Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi

Postprzez Wilson » 21 lip 2016, 16:17

Panowie , czy Wam po obniżeniu Mazdy 6 -30/-30mm Eibach, auto z tyłu stoi na odbojach? Amory tył wymieniane w zeszłym roku. Teraz mam 60l benzyny, i prawie 40l gazu, i auto już się oparło. Tak ma być czy coś jest nie tak? Sprężyny przód do wer. MPS, tył do kombi, czyli teoretycznie najlepsze połączenie. Auto ładnie siadło, ale to że stoi cały czas na odbojach wydaje mi się trochę dziwne, bo jeszcze nigdy się z takim czymś nie spotkałem.
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2015, 14:46
Posty: 139 (3/12)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6s 3.0 AT 2006 +podtlenek LPG w kole:) -w naprawie ;/

Postprzez rafał88 » 25 lip 2016, 22:06

Odoboje nie są przeciez robione pod sprezyny obnizajace tylko pod fabryke. Ja u siebie uwaliłem , znacyz odciołem troche odboja ,zeby włąsnie sie kielich nie oppierał o odoboj i ciagle dobijało o niego.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Wilson » 1 sie 2016, 01:14

To faktycznie chyba jedyne wyjście, pytanie ile zostawić skoku, bo nie sprawdziłem ile było na serii tam "luzu" zanim dobije, myślę że tak z 4cm przerwy wystarczy, jakiekolwiek sugestie mile widziane:)
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2015, 14:46
Posty: 139 (3/12)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6s 3.0 AT 2006 +podtlenek LPG w kole:) -w naprawie ;/

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje