Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi
co do posadzenia auta do -40 mm mozesz sadzac na seryjnych amorach powyzej tego pułapu szukaj sobie juz progresywnych amorów tzw o charakterystyce sportowej wiec jesli k.a.w. ma -60 to juz potrzebujesz dwa sportowe amory a to -40 jest na granicy.Takze mysle ze albo H&R Jamexy lub to co ja mam u siebie Vogtland (Koni) mozesz zakladac na seryjne amory.
- Od: 18 lip 2007, 10:26
- Posty: 1053
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 323 BG GT
marcus_87 napisał(a):no ok, ale w takim razie ile posadzic ja na glebie, 35mm??, 45?? czy jak pisal "trewor" -65....
o czym trewor nie napisal, pomijajac duzo szybsze zuzycie amortyzatora przy takim obnizeniu istnieje niebezpieczenstwo wyskoczenia sprezyny z kielicha. tak jak wiekszosc mowi max -40 i to tez lepiej gazowe a nie olejowo-gazowe amortyzatory
to zapraszam do mnie, wielcy fachowcy z teorii, 10letni staz przy robocie wlasnie takich kalsykow jak BA/mx3 chyba mowi za siebie niz "teorie" i nie stworzone bajki o kielichach;) dobrze naprawde dobrze sie z Twoich tekstow usmialem
a dodatkowo dodam ze jezeli jakis produkt posiada odpowiednie atesty, jest dopuszczony, posiada TUV a jego glownym ewenementem w stosunku to reszty producentow jest kompatybilnosc z oryginalnym/kazdym dedykowanym zawieszeniem, a jest to poparte odpowiednim dostwiadczeniem to sry bardzo.. ale dla mnie, to sie po prostu na filmy na patrzyles, bo jesli mowimy o ryzyku, to ryzyko jest zawsze, a niwelowanie ryzyka to przede wszystkim kupowanie produktow z odopwiedniej polki, a na te polki produkt nie trafia z jakiegos widzi mi sie. Wiec zanim zaczniesz nastepnym razem bluzgac i pisac o historiach bez pokrycie, ktore na pewno gdzies sie zdarzaja bo przeciez nasz rynek jest zasypany jamexami i innymi badziewiami, to wstrzymaj, pomyśl.
Ostatnio edytowano 20 kwi 2008, 14:58 przez Grzesiu, łącznie edytowano 1 raz
marcus_87 napisał(a):to tez lepiej gazowe a nie olejowo-gazowe amortyzatory
z tego co mi wiadomo nie ma gazowych amortyzatorów. Są dwa typy: olejowe i olejowo-gazowe nazywane tylko gazowymi. Jeżeli się mylę to mnie poprawcie.
Co do sprezynek, to mam -35mm na ori amorkach i wszystko jest ok.
loockas – nie mylisz się co do amorów!
trewor – dobrze prawi, polejcie mu
pirrus – koło Ci się raczej nie schowa w nadkole, Dobrą opcja będą oponki 215/40 albo 205/45 – to moje zdanie.
trewor – dobrze prawi, polejcie mu
pirrus – koło Ci się raczej nie schowa w nadkole, Dobrą opcja będą oponki 215/40 albo 205/45 – to moje zdanie.
trewor powiedz jeszcze ze jak podniesiesz przod samochodu to sprezyna nie ma na tyle luzu zeby mogla sie zle ulozyc po opuszczeniu. jesli masz tyle doswiadczenia i wiedzy to powiedz ile skoku ma seryjny amortyzator przedni w mx3, odejmij 60mm z zakresu jego pracy i pod tym napisz jeszcze raz ze taki zestaw bedzie sie swietnie zachowywal
co do amortyzatorow, moj blad, chodzilo o gazowo-olejowe
co do amortyzatorow, moj blad, chodzilo o gazowo-olejowe
- Od: 3 paź 2007, 11:50
- Posty: 385
- Skąd: Lublin
- Auto: Prelude BB9
hmm, z tego wszystkiego co mi doradzacie to wywnioskowalem ze najlepsza alternatywa dla mojej slicznotki bylyby oponki 215/40 plus gleba -40mm i powinno być dobrze.... jak juz dokonam tej modyfikacji to z pewnoscia dodam zdjecia:), kolejna modyfikacja bedzie wydech:), tu tez pasuje cos pozmieniac...
- Od: 19 kwi 2008, 19:53
- Posty: 26
- Skąd: tarnów
- Auto: mazda mx3 1.8v6 93'
pirrus napisał(a):215/40
ta opona w stosunku do 205/40 bedzie wyższa o 4 mm na promieniu.... nie odczujesz różnicy zbytnio
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Rozumiem, że prowadzone tu dywagacje nt. niższych sprężnym mają dać tylko efekt lansu a zmiany (in minus) właściwości jezdnych nie bierzecie pod uwagę?
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
prowadzenie sie polepszy.trakcja sie pogorszy
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
xXx napisał(a):Nie
Czemu tak sądzisz?? Skoro Jamexy były takie same do 323C i do 323F to czemu te mają nie podejść??
Znam nawet przypadek kiedy Akar do swojej 323F BA kupił springi właśnie jamexy od Kostka z 323C i wszystko pasowało
Pozdro
Poznasz głupiego po postach jego
- Od: 23 sie 2006, 20:59
- Posty: 836
- Skąd: Mysłowice
- Auto: Prelude BB9
Obniżenia + utwardzenie = lepsza przyczepność podczas ruszania, ale tylko na równych nawierzchniach...
Identycznie jest z prowadzeniem, mocno obniżone i utwardzone zawieszenie + gumy o bardzo niskim profilu to idealnie rozwiązanie, ale tylko na równych drogach.
Identycznie jest z prowadzeniem, mocno obniżone i utwardzone zawieszenie + gumy o bardzo niskim profilu to idealnie rozwiązanie, ale tylko na równych drogach.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje