprawde bardzo duża wpieta kośc od Quaki kl01 zero reakcji kreci nie odpala ...
2 ECU kl05 wlutowan podstawka w domowych warunkach lutownica transformatorowa odpala lecz działa bardzo nie nie równo . doadam tylko że na ECU k819 nie odpala na żadnej kości natomiast na ECU kl05 odpala na każdej .

PostNapisane: 13 maja 2008, 23:59
przez Quaki
A na orginalnej kosci z tego k819 odpala?
Pozdrawiam

PostNapisane: 14 maja 2008, 04:30
przez K8
Quaki napisał(a):A na orginalnej kosci z tego k819 odpala?

nio własinie nie dzisiaj mu zawoże ECU k819 i to KL05 niech robi z 2 jedno działające ;( kurde kosa znowu auto na kołkach ehh i te koszta